Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas
DNB banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:
Reiškiu nepasitenkinimą DNB banko pretenzijų sprendimo skyriui. Į mano pateiktą pretenziją bankas nesugeba atsakyti praėjus daugiau kaip mėnesiui. Jokio paaiškinimo dėl ko vilkinamas pretenzijos nagrinėjimas nesulaukiama. Kaip ilgametis banko klientas jaučiuosi pažemintas tokio aplaidaus ir abejingo banko darbuotojų elgesio. Geros bankų praktikos kodeksas svetimas DNB bankui. Ieškau patarimo, kur galėčiau kreiptis toliau, kai bankas ignoruoja savo klientus.
SEB banko klientas Aivaras parašė atsiliepimą:
Kodėl norėdamas nusiimti savo atlyginimą iš banko SEB ar DNB aš turiu susimokėti bankui 0,30 EUR bet negaliu viršyti 500-800EUR per mėnesį, nes dar apmokestins dar 0,3% aš išleidžiu virš 1000 EUR/mėn. čia taigi apiplėšimas vidurį dienos ir nieko negali padaryti. mastykit ką darot žmonės pradės imti grynais iš darbdavių tai bankams bus ragas apytiksliai - 1000000 žmonių*0,30EUR= 300000 EUR/parą UŽDARBIS Banko 1000000 litu grubiai per para. laukiam revoliucijos
SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Esu ilgametis AB SEB banko klientas. 2015 m. birželio mėn. susitikimo metu banko skyriuje konsultavausi dėl būsto paskolos gavimo galimybių. Susitikimo metu specialistė pasakė, kad bankas mano atveju gali išduoti 70‘000 eur. Atvykus sekančią dieną kartu su bendraskoliu pateikiame paraišką paskolai su turto vertinimo ataskaitą. Prašoma kredito suma buvo 36000 eur. Remiantis asmenine kredito istorija „Mano Creditinfo“ mano rizikos klasė B yra aukštesnis nei vidutinis patikimumas, palankios sąlygos kredito gavimui. Savaitės bėgyje gavau atsakymą iš AB SEB banko telefono skambučiu, kad man negali išduoti paskolos nepateikiant pagrįstų argumentų.
SEB banko klientas Jonas parašė atsiliepimą:
Šiandien, birželio 1 d., SEB banke pirkau JAV dolerių už 260 eurų. JAV dolerius išmokėjo penkių, dešimties ir dvidešimties kupiūromis. Jau grįžęs namo pastebėjau, kad dauguma kupiūrų sulamdytos, o viena - gerokai įplyšusi. Be komentarų.
SEB banko klientė Saulė parašė atsiliepimą:
Šiandien eilėje pralaukiau pusantros valandos ir tai ne pirmas kartas. Gal ir logiška verslo klientus priiminėti atskira eile, tačiau privačių klientų kantrybė irgi negeležinė. Sąskaitą šiame banke užsidariau. Labiausiai nustebino, kad dėl neįvertinto klientų srauto jie priversti laukti valandą ir ilgiau, o paklausus kur galėčiau pasinaudoti WC, gavau atsakymą, kad klientų WC nėra... Aptarnavusiai darbuotojai neturiu jokių pretenzijų. Turbūt jau susiformavęs įprotis pasakius "laba diena" pridurti "atsiprašome, kad teko ilgai laukti".
SEB banko klientė Živilė parašė klausimą:
Šiandien skelbiama, kad bankas zlotus parduoda kursu 4.0170, bet realiai pardavė kursu 3,98250. Kursas skelbiamas pačiame banke ir internete toks pat, o parduodama kitu. Kodėl? Valiutą keičiau Marijampolės skyriuje.
Šiaulių banko klientė Dainora parašė atsiliepimą:
Laba diena, kodėl Šiaulių bankas neperduoda informacijos VMI apie indėlių palūkanas 2014 m. Kiti bankai jau perdavė. Noriu deklaruoti pajamas. Šiais metais reikia deklaruoti gautas palūkanas, nors jos ir iki 10000 Lt neapmokestinamos. Klientė
SEB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:
Sveiki, minėtame filiale (kaip ir kitur) yra įrenginys klientų eilei valdyti. Tame įrenginyje galite pasirinkti paslaugą, dėl kurios kreipiatės. Vadybininkai specializuojasi, todėl priklausomai nuo reikalų būsit nukreipti į eilę pas vienus ar kitus žmones. Mano situacija buvo tokia, kad buvau pastatytas į eilę, tačiau jos neaptarnavo nei vienas vadybininkas. Paklausiau informacijoje, tai man dirbančio vadybininko irgi negalėjo parodyti, nes vyko kažkoks susirinkimas. Laukiau visą valandą be reikalo (eilėje buvau pirmas). Be to man paaiškino kad reikia dėl apsilankymo registruotis telefonu. Tai kam ta elektroninė eilė? Kodėl nėra pateikiama tokia informacija iš karto atvykus į banką? Gyvenkime draugiškai, tačiau gerbkime vieni kitus ir taupykime laiką!
SEB banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Sveiki, ne pirmą kartą susiduriame su problema, kad SEB (Kaune) dažnai neveikia bankomatai priimantys pinigus. Dirbantys su grynaisiais pinigais yra priversti lakstyti per visą miestą ir ieškoti, kur veikia bankomatai. Prašome, atsižvelgti į savo klientus, esame labai nusivylę šio banko veikla.
DNB banko klientas Danielius parašė atsiliepimą:
Kaip visi ištraukėm visas santaupas ir ėjom prie bankomato atsisveikinti su litais ir laukti eurų. Ir iš tikrųju su dalim pinigų teko atisveikinti tikrąja ta žodžio prasme. Gruodžio 27 d. apie 17.30val. kartu su žmona paėmėm pinigus iš seifo, kad įdėti į DNB bankomatą, kuris randasi PC BIG, Vilnius (Ukmergės g.), suma buvo 12700 lt (iš jų 2500lt po 500lt - reiškiasi 5 banknotai, o kitos smulkesnem kupiūrom). Perskaičiavom 4 kartus (yra įrašai-žmona užrašinėja jau daug metų kada įdėjom, kiek įdėjom, kiek išėmėm, ką nusipirkom ir t.t) Kai atėjom prie bankomato, įdėjom visus pinigus 12700lt, jis perskaičiavo ir ant ekrano parodė 11700lt, mes išsigandom ir grąžinom pinigus, tuomet nusprendėm dėti dalim.
Iš pradžių tuos 2500lt po 500lt. Perskaičiavo ir grąžino 1000lt (2*500), o tuos 1500 atseit pervedė į sąskaitą (nors kaip poto paaiškėjo šios operacijos jie nemato - bankomatas apsiriko 1k. Tuomet įdėjom likusius pinigėlius 10200 (tuos 1000lt laikėm rankoj atskirai), jis ant ekrano parodė 10700 ir netyčia paspaudžiau pervesti - jau bankomatas suklydo 2 karta, parodęs ne tą sumą kuri yra, ne taip paskaičiavo. Na ir galiausiai įdėjom dar tą grąžintą likusius 1000lt(2*500lt) jau jos tiko bankomatui ir jis pasiėmė. Kai pažiurejom likutį, tai buvom apakę, saskaitoj trūko 1000lt. Aišku iš karto paskambinom telefonu kuris nurodytas DNB bankomato viršuje, įvykį užfiksavo. Pasakė, kad mato 2 įnešimus 10700 (nors mes dejom 10200), ir 1000lt, o tų 1500lt jie nemato.
Sekančią dieną užėjom į banką ir parašėm pretenziją. Po maždaug savaitės skambinom į banką, bet pasakė dar neturi jokios informacijos, perskambins atsakingas žmogus, nesulaukę jokio skambučio dar po savaitės skambinom patys (yra irašytas pokalbis). Pasakė, kad bankomate nerado pertekliaus pinigų. Pasakė parašyti jiems laiška ir viską paaiškiti. Prisegsim kopiją laišku susirašinjimu su banku. Prašė palaukti dar iki 30 dienų kol išnagrinės situaciją. Po trisdešimt dienų rašiau jiems pats, nes jau baigėsi 30 dienų ir jokios informacijos.
Dabar bankas rašė cituoju banką: "Pažymime, kad buvo įdėtos keturios kupiūros po 500 Lt, iš kurių trys kupiūras bankomatas užskaitė, o vieną grąžino." Išvada, kad užskaitė 1500lt, tai tuomet kur tas įnešimas???? Nes jus patys parašė, kad įnešta 10700 (nors mes įdėjom 10200) ir 1000 (kuri idejom paskutinius, 2*500, kuriuos jus mum grąžinot). Tai kaip čia yra? Kur teisybė?
Sakot, kad bankomatas užskaite 1500lt, o įnešimo nematot - įdomiai..... Susirašinėjimas su banku:
2015-02-12 12:13:54 Tema Atsakymas į laišką, atsiųstą
2015-02-11 21:03:07 Laiško tekstas Laba diena, p. Danieliau, Dėkojame, kad naudojatės DNB banko paslaugomis. Informuojame, kad 2015-02-11 dieną Jums buvo išsiųstas registruotas laiškas dėl situcijos paaiškinimo. Papildomai jį pateikiame banke internete: Atsakydami į Jūsų pakartotinį kreipimąsi į AB DNB banką (toliau – Bankas) informuojame, kad dar kartą atlikome detalią Jūsų situacijos patikrą. Patikros metu buvo nustatyta, kad 2014 m. gruodžio 27 d. Visa Classic kreditine mokėjimo kortele Nr. 4314000XXXXX1012 DNB banko bankomate, adresu Ukmergės g. 369, Vilnius, iniciavote 11700 Lt grynųjų pinigų įnešimo operaciją.
Atkreipiame dėmesį, kad operaciją atlikote per kelis kartus, t.y. kortelės PIN kodu buvo patvirtintos 10700 Lt ir 1000 Lt sumų įnešimo į sąskaitą operacijos. Pažymime, kad buvo įdėtos keturios kupiūros po 500 Lt, iš kurių trys kupiūras bankomatas užskaitė, o vieną grąžino. Pranešame, kad bendra įnešta lėšų suma yra 11700 Lt, ir tokia suma 2014 m. gruodžio 27 d. buvo įskaityta Jūsų sąskaitą Nr. LT LTXXXXXXXXXXXXXXX LTL. Patikiname, kad patikros metu minėtame bankomate nebuvo užfiksuoti jokie neatitikimai.
SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Atidariau naujos įmonės sąskaitą SEB banke su verslo planu Startas, kur įmonei galioja daug visokių nemokamų dalykų, pavedimų, kortelės, generatorius. Tačiau dar kokią staigmeną padarė SEB'as, kad įmonės direktoriui, kaip fiziniam asmeniui galios nemokami pavedimai ir įskaitymai net pusę metų fizinio asmens sąskaitai.
Šaunuoliai SEB.
Swedbank banko klientas Linas parašė atsiliepimą:
Sveiki, man atsitiko tokia situacija su Swedbank. Išsiųsti pinigai į draugės sąskaitą skubiu pavedimu iš Šveicarijos. Man pasiteiravus ar nebuvo pinigai pakibę - atsakė, kad paprastam klientui sąskaitos savininkui informacija neteikiama. Praeitą sykį žmogus, kuris vedė pinigus gavo informaciją apie pavedimą iš savo pagrindinės bankininkės.
Tai klausimas Swedbank ar šiais laikais Jums rūpi kliento poreikiai, kad dar liktu Jūsų klientu, nes atrodo paprasta informacija ir negali suteikti.
SEB banko klientė Aistė parašė atsiliepimą:
Vilniaus Akropolyje dirbanti panelė Viktorija nepaprastai lėta ir neatidi. Ne iki galo atliko savo darbą, dėl to klientui reikės vėl pasirodydi banko skyriuje.
DNB banko klientė Lina atsiuntė atsiliepimą:
Aferistai, prakeikti urodai, rašė pradžioje mėnesio, kad baudos paskoloms po 20 Lt (5,79€) taikys jei įmokos nesumokėsiu iki mėnesio 15d. Šiandien dar tik 13 ir jau uždėta, tas pats kaip ir praeitais metais. Bet aferiūgos rašo, kad čia neva draudimo mokestis, lygiai taip pat kaip ir pernai žiemą. Užpernai žiemą nevėlavau todėl jokio draudimo mokesčio netaikė. Sutartyje nėra nurodyta jokio draudimo mokesčio, nes garantiją mano paskolai suteikia valstybė.
LT224010042502427326 EUR 2015.01.13 Draudimo mokestis pagal sandorį Nr. 5,79
LT224010042502427326 EUR 2015.01.13 Draudimo mokestis pagal sandorį Nr. 5,79
Dvi baudos nes dvi paskolos, viena buvo už studijas, kita pragyvenimui.
Pernai dėl tokio pat atvejo kreipiaus į banką ir gavau atsakymą kad buvo pritaikytos paskolos mokėjimo vėlavimo baudos, nes po mėnesio vėl pasikartojo tas pats ir vėl parašė draudimo mokestis.
Aferistai prakeikti kraujasiurbiai. Kitą mėnesį aš vėl vėluosiu ir paviešinsiu viską.
DNB klientas Audrius atsiuntė atsiliepimą:
Už vietinį pavedimą paėmė 0.41 eur, kas yra litais 1.42. Įprasta pavedimo kaina būdavo 1.40 Lt.
SEB klientė Agnė parašė atsiliepimą:
Labai noriu padėkoti klientų aptarnavimo specialistei Ingridai Kedytei, kuri visada maloniai pasitinka savo klientus. Dažnai lankausi SEB banko Dainavos skyriuje, o mane ten pasitinka draugiška banko darbuotojų aplinka. Linkiu ir toliau likti tokiai ištvermingai ir darbščiai!
DNB klientė Giedrė parašė atsiliepimą:
Sveiki visi, susidūriau su didžiuliu nepatogumu išsigryninant čekį iš Didžiosios Britanijos. DNB tokių paslaugų savo klientams neteikia nuo 2013 m. nes jiems neapsimoka. Esu labai pasipiktinusi, nes sugaišau daug laiko stovėdama eilėje ir dar teko atsidaryti naują sąskaitą kitame banke, kuris teikia šią paslaugą. Šiais konkurencingais laikais neteikti tokių elementarių paslaugų paprasčiausiai neprotinga. Niekam nerekomenduočiau turėti reikalų su šiuo banku.
DNB banko klientas atsiuntė atsiliepimą:
Jaučiuosi apvogtas, kada išsikeičiau eurus į litus ir gavau kvitą, kuriame parašyta, jog euro kursas 3.439, bet juk tikrasis kursas yra 3.4528 ar ne?
DNB banko klientė Greta parašė atsiliepimą:
Labai prasta aptarnavimo kokybė. Negana to skambučiai apmokestinti. Internetinė svetainė apvergtina. Žodžiu pinigų pagailėta kiekvienam žingsnyje. Taigi, klausimas ar verta patikėti savo pinigus į nepatikimo banko rankas.
Labai nusivylus DNB banku. Niekam nerekomenduoju šios įstaigos.
SEB banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Tikrai pritariu daugumos čia rašiusių neigiamai nuomonei apie Seb banką, Panevėžyje tik vienas skyrius, tai jeigu ten nuvyksti lauki mažiausiai val., tikrai nemeluoju, galite knygą pasiimti, o jeigu reiktų su vaiku nueiti mažu tai galėtum išprotėti, klientų aptarnavimas - 0 balų.
Taip pat turėjau, ką tik labai nemalonų siurprizą, reikėjo nusiimti iš bankomato pinigų, bankomatas prarijo kortelę ir nebeatidavė, bankomatas veikiantis, nes žmonės ir toliau juo sėkmingai naudojosi, kodą suvedžiau teisingą, kortelė buvo veikianti, tai dabar laikiu jau savaitė praėjo dar kortelė nepagaminta, apie tai pranešiau bankui jų mokamu tel., aš patiriau nepatogumus, likau be pinigų, dar turių dėl banko kaltės skambinti jų mokamu tel., man pasiūlo atvykti ir nusiimti pinigų į banką, taip aš nieko neveikiu tik pas juos važinėju ir laukiu laukiu kol kažkas teiksis aptarnauti, privatus klientas visiškai nerūpi.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube