Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

 mini
2014-08-25
apie
Medicinos

Medicinos banko klientė Dijana parašė atiliepimą:

Šiandien teko lankytis, Lazdijų medicinos banke ir nusivylusi likau visu banku.

Nuėjau į banką kad išsikeisčiau, savo baltus centus, kuriuos ilgai taupiau taupyklėje, nuėjusi su sudėliotais ir suskaičiuotais centais, išgirdau iš visų bankų darbuotojų pasipiktinimus, šūkavimus, kad jiems čia reikia skaičiuoti, kad jiems jų nereikia.

Taip ir likau neaupratus. Pinigai liko neiškeisti. Nuotaika sugadinta visai dienai. Ačiū "gerosios darbuotojos ir geroji valdžia" :)

 mini
2014-08-22
apie
SEB

SEB banko klientė Edita parašė atsiliepimą:

2014-08-22 susidarė nemaloni situacija Gedimino pr. banko padalinyje. Visų pirma, truputį nuliūdino, jog norint pasikeisti mokėjimo kortelę, kuri jau yra pagaminta, reikia pasiimti numerėlį. Anksčiau kortelė greit būdavo pakeičiama „Informacijoje“.

Antra, keista, kad pietų metu, kuomet žmonės nori susitvarkyti bankinius reikalus ir jų banko skyriuje būna daug, aptarnauja itin mažai darbuotojų. Galbūt reikėtų pakoreguoti banko darbuotojų pietų grafiką? Nes, bent jau šis padalinys, dirba iki 17 val., taigi po darbo nespėji susitvarkyti bankinių reikalų, kurių negali susitvarkyti el. bankininkystėje. Na ir trečia.

Pavadinsiu tai „aptarnavimo korupcija“, kuri mane tikrai išvedė iš kantrybės. Tai yra klientų aptarnavimas be numerėlio. Šiek tiek po 12 val. prie 10 langelio, dar net nespėjus nueiti prieš tai aptarnautam žmogui, pribėgo panelė, atsisėdo ir jos reikalai buvo pradėti tvarkyti. Darbuotojos bičiulė? Panaši situacija pasikartojo ir prie 13 langelio, kuomet be numerėlio priėjo du vaikinai ir jie taip pat buvo aptarnauti. Kuomet pykau, už manęs dvi darbuotojos plepėjo (gali būti, kad darbiniais klausimais, nežinau, dėl to priekaišto neturiu) ir kai aš priėjau paklausti, ar galima greituoju būdu pasiimti kortelę, darbuotoja tiesiog išvertė akis ir tokiu subtiliai žeminančiu balsu ištarė „nu tai gerai, palaukite savo eilės“. Ir, po velnių, pagalvojau. Kam apskritai tie numerėliai, eilės, jei gali bet kas (o gal ne bet kas?) bet kada užlįsti ir būti aptarnaujamas.

Išbuvau 32 min. Kuomet pasiėmiau numerėlį (11.58 val.) man pasakė, kad reikės laukti 28 min. Nieko nesulaukiau, naujos kortelės neturiu. Pastaruoju metu labai daug nusiskundimų girdžiu apie SEB'ą. Ir daugiausia apie aptarnavimą. Vertėtų keisti klientų aptarnavimo strategiją, nes, panašu, ji nėbėra efektyvi.

 mini
2014-08-06
apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientė Vaida parašė atsiliepimą:

Šiandien teko būti Šiaulių Banke (Šiauliuose, PC Saulės Miestas) ir labai nusivyliau. Išties labai skubėjau ir kiekviena minutė buvo brangi. O bankininkė net neskubėjo tvarkyti kito vyro dokumentų. Flirtavo su juo, nuėjusi prie kompiuterio visaip staipėsi. Nerodė pagarbos nei sau, nei aplinkiniams. Apmaudu, kai taip vyksta. Neiškentusi išėjau.

Darbdaviai galėtų žiūrėti, ką priima į darbą, nes tokios bankininkės gaišta brangų kitų žmonių laiką.

Swedbank nekeičia valiutos mini
2014-08-04
apie
Swedbank

Swedbank klientė Jovita parašė atsiliepimą:

Naujosios Akmenės mieste, Swedbankas nekeičia jokios valiutos. Maža to, nei vienas bankas to nedaro, taip verčia žmones važiuoti mažiausiai 50 km iki artimiausios valiutos keityklos.

Šiaulių banko nekvalifikuotas skyrius mini
2014-06-17
apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientė Lina parašė skundą:

Laba diena. Visagino mieste, Šiaulių banke viena darbuotoja, vardas buvo užrašytas Ramūnė Bikulčienė (antspaude). Jau ne pirmą kartą neteisingai suskaičiuoja mokesčius ir paduoda grąža. Kur darbuotojos atsakingumas?

SEB skyrius mini
2014-06-12
apie
SEB

SEB banko ilgametis klientas Raimundas parašė atsiliepimą:

Buvau (ir, deja, dar tebesu) 16 metų šio banko pavyzdingas (laiku mokėdavau visas reikiamas įmokas, įnašus ir pan.) klientas - dar nuo tų laikų, kai jis vadinosi "Vilniaus bankas". Tačiau paskutiniai įvykiai visiškai nuvylė ir praradau pasitikėjimą šia kontora.

Trumpai: prireikė pasididinti būsto kreditą - pradžioje gavau patikinimus, kad visko sočiai (būsto vertė, pajamos ir t.t.) ir jokių problemų nebus, tačiau po kelių savaičių gumos tempimo, svarstymų (tame tarpe ir mano išlaidų turto vertintojams) kažkokiuose kredito komitetuose, gavau neigiamą atsakymą be didesnių paaiškinimų - nepadėjo ir mano "nepriekaištinga" ilgametė reputacija...
Manęs tas netenkino o kitam bankui (neįvardinsiu, nes gali būti sutraktuota kaip reklama) viskas tiko. Ėmiausi refinansavimo (ilgas, kainuojantis ir painus) proceso ir galų gale liko paskutinis žingsnis - seb'as turi išregistruoti įkeitimą o aš pateikti išrašą iš registrų centro naujam kredito davėjui. Atrodytų smulkmena, bet ir čia seb'as sugebėjo "sublizgėti" - lakšto išregistravimui jam pasirodo reikia 2 savaičių !!!

Realiai reikia tą lakštą atgabenti iš vienos miesto vietos į kitą (normaliam žmogui tai užtruktų apie 30 min.), ko jų kažkokia ten kurjerių (visiški veltėdžiai) tarnyba nesugeba padaryti jau 4 dienas ir dar vis veža - gal kupranugariais per Ulan Batorą, nžn; po to ~ 10 min. notaro darbo... seb'ui - tai titaniškas darbas, reikalaujantis 2 savaičių !!!

Reziume: seb'u visiškai nusivyliau (nors kažkada dar ir galima buvo su jais turėti reikalų, bet tai jau praeityje), niekada ir niekam nerekomenduosiu turėti su juo reikalų - tegu renkasi bet kurį kitą banką tik ne šitą sustabarėjusią biurokratinę kontorėlę, kuri visiškai negerbia savo klientų (gal tiksliau - jiems visiškai nusispjauti ant jų), o liko tik atgarsiai kažkada buvusio normalaus banko.

P.s. Žiūrint globaliau - labai gaila, kad Lietuvą monopolizavo vien skandinaviški bankeliai, kurie garsėja kaip patys konservatyviausi ir biurokratiškiausi iš tokio tipo kontorų.

Nordea banko darbo laikas mini
2014-05-31
apie
Nordea

Nordea banko klientė Ilona parašė atsiliepimą:

Reikia išsigryninti skubiai pinigų sumą, bet šeštadieniais tai neįmanoma, ir iš vis darbo laikas toks kad dirbančiam žmogui ir darbo dieną sunku ten pakliūti.

DNB banko indėliai mini
2014-05-12
valdas apie
DNB

DNB banko buvęs klientas Valdas parašė atsiliepimą: 

Esu nusivyles Jūsų banku - grynais pinigais įnešiau indėlį, o atsiimant atskaičiavo 0,8 proc., sudarant sutartį nieks neinformavo. Ir anksčiau turėjau pas jus indėlių, bet neatskaičiuodavo.

Jums klientai nesvarbu, tai aš uždariau sąskaitą, ir būtinai informuosiu pažįstamus, kad su jumis neturėtų reikalų!

Swedbank skyriaus iškaba mini
2014-04-16
Ruta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Rūta parašė atsiliepimą:

Laba diena, norėčiau Jums priminti, kad kartais gerai būtų atkreipti dėmesį į jūsų Swedbanko, Vilniuje Mandarine darbo laiką. Nurodyta, kad bankas dirba nuo 10-17 val, nuvykus į banką jis visai nedirba.

Prašau patikslinti šio banko darbo laiką internete. Nuvykus kitą dieną į jūsų banką Mandarino parduotuveje buvau, labai nepatenkinta jūsų darbuotoja, nemandagus aptarnavimas, dirba tik keli langeliai, administratorės nėra, ir daug žmonių, tad nusprendžiau daugiau į šį banką net neiti.

Šiaulių bankas aptarnauja blogai mini
2014-03-27
Klientas apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas parašė atsiliepimą:

Sveiki. Nieks nesinaudokit šito lievo Šiaulių banko paslaugomis!!! Iš niekur nieko užblokuoja korteles, o pavedimai trunka parą laiko, kad galima būtų nuimti pinigus nuo kortelės. Kaip XX a., jokios sistemos! Pats blogiausias bankas Lietuvoje ir su kokiu teko susidurti.

Seb banko skyrius mini
2014-03-25
asta apie
SEB

SEB banko klientė Asta parašė atsiliepimą:

Čia ne bankas, o kažkoks nesusipratimas. Nuėjau atsidaryti sąskaitą. Paprašiau kad kortelę pristatytų į namus.
Tai jie kortele pamete nepristate. Net neatsiprase. Pareiske, kad turiu ateit i banka ja atsiimt ir tik dar uz geros savaites, nors ta senaja dare 2 sav. Jokio supratimo, jokio atsiprasymo klientui. Kai jie klysta cia normalu, kai mes kazkokia operacija vykdom lupa pinigus. Zodziu niekam nelinkiu tureti reikalu seb banke, ten visiems dzin, kazkoks kosmaras.

SEB bankas Kaune mini
2014-03-18
Loreta apie
SEB

SEB banko klientė Loreta parašė atsiliepimą:

Buvo labai smagu bendrauti su SEB banko darbuotoja Renata Rinkevičiūte, dirbančią Kaune, ji labai maloni, profesionali darbuotoja. Ji labai maloniai ir mandagiai aptarnavo, suteikė visą informaciją kurios tikėjausi, patarė. Tikra šaunuolė.

Citadele bankas mini
2014-02-27
Nata apie
Citadele

Citadele banko klientė Nata parašė atsiliepimą:

Labai nemandagiai aptarnavo, arogantiška darbuotoja tamsiais trumpais plaukais su akinukais Kalinausko g. 13. Matyt jiems labai trūksta darbuotojų, jei tokius laiko.

SEB banko pasitikėjimas mini
2014-02-11
giedre apie
SEB

SEB banko klientė Giedrė parašė atsiliepimą:

Visada pasitikejau siuo banku, bet nusivyliau del asistentu telefonu - irodineja savo teisybes ir sneka kaip su pirmyksciu nieko nesuprantanciu zmogumi. Taip pat labai greiti siulyti savo paslaugas, bet neispresti klientu problemas!

Šiaulių banko skyrius mini
2014-01-07
xxx apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas parašė atsiliepimą:

Kas per darbo organizavimas Gariūnuose? Eiles kiekviena diena 100m 3 langai tik vienas dirba o kiti darbuotojai ruko, paklausi kodel nedirba kiti langai - sako petu pertrauka, 8 valando ryto. Braukt tuos darbuotojus arba darbdavius, kurie nesugeba darba organizuot.

Swedbank paskolos mini
2013-11-30
Agnė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Esu studentė, pasiėmusi paskolą laiduojant Swedbankui. Pasak sutarties, kas mėnesio 30 d. turi būti išmokama dalis paskolos, tačiau bankas visada vėluoja tą padaryti. Kadangi keisti mokėjimų dienos negalima, visada vėluoju susimokėti nuomos mokestį ir sulaukiu priekaištų iš buto nuomininko. Kitas dalykas, kai imama paskola šis bankas giriasi, jog neima sutarties pasirašymo mokesčio, tačiau apie nuskaičiuojamą mokestį ( ~14 LT ) mokslo metų gale nutyli. Visa ši velniava ima erzinti.

SEB klientų aptarnavimas mini
2013-11-30
laura apie
SEB

SEB banko klientė Laura parašė atsiliepimą:

Vakar 2013-11-29 nuejau apsipirkti, ir pardaveja pasake, kad nepakanka lesu. Paskambinau klientu aptarnavimui, paaiskejo, kad nebuvo nuimta pinigu rezervacija uz apmokejima, kuri dariau internetu, nors pinigai jau ir nuskaiciuoti tos imones kuriai mokejau.

Vadybininke sake, kad viskas bus sutvarkyta ir pranes man telefonu. Deja, rezervacija dar vis kabo, mano kortele minusiniame balanse, o kadangi grynu pinigu nesinesioju, turejau skolintis. Labai malonu. Aciu.

Citadele bankas mini
2013-11-16
Gintare apie
Citadele

Citadele banko klientė Gintarė parašė atsiliepimą:

Būkite atsargūs:
1. Jei netyčia padarysite tris kartus klaidą, įeinant į CITADELE internetinį banką, jums TEKS VAŽIUOTI Į BANKĄ IR RAŠYTI PAREIŠKIMĄ, netgi jei būsite išvažiavęs i Australiją.
2. Citadeles išduotoje KODU kortelėje blogai atspausdinti kai kurie skaičiai, nežiūrint to, jei norėsit geros (kur yra visi skaiciai), teks SUSIMOKĖTI CITADELEI UŽ NAUJĄ KORTELĘ!

Lietuvos bankas mini
2013-11-13
juozas apie
Lietuvos bankas

Banko klientas parašė atsiliepimą:

Sveiki, šiandien susiduriau su tokia problema:
Šiandien norėjau pakeisti 25 litų apyvartines monetas, kurios pagal banko valdybos nutarimą priimtos mokėjimo ir atsiskaitymo priemone.

Bandziau atsiskaityti Seb banko, Antakalnio skyriuje adresas Antakalniog. 41, 10312 Vilnius padalinyje.
Mane pasiunte graziai... sake kur pirkot ten ir kreipkites...

Norečiau sužinoti ar galioja banko įstatymas visiems bankams? Visi kas nusipirkot apyvartinius įspėju niekur negalioja!!

Swedbank banko skyrius mini
2013-10-30
Laura Dobrovolskyte apie
Swedbank

Laba diena, siandiena teko susidurti su labai nemaloniais darbuotuojais Swedbank Banke, Kaune, Savanoriu pr. 241.

Atejau i banka 2013 10 30, 14:16 min, o isejau 14:56 su neapmoketa saskaita. issimusiau taloneli apmoketi saskaita grynaisiais, priejus eilei, darbuotoja Ilona Vasiljevene paaiskino, jog teks moketi 8 litus uz paslauga ir liepe issimusti kita taloneli privatiems klientams ir laukti toliau. Teko sedeti 40 minuciu, po kuriu vel ta pti darbuotoja apziurejo saskaita ir pareiske, jog ju banke tos saskaitos apmoketi negaliu. Tai galiu padaryti internetu. darbuotojai buvo nemandagus, dirbo letai, o Centro valdytojas Audrius Lukosevicius net nesuprato ir nenorejo gilintis kame problema. O problema tame, kad tuo metu dirbo 2 darbuotojos, visiskai nesubedamos, atsisake pakviestia administratoriu ar banko vadova, pareiksdamos,jog aptarnauja svarbesnius klientus del paskolu pirma.

Manau, labai lengva atsukti kameras ir paziureti kaip dirba darbuotojai, kur buna tuo metu administratore. Daugiau niekada nesugrsiu i sita banka ir nenoriu jokiu reikalu tureti su juo. Nerekomeduosiu nei draugams, nei pazistamiems.

Puslapiai: 1 ...15161718192021... 24
18 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų