Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

 mini
2014-11-05
apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Lina parašė atsiliepimą:

Praradau galimybę naudotis kreditine kortele dėl banko informacijos nesuteikimo. Beje, dėl netinkamo informacijos suteikimo, nukentėjau finansiškai ir morališkai. Bankas nepatikimas. Jei darbuotojas padarys klaidą, teks susimokėti už ją klientui.

 mini
2014-11-04
apie
Swedbank

Swedbank banko verslo klientas Kasparas parašė atsiliepimą:

Ne pirmą kartą labai nusivylę šiuo banku. Paskutinį kartą padarė dovanėlę, pakėlė pinigų nuėmimo įkainius ir tinkamai neperspėjo savo verslo klientų, taip praradome apie 1000lt. Nuvykus į padalinį teisinosi, kad rašė žinutę į internetinį banką (į kažkokį skyriuką kur visos reklamos keliauja ir žmogus net dėmesio neatkreips). Prie jos akių prisijungėm prie e-banko ir nieko neradome tarp žinučių, pasirodo, kad neskaitytos žinutės automatiškai ištrinamos (kur logika???).

Manau darant tokius pakeitimus būtina bent jau iššokantį langą prieš akis padaryti su PERSPĖJIMU raudonom raidėm, manau nėra sudėtinga. Kam pasiskųsti irgi nerasite, nes su aukštesnes pareigas atliekančiu darbuotoju galima bendrauti tik raštišku kreipimusi į kurį per mėnesį laiko atrašo teisininkai su įstatymo straipsniais įrodančiais kaip teisingai jie viską daro (jokio žmogiškumo) ir koks tu pats kaltas dėl visko, kad nepastebi.

Gaila, kad nėra lengva pasikeisti įmonei banką, tad tenka sukąsti dantis ir gyvent toliau.. Belieka tik perspėti, jei dar neesate jų klientas, tai TIKRAI nepatarčiau juo tapti, ypač pradedančioms įmonėms, nes jau daug kartų teko nusivilti, net paskolą lengviau gauti kitame banke, nei 8 metus išbuvus šiame. Žiūri TIK SAVĘS, o į mažas įmones ar žmogų žiūri iš labai aukštai. Tad rinkitės mažesnius bankus, kurie vertina ir "mažus" klientus. Sėkmės.

 mini
2014-11-02
apie
SEB

SEB banko klientė Vesta parašė atsiliepimą:

2014 10 17 (ir dar tris kartus) lankiausi SEB banke Laisvės al., Kaune. Kadangi paveldėjau pinigus, turėjau uždaryti sąskaitą ir gauti paveldėtus pinigus. Galiausiai gavosi taip, kad sąskaita mirusiosios vardu uždarė o pinigų niekas nepervedė, dabar nei sąskaitos nei pinigų. Kai paskambinau pasakė, kad pavedimas dingo. Labai idomu kaip viskas išsispręs toliau. Niekada nenoriu turėti su šiuo banku reikalų ir po šių kartų tik dar labiau tuo įsitikinau.

 mini
2014-10-04
apie
DNB

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:

Šiandien nuvykau į DNB banko Marijampolės skyrių. Pagal galiojančią tvarką išėmiau kliento laukimo numerėlį ir pradėjau laukti.. iš salėje esančių 8 klientų aptarnavimo vietų dirbo tik dvi. Nežinau ką dirbo tačiau klientų tose vietose nebuvo. Gal keturi klientai lauke savo eilės. Netrukus iš tarnybinės patalpos išėjusi darbuotoja savo darbo vietoje ėmėsi darbo. O kitoje darbo vietoje esanti garbingo amžiaus darbuotoja vis dar šmėsčiojo į savo kompiuterį kažkam paskambindavo bet klientų nesikvietė prie savo stalo.

Apie 20 min. pratrypčiojus pastebėjau jog gerokai po manęs atėjusius klientus jau kviečia o aš vis dar laukiu. Galų gale pasirodė dar kokia tai klientė ponia kuri mandagiai pasiklausus ar ją aptarnaus be asmens dokumento atsisėdo be jokio kvietimo pas ta senetlyvą darbuotoją prie stalo ir pradėjo tvarkytis savo reikalus. Tuomet aš jau neiškenčiau ir paleidęs keletą necenzūrinių žodžių pasiteiravau kokia sistema čia jie dirba. Kokiu principu nusprendžia ką aptarnauti o kas turi laukti. Kadangi automobilyje buvau palikęs savo dar dviejų metukų neturintį sūnų negalėjau ilgiau laukti nei atsakymo nei savo eilės pabaigos. Tą seną pagal amžių darbuotoją atsimenu nuo pat savo pirmo DNB banke vizito prieš tris metus. Dar tada pastebėjau jog jos darbo našumas neigiamas. Ji darbo vietoje elgdavosi tarsi tarsi tai būtų pirmoji jos darbo diena.

Gerbiamieji banko vadovai, jūsų pavaldiniai dirba tiesiogiai su klientais. Būkit geri, užtikrinkite prašau jog nuo jūsų darbuotojų sklindantis nemalonus kūno kvapas bei burnos kvapas ateityje netrikdytų klientų. Suprantu kaip yra nedrąsu tai pasakyti nes mes visi ateiname pas jus vienokios ar kitokios paslaugos. Tačiau už jas mes sumokame savo uždirbtais pinigėliais ir todėl išskyrus finansinį diskonfortą neprivalome kiekvieną kartą gauti vis po kažką papildomai nemalonaus.

Ačiū didelis telefonu mane konsultavusiai DNB specialistei kurios vardo dėl jo sudėtingumo neįsidėmėjau. Ji labai maloniai, suprantamai ir labai greitai viską paaiškino bei pasiūlė sprendimą kaip man viską susitvarkyti išvengiant apsilankymo Marijampolės DNB banko skyriuje. Šitas nesusipratimas privertė mane savo nepasitenkinimą išlieti ant visai nekaltų sau artimų žmonių už ką jų atsiprašau. Privalėjau vairuoti jausdamas nervinę įtampą o tai tiesiogiai kėlė pavojų mano ir sūnaus gyvybei. Nenorit papulti į tokią situaciją? Venkite šio banko!!!

 mini
2014-09-23
apie
SEB

SEB banko klientė Gabija parašė atsiliepimą:

Laba diena, šiandien teko pabuvoti SEB banke Tauragėje, mane aptarnavo klientų aptarnavimo vadybininkė, berods Siga T. (ji sėdi netoli viršininkės kabineto). Ji nežinojo kokius blankus pildyti, atžagariai kalbėjo, o kai aš į ją pažiūrėjau, ji man atšovė - ko žiūri, nori ko paklaust!

 mini
2014-09-19
apie
DNB

DNB banko klientas Oleg Belikov parašė atsiliepimą:

Laba diena, noriu parašyti skundą , nes tai yra mums labai svarbu dėl jūsų darbo ir darbuotojos. Jei neklystu mes atvykome rugsėjo 8 į Jūsų pagrindinį DnB banko skyrių Vilniuje, Basanavičiaus gatvėje. Aš padėjau atidaryti močiutei sąskaitą Jūsų banke. Mano vardas Oleg Belikov, močiutės Galina Belikova. Jūsų darbuotoja Samanta Juteikenė padėjo atidaryti mums. Buvo sutarta, kad Kortelę ji atsiims Klaipėdos Akropolio filiale pirmadienį. Kai močiute atvyko su savo dukra į Akropolį jie nerado kortelės ten, kortelė buvo kitame filiale, jos nuvažiavo į kitą filialą, kai atvyko namo, rado kad kortelėje klaidingai parašyta pavardė ir namų adresas sutartyje. Kaip galima klaidingai rašyti is paso??

Reiškia Jūsų banke dirba ne profesionalai! Po to mes padėjom mačiutei su elektronine bankininkyste, bet buvo užblokuotas, nes neteisingai buvo įvesti numeriai, bet viską darom pagal instrukciją, kai skambinom i banką, jie atblokavo, patikrino kad nebuvo jokių klaidų, ir pasake bandykit dar karta, kai pabandom kitą kartą vėl užblokavo, ir iki šiol, reiškia pas jus kažkokia klaida! Močiute gavo stresą dėl jūsų darbo!!

Būtumėm dėkingi kad jūs išnagrinėtumėt tokias problemas labai rimtai ir atsiprašytumėt raštu!

Močiutė kolkas Klaipėdoje, rašykite į tą adresą (Kuncu g. 11-33) ir į mano emaila. Dėkui!

 mini
2014-08-25
apie
Medicinos

Medicinos banko klientė Dijana parašė atiliepimą:

Šiandien teko lankytis, Lazdijų medicinos banke ir nusivylusi likau visu banku.

Nuėjau į banką kad išsikeisčiau, savo baltus centus, kuriuos ilgai taupiau taupyklėje, nuėjusi su sudėliotais ir suskaičiuotais centais, išgirdau iš visų bankų darbuotojų pasipiktinimus, šūkavimus, kad jiems čia reikia skaičiuoti, kad jiems jų nereikia.

Taip ir likau neaupratus. Pinigai liko neiškeisti. Nuotaika sugadinta visai dienai. Ačiū "gerosios darbuotojos ir geroji valdžia" :)

 mini
2014-08-22
apie
SEB

SEB banko klientė Edita parašė atsiliepimą:

2014-08-22 susidarė nemaloni situacija Gedimino pr. banko padalinyje. Visų pirma, truputį nuliūdino, jog norint pasikeisti mokėjimo kortelę, kuri jau yra pagaminta, reikia pasiimti numerėlį. Anksčiau kortelė greit būdavo pakeičiama „Informacijoje“.

Antra, keista, kad pietų metu, kuomet žmonės nori susitvarkyti bankinius reikalus ir jų banko skyriuje būna daug, aptarnauja itin mažai darbuotojų. Galbūt reikėtų pakoreguoti banko darbuotojų pietų grafiką? Nes, bent jau šis padalinys, dirba iki 17 val., taigi po darbo nespėji susitvarkyti bankinių reikalų, kurių negali susitvarkyti el. bankininkystėje. Na ir trečia.

Pavadinsiu tai „aptarnavimo korupcija“, kuri mane tikrai išvedė iš kantrybės. Tai yra klientų aptarnavimas be numerėlio. Šiek tiek po 12 val. prie 10 langelio, dar net nespėjus nueiti prieš tai aptarnautam žmogui, pribėgo panelė, atsisėdo ir jos reikalai buvo pradėti tvarkyti. Darbuotojos bičiulė? Panaši situacija pasikartojo ir prie 13 langelio, kuomet be numerėlio priėjo du vaikinai ir jie taip pat buvo aptarnauti. Kuomet pykau, už manęs dvi darbuotojos plepėjo (gali būti, kad darbiniais klausimais, nežinau, dėl to priekaišto neturiu) ir kai aš priėjau paklausti, ar galima greituoju būdu pasiimti kortelę, darbuotoja tiesiog išvertė akis ir tokiu subtiliai žeminančiu balsu ištarė „nu tai gerai, palaukite savo eilės“. Ir, po velnių, pagalvojau. Kam apskritai tie numerėliai, eilės, jei gali bet kas (o gal ne bet kas?) bet kada užlįsti ir būti aptarnaujamas.

Išbuvau 32 min. Kuomet pasiėmiau numerėlį (11.58 val.) man pasakė, kad reikės laukti 28 min. Nieko nesulaukiau, naujos kortelės neturiu. Pastaruoju metu labai daug nusiskundimų girdžiu apie SEB'ą. Ir daugiausia apie aptarnavimą. Vertėtų keisti klientų aptarnavimo strategiją, nes, panašu, ji nėbėra efektyvi.

 mini
2014-08-06
apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientė Vaida parašė atsiliepimą:

Šiandien teko būti Šiaulių Banke (Šiauliuose, PC Saulės Miestas) ir labai nusivyliau. Išties labai skubėjau ir kiekviena minutė buvo brangi. O bankininkė net neskubėjo tvarkyti kito vyro dokumentų. Flirtavo su juo, nuėjusi prie kompiuterio visaip staipėsi. Nerodė pagarbos nei sau, nei aplinkiniams. Apmaudu, kai taip vyksta. Neiškentusi išėjau.

Darbdaviai galėtų žiūrėti, ką priima į darbą, nes tokios bankininkės gaišta brangų kitų žmonių laiką.

Swedbank nekeičia valiutos mini
2014-08-04
apie
Swedbank

Swedbank klientė Jovita parašė atsiliepimą:

Naujosios Akmenės mieste, Swedbankas nekeičia jokios valiutos. Maža to, nei vienas bankas to nedaro, taip verčia žmones važiuoti mažiausiai 50 km iki artimiausios valiutos keityklos.

Šiaulių banko nekvalifikuotas skyrius mini
2014-06-17
apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientė Lina parašė skundą:

Laba diena. Visagino mieste, Šiaulių banke viena darbuotoja, vardas buvo užrašytas Ramūnė Bikulčienė (antspaude). Jau ne pirmą kartą neteisingai suskaičiuoja mokesčius ir paduoda grąža. Kur darbuotojos atsakingumas?

SEB skyrius mini
2014-06-12
apie
SEB

SEB banko ilgametis klientas Raimundas parašė atsiliepimą:

Buvau (ir, deja, dar tebesu) 16 metų šio banko pavyzdingas (laiku mokėdavau visas reikiamas įmokas, įnašus ir pan.) klientas - dar nuo tų laikų, kai jis vadinosi "Vilniaus bankas". Tačiau paskutiniai įvykiai visiškai nuvylė ir praradau pasitikėjimą šia kontora.

Trumpai: prireikė pasididinti būsto kreditą - pradžioje gavau patikinimus, kad visko sočiai (būsto vertė, pajamos ir t.t.) ir jokių problemų nebus, tačiau po kelių savaičių gumos tempimo, svarstymų (tame tarpe ir mano išlaidų turto vertintojams) kažkokiuose kredito komitetuose, gavau neigiamą atsakymą be didesnių paaiškinimų - nepadėjo ir mano "nepriekaištinga" ilgametė reputacija...
Manęs tas netenkino o kitam bankui (neįvardinsiu, nes gali būti sutraktuota kaip reklama) viskas tiko. Ėmiausi refinansavimo (ilgas, kainuojantis ir painus) proceso ir galų gale liko paskutinis žingsnis - seb'as turi išregistruoti įkeitimą o aš pateikti išrašą iš registrų centro naujam kredito davėjui. Atrodytų smulkmena, bet ir čia seb'as sugebėjo "sublizgėti" - lakšto išregistravimui jam pasirodo reikia 2 savaičių !!!

Realiai reikia tą lakštą atgabenti iš vienos miesto vietos į kitą (normaliam žmogui tai užtruktų apie 30 min.), ko jų kažkokia ten kurjerių (visiški veltėdžiai) tarnyba nesugeba padaryti jau 4 dienas ir dar vis veža - gal kupranugariais per Ulan Batorą, nžn; po to ~ 10 min. notaro darbo... seb'ui - tai titaniškas darbas, reikalaujantis 2 savaičių !!!

Reziume: seb'u visiškai nusivyliau (nors kažkada dar ir galima buvo su jais turėti reikalų, bet tai jau praeityje), niekada ir niekam nerekomenduosiu turėti su juo reikalų - tegu renkasi bet kurį kitą banką tik ne šitą sustabarėjusią biurokratinę kontorėlę, kuri visiškai negerbia savo klientų (gal tiksliau - jiems visiškai nusispjauti ant jų), o liko tik atgarsiai kažkada buvusio normalaus banko.

P.s. Žiūrint globaliau - labai gaila, kad Lietuvą monopolizavo vien skandinaviški bankeliai, kurie garsėja kaip patys konservatyviausi ir biurokratiškiausi iš tokio tipo kontorų.

Nordea banko darbo laikas mini
2014-05-31
apie
Nordea

Nordea banko klientė Ilona parašė atsiliepimą:

Reikia išsigryninti skubiai pinigų sumą, bet šeštadieniais tai neįmanoma, ir iš vis darbo laikas toks kad dirbančiam žmogui ir darbo dieną sunku ten pakliūti.

DNB banko indėliai mini
2014-05-12
valdas apie
DNB

DNB banko buvęs klientas Valdas parašė atsiliepimą: 

Esu nusivyles Jūsų banku - grynais pinigais įnešiau indėlį, o atsiimant atskaičiavo 0,8 proc., sudarant sutartį nieks neinformavo. Ir anksčiau turėjau pas jus indėlių, bet neatskaičiuodavo.

Jums klientai nesvarbu, tai aš uždariau sąskaitą, ir būtinai informuosiu pažįstamus, kad su jumis neturėtų reikalų!

Swedbank skyriaus iškaba mini
2014-04-16
Ruta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Rūta parašė atsiliepimą:

Laba diena, norėčiau Jums priminti, kad kartais gerai būtų atkreipti dėmesį į jūsų Swedbanko, Vilniuje Mandarine darbo laiką. Nurodyta, kad bankas dirba nuo 10-17 val, nuvykus į banką jis visai nedirba.

Prašau patikslinti šio banko darbo laiką internete. Nuvykus kitą dieną į jūsų banką Mandarino parduotuveje buvau, labai nepatenkinta jūsų darbuotoja, nemandagus aptarnavimas, dirba tik keli langeliai, administratorės nėra, ir daug žmonių, tad nusprendžiau daugiau į šį banką net neiti.

Šiaulių bankas aptarnauja blogai mini
2014-03-27
Klientas apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas parašė atsiliepimą:

Sveiki. Nieks nesinaudokit šito lievo Šiaulių banko paslaugomis!!! Iš niekur nieko užblokuoja korteles, o pavedimai trunka parą laiko, kad galima būtų nuimti pinigus nuo kortelės. Kaip XX a., jokios sistemos! Pats blogiausias bankas Lietuvoje ir su kokiu teko susidurti.

Seb banko skyrius mini
2014-03-25
asta apie
SEB

SEB banko klientė Asta parašė atsiliepimą:

Čia ne bankas, o kažkoks nesusipratimas. Nuėjau atsidaryti sąskaitą. Paprašiau kad kortelę pristatytų į namus.
Tai jie kortele pamete nepristate. Net neatsiprase. Pareiske, kad turiu ateit i banka ja atsiimt ir tik dar uz geros savaites, nors ta senaja dare 2 sav. Jokio supratimo, jokio atsiprasymo klientui. Kai jie klysta cia normalu, kai mes kazkokia operacija vykdom lupa pinigus. Zodziu niekam nelinkiu tureti reikalu seb banke, ten visiems dzin, kazkoks kosmaras.

SEB bankas Kaune mini
2014-03-18
Loreta apie
SEB

SEB banko klientė Loreta parašė atsiliepimą:

Buvo labai smagu bendrauti su SEB banko darbuotoja Renata Rinkevičiūte, dirbančią Kaune, ji labai maloni, profesionali darbuotoja. Ji labai maloniai ir mandagiai aptarnavo, suteikė visą informaciją kurios tikėjausi, patarė. Tikra šaunuolė.

Citadele bankas mini
2014-02-27
Nata apie
Citadele

Citadele banko klientė Nata parašė atsiliepimą:

Labai nemandagiai aptarnavo, arogantiška darbuotoja tamsiais trumpais plaukais su akinukais Kalinausko g. 13. Matyt jiems labai trūksta darbuotojų, jei tokius laiko.

SEB banko pasitikėjimas mini
2014-02-11
giedre apie
SEB

SEB banko klientė Giedrė parašė atsiliepimą:

Visada pasitikejau siuo banku, bet nusivyliau del asistentu telefonu - irodineja savo teisybes ir sneka kaip su pirmyksciu nieko nesuprantanciu zmogumi. Taip pat labai greiti siulyti savo paslaugas, bet neispresti klientu problemas!

Puslapiai: 1 ...15161718192021... 25
18 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų