Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientė Liudmila parašė atsiliepimą apie banką:
Sveiki, ir balandžio 04d., ir 05d. dirba miegantis personalas. Aptarnavimas labai lėtas. Aptarnavusiai darbuotojai priekaištų neturiu. Bet bendrai paėmus vaizdas blogas / silpnas. Trūksta profesionalumo.

DNB banko klientė Virginija parašė atsiliepimą:
Norėjau padėkoti vienai Jūsų banko darbuotojai, Ilonai Jakubauskienei (Marijampolės DNB bankas) už ''SUPER'' suteiktas paslaugas. Norėjau padėkoti ir pasidalinti patirtimi kurią suteikė man ponia Jakubauskienė, esu labai patenkinta jos suteiktomis paslaugomis, puiki darbininkė profesionali, draugiška, kantri ir gerai išmananti savo darbą.

SEB banko klientas Romas parašė atsiliepimą:
Jeigu internete duodamos šestadienio darbo valandos, tai jų reikėtų ir laikytis. Turiu omenyje Dainavos padalinį KAUNE, Taikos pr.

SEB banko klientas Vidutis parašė atsiliepimą:
Kaune, Šilainiuose. Žemaičių plente esantis skyrius dirba visiškai netinkamu laiku. Baigęs darbą negaliu atsiimti pagamintos banko kortelės ir esant reikalui atvykti į šį skyrių. Paskambinus telefonu 1528 buvo pasiūlyta pasigaminti kitą naują kortelę ir atsiimti kitame skyriuje. Teks laukti 5 darbo dienas, nes mano pagaminta kortelė bus sunaikinta. Naujai pagaminti reiks laiko. Galima prailginti 1 valanda darbo laiką, arba persiųsti kortelę į kitą skyrių.
Kodėl buvau neperspėtas apie tokį banko darbo grafiką?

DNB banko klientas Žilvinas parašė atsiliepimą:
DNB banke tragiškas aptarnavimo lygis. Prisiskambinti neįmanoma, visada atsako, kad konsultantai užimti ir perskambins. Perskambina tik vieną kartą nežiūrint į tai, kad klientas gali būti užsiėmęs ir tuo metu neatsiliepti.
Tuomet norėdamas išspręsti problemą nuėjau į jų skyrių PC Panoramoj Vilniuje ir pamačiau sceną, kai jaunas vyrukas pareiškė konsultantei, kad laukia jau 45 minutes, o jinai sau toliau linksmai kalbėjo telefonu ir jo nepriėmė. Jis išėjo. Aš išlaukiau pusvalandį ir matydamas, kad su kitomis konsultantėmis situacija panaši, priėjau prie vienos ir paklausiau, ar nereiktų pakviesti papildomos darbuotojos, nes kiek galima laukti. Ji su išraiška "ko tu čia nori" atsakė: "Dirbam su klientais". Palaukiau dar porą minučių ir išėjau. Su banku nutraukiu sutartį ir niekam nerekomenduoju su juo prasidėti.

Nordea banko klientas parašė atsiliepimą:
Labai nusivyliau Nordea banku ir patariu kitiems jokiu būdu neprasidėti, nes sugaišite daug brangaus laiko, o liksite it musę kandę. Kreipiausi dėl būsto paskolos, darbuotojas įvertino pajamas ir garantavo, kad viskas gerai, paskolą tikrai duos. Išsirinkau butą. Susisiekiau su vadybininke, užsakėme turto vertinimą. Pristačiau dokumentus, gavau dar kartą patvirtinimą, kad paskolą duos. Ramiai sumokėjau savininkams rankpinigius. Banke vėl užpildžiau prašymus ir visus kitus dokumentus. Vadybininkė po savaitės pažadėjo atsakymą, kad bus paruošta pažyma dėl paskolos.
Banko sprendimas dėl paskolos dydžio keitėsi kelis kartus per savaitę, bet penktadienį paskambino vadybininkė ir pranešė, kad miegotume ramiai, paskolą duos. O pirmadienį skambutis - ,,ne, neduosim''. Tai, buvo kaip Perkūnas iš giedro dangaus. Kelis kartus eita, susirašinėta, tikrinti duomenys, gautas teigiamas atsakymas ir še tau. Kyla klausimas, kokie kvalifikuoti vadybininkai ten dirba? Kaip galima neatsakingai, nekompetetingai dirbti. Ačiū Dievui iš keblios padėties išgelbėjo kitas bankas. Tad nesusigundykit mažesnėm palūkanom!
Beje, tokia istorija nutiko ne man vienai.

Paskaitykite čia apie Nordea banką, kaip jis dirba - sutinku su viskuo, ką rašo. Košmaras, o ne bankas. Arogancija, biurokratizmas, klientų maustymas juos geriausiai apibūdina. Žodžiu, aplenkite šį banką iš tolo.

Labai malonus aptarnavimas, visada norisi grįžti.

Šiaulių banko klientė Palmyra parašė atsiliepimą:
Sveiki, Šiaulių banke labai prastas aptarnavimas daugelyje skyrių. Paprašai suteikti informacija, tai ponios arba panelės arba nežino ir nieko nepasako apie tai, ko klausi, arba liepia eiti namo ir pačiam jų sistemoje susiieškoti to, ko tau reikia. Instrukcijos nepateikiamos. Tai labai nemandagu ir neprofesionalu. Niekas iš darbuotojų nėra net atsiprašęs dėl prasto banko darbo. Labai nemalonu tokiame banke lankytis. Apgailestauju, kad turiu tokiame banke lankytis.

SEB banko klientė Gabrielė parašė atsiliepimą ir stebisi, kad SEB nesprendžia problemos ir negrąžina įšaldytų pinigų:
Labai tikiuosi, kad bus dirbama greitai, nes jau savaitę laiko laukiu ir nesulaukiu atsakymo iš SEB, tik tušti šabloniniai atsakymai el. bankininkystėje ir biurokratinis popierizmas. Toks vaizdas, kad ne su rimta įmone bendrauju. Esu taikus žmogus, bet kantrybė trūko, nes gadinamos mano svajonių atostogos.
Laiškas SEB, kuris nagrinėjamas ilgiau nei savaitę, be jokio atsakymo:
PAGARBIAI, Gabriele
Bankai.lt paskelbus informaciją, SEB bankas operatyviai paaiškino priežastis dėl ko taip atsitiko. O atsakymas Gabrielei yra ruošiamas ir asmeniškai:
Laikydamiesi aukščiausių klientų lėšų apsaugos reikalavimų, nuo 2009 metų naudojame efektyvią mokėjimo kortelių apsaugos sistemą, užkertančią kelią daugeliui neteisėtų atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis užsienyje ir internetu.
Atsiskaitant mokėjimo kortele Argentinoje, Australijoje, Bolivijoje, Brazilijoje, Čilėje, Dominikos Respublikoje, Ekvadore, Filipinuose, Gvatemaloje, Indonezijoje, JAV, Jamaikoje, Kambodžoje, Kanadoje, Kosta Rikoje, Šri Lankoje, Kolumbijoje, Indijoje, Kuveite, Namibijoje, Malaizijoje, Meksikoje, Panamoje, Peru, Pietų Korėjoje, Salvadore, Singapūre, Tailando Karalystėje, Taivane, Urugvajuje, Venesueloje ar Vietname ir šiose šalyse registruotų įmonių interneto svetainėse, prieš nurašant pinigus iš sąskaitos, su kuria susieta kortelė, prevencinė banko kortelių apsaugos sistema patikrina visą atsiskaitymo operaciją. Kilus įtarimų, kad atsiskaitymas gali būti neteisėtas, operacija sustabdoma, todėl kortelės turėtojas negali atsiskaityti kortele.
Išvengti galimų nepatogumų galite apie būsimą kelionę į minėtas šalis SEB banką informavę iš anksto. Jūsų pageidavimu ribojimai gali būti netaikomi tol, kol keliaujate.
Jei nepavyksta sumokėti mokėjimo kortele, nedelsdami susisiekite su SEB banku visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba (8 5) 268 2800 (iš užsienio — tel. +370 5 268 2800) ir, pasirinkę atsakiklio punktą „Mokėjimo kortelės blokavimas“, praneškite apie įvykį.
Atsiliepęs SEB banko darbuotojas kuriam laikui (kol būsite svečioje šalyje ar kol pirmą kartą atsiskaitysite prisijungę prie interneto banko) gali panaikinti Jums taikomus atsiskaitymo kortele ribojimus.

SEB banko klientė Aldona parašė atsiliepimą:
Sveiki, buvo man šiandien paskirtas susitikimas su J. Matele, į susitikimą laiką ir datą suderinome su Mindaugu, kadangi vyko viskas per jį, sugaišau laiko apie 40 min. (nes turėjau pasiimti pasibaisusią galiojimo kortelę) ir aišku nesulaukiau priskirtos vadybininkės, klausimas kam tada reikia derinti laiką ir datą su klientu jei vadybininkas neatvyksta į susitikimą, aš būčiau į banką atėjusi kaip man patogiau.

Swedbank banko klientė Gražina parašė atsiliepimą:
Seniau Swedbank banke Gargžduose vietos gyventojams buvo labai patogu pasikeisti valiutą, dabar to padaryti negalima. Kodėl?

Šiaulių banko klientas Aidas parašė atsiliepimą:
Baisus Šiaulių banko aptarnavimas - telefonu banko skyrių nėra, reik skambinti i bendrąjį, o ten dvi valandas visi užimti ir kukuok jei nori.

Swedbank banko klientas Rimas parašė atsiliepimą:
Esami Swedbank klientai gerai pagalvokit, ar verta šitame banke sudaryti kokias nors sutartis. Buvau medžiojamas kiekvieną dieną, kol įkalbėjo investuoti į fondus. To pasekoje praradau didelę sumą pinigų. Nors kiek kartų ėjau aiškintis, atsakymo negavau. Kitas atvejis - po 10 m. pervedus pensijų fondus į kitą banką, pradėjo augti ir iki šiol sėkmingai auga, ko šitame banke niekuomet nebuvo. Tad linkiu nedaryti tokių klaidų kaip aš ir neprarasti savo pinigų.

SEB banko klientė Rūta parašė atsiliepimą:
Buvau šiandien SEB Vilniaus Akropolio filiale. Žmonių pradžioje buvo nedaug, bet didesnė pusė operatorių sėdėjo darbo vietose ir ilgą laiką žmonių neaptarnavo. Savo eilės laukti teko valandą ir penkias minutes. Eilės pagaliau sulaukus, operatorė pirmiausia pradėjo siūlyti banko paslaugas, kurių man visai nereikia, tik po to teikėsi aptarnauti. Kita darbuotoja zujo po salę ir garsiai piktinosi, kad visą gruodį padėtis labai bloga ir visą laiką pilna klientų, bet čia, jų, žmonių, pasirinkimas. Nors ta darbuotoja greičiausiai teisi - geriau pasirinkti kitą banką. Kur klientus bent šiek tiek labiau vertina.

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Antrą kartą iš eilės, kai išduoda banko kortelę, gauname ne to asmens kortelę. Nors yra N klientų tokiu pačiu vardu ir pavarde, darbuotojas paskubomis išduoda kortelę nepatikrinęs asmens kodo ar teisėtam savininkui priklauso.

Swedbank banko klientas Artūras parašė atsiliepimą:
Turiu Swedbank banke investicinį kaupiamąjį. Kadangi paveldėjau iš darbovietės, tai jis kaip ir įšaldytas, 3m negaunu jokių ataskaitų apie lėšas. Bandžiau telefonu sužinot likutį tai nepavyko. Teks su šiuo banku atsisveikint.

Šiaulių banko (buvusi Ūkio banko) klientė Vitalija parašė atsiliepimą:
Turėjau įsigijusi Ūko banko akcijų, kurios buvo apskaitomos Šiaulių banke. Savo nelaimei nespėjau jų laiku parduoti, bankas bankrutavo, akcijos tapo bevertės. Tačiau nepaisant to, Šiaulių bankas man nuo sąskaitos kas ketvirtį nurašo mokestį už VP saugojimą apie 1 Eur. Gal kas nors gali patarti, kaip man atsikratyti tų akcijų ir atsisakyti ŠB paslaugų? Gal galėčiau jas padovanoti Lietuvos respublikai, ar Lietuvos bankui, ar Šiaulių bankui :) Ar bent jau kaip nebemokėti to mokesčio.

Swedank klientė Dovilė parašė atsiliepimą:
Labas vakaras, norėčiau papasakoti, apie Swedbanke Savanorių pr. 15 A, Vilniuje dirbančios darbuotojos nekompetentingumą. Šį vakarą 2015-12-15 apie 16:50 nuvykau į minėtą banką, man reikėjo atlikti grynųjų pinigų operaciją (pervesti tam tikrą pinigų sumą į SEB banką). Kad būtų aiškiau, tai užsisakiau prekę ir reikėjo per šį vakarą už ją susimokėti pavedimu. Pasakoju toliau, sulaukiau Swedbanke savo eilės, papuoliau pas jau amžiuje moteriskę (deja pavardės nepažiūrėjau, bet tą laiką jį dirbo kaip užeini į banką priešais registratūra, tai jos langas buvo pats pirmas iš kairės) paaiškinau ko aš noriu (įdėti pinigus į firmos sąskaitą) ji pareiškė, kad atseit jūsų bankas nepervedinėja į kitus bankus ir kad man reikia eiti į SEB banką norint į SEB banke turinčios firmos saskaitą pervesti pinigus. Dar buvo tokia MALONI ir pasakė kur man rasti tą banką.
Aišku aš į jį nespėjau, nes darbo laikas baigėsi. Paskambinus į nemokamą konsultaciją man paaiškino, kad darbuotoja privalėjo pervesti pinigus. Nukentėjau tik aš, nes teko per visą Vilnių ieškoti kas gali pervesti pinigus. Tenoriu tik pasakyti, kad darbuotojai turėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą ir norėčiau tikėti, kad su ta darbuotoja bus atitinkamai pakalbėta. Nuoširdžiai Jums dėkoju už išklausymą.

DNB banko klientas parašė atsiliepimą:
Pats blogiausias bankas su kuriuo yra tekę bendrauti. E-paslaugų suteikimo kokybė beviltiška, el. bankininkystė neaiški, nesuprantama, funkcijos išmėtytos, nelogiška tvarka. Norint atlikti paprastą pavedimą, reikia turėti X kortelių, sukurti X mokėjimų. Paskambinus telefonu, konsultantai, nesugeba atsakyti į paprastus mokėjimų klausimus. Bankomatų skaičius itin mažas, centrų skaičių taip pat, kiekviena paslauga apmokestinta neaiškiom sumom. Būsto kredito konsultantai, toks įspūdis, kad pirmą kartą susidūrė su šia paslauga....
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube