Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

Šiaulių bankas mini
2015-04-15
Dainora apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientė Dainora parašė atsiliepimą:

Laba diena, kodėl Šiaulių bankas neperduoda informacijos VMI apie indėlių palūkanas 2014 m. Kiti bankai jau perdavė. Noriu deklaruoti pajamas. Šiais metais reikia deklaruoti gautas palūkanas, nors jos ir iki 10000 Lt neapmokestinamos. Klientė

SEB Maironio g. Laisvės alėjoje mini
2015-04-13
Tomas apie
SEB

SEB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:

Sveiki, minėtame filiale (kaip ir kitur) yra įrenginys klientų eilei valdyti. Tame įrenginyje galite pasirinkti paslaugą, dėl kurios kreipiatės. Vadybininkai specializuojasi, todėl priklausomai nuo reikalų būsit nukreipti į eilę pas vienus ar kitus žmones. Mano situacija buvo tokia, kad buvau pastatytas į eilę, tačiau jos neaptarnavo nei vienas vadybininkas. Paklausiau informacijoje, tai man dirbančio vadybininko irgi negalėjo parodyti, nes vyko kažkoks susirinkimas. Laukiau visą valandą be reikalo (eilėje buvau pirmas). Be to man paaiškino kad reikia dėl apsilankymo registruotis telefonu. Tai kam ta elektroninė eilė? Kodėl nėra pateikiama tokia informacija iš karto atvykus į banką? Gyvenkime draugiškai, tačiau gerbkime vieni kitus ir taupykime laiką!

SEB bankomatai neveikia mini
2015-02-20
Laima apie
SEB

SEB banko klientė Laima parašė atsiliepimą:

Sveiki, ne pirmą kartą susiduriame su problema, kad SEB (Kaune) dažnai neveikia bankomatai priimantys pinigus. Dirbantys su grynaisiais pinigais yra priversti lakstyti per visą miestą ir ieškoti, kur veikia bankomatai. Prašome, atsižvelgti į savo klientus, esame labai nusivylę šio banko veikla.

DNB bankomatas mini
2015-02-12
Danielius apie
DNB

DNB banko klientas Danielius parašė atsiliepimą:

Kaip visi ištraukėm visas santaupas ir ėjom prie bankomato atsisveikinti su litais ir laukti eurų. Ir iš tikrųju su dalim pinigų teko atisveikinti tikrąja ta žodžio prasme. Gruodžio 27 d. apie 17.30val. kartu su žmona paėmėm pinigus iš seifo, kad įdėti į DNB bankomatą, kuris randasi PC BIG, Vilnius (Ukmergės g.), suma buvo 12700 lt (iš jų 2500lt po 500lt - reiškiasi 5 banknotai, o kitos smulkesnem kupiūrom). Perskaičiavom 4 kartus (yra įrašai-žmona užrašinėja jau daug metų kada įdėjom, kiek įdėjom, kiek išėmėm, ką nusipirkom ir t.t) Kai atėjom prie bankomato, įdėjom visus pinigus 12700lt, jis perskaičiavo ir ant ekrano parodė 11700lt, mes išsigandom ir grąžinom pinigus, tuomet nusprendėm dėti dalim.

Iš pradžių tuos 2500lt po 500lt. Perskaičiavo ir grąžino 1000lt (2*500), o tuos 1500 atseit pervedė į sąskaitą (nors kaip poto paaiškėjo šios operacijos jie nemato - bankomatas apsiriko 1k. Tuomet įdėjom likusius pinigėlius 10200 (tuos 1000lt laikėm rankoj atskirai), jis ant ekrano parodė 10700 ir netyčia paspaudžiau pervesti - jau bankomatas suklydo 2 karta, parodęs ne tą sumą kuri yra, ne taip paskaičiavo. Na ir galiausiai įdėjom dar tą grąžintą likusius 1000lt(2*500lt) jau jos tiko bankomatui ir jis pasiėmė. Kai pažiurejom likutį, tai buvom apakę, saskaitoj trūko 1000lt. Aišku iš karto paskambinom telefonu kuris nurodytas DNB bankomato viršuje, įvykį užfiksavo. Pasakė, kad mato 2 įnešimus 10700 (nors mes dejom 10200), ir 1000lt, o tų 1500lt jie nemato.

Sekančią dieną užėjom į banką ir parašėm pretenziją. Po maždaug savaitės skambinom į banką, bet pasakė dar neturi jokios informacijos, perskambins atsakingas žmogus, nesulaukę jokio skambučio dar po savaitės skambinom patys (yra irašytas pokalbis). Pasakė, kad bankomate nerado pertekliaus pinigų. Pasakė parašyti jiems laiška ir viską paaiškiti. Prisegsim kopiją laišku susirašinjimu su banku. Prašė palaukti dar iki 30 dienų kol išnagrinės situaciją. Po trisdešimt dienų rašiau jiems pats, nes jau baigėsi 30 dienų ir jokios informacijos.

Dabar bankas rašė cituoju banką: "Pažymime, kad buvo įdėtos keturios kupiūros po 500 Lt, iš kurių trys kupiūras bankomatas užskaitė, o vieną grąžino." Išvada, kad užskaitė 1500lt, tai tuomet kur tas įnešimas???? Nes jus patys parašė, kad įnešta 10700 (nors mes įdėjom 10200) ir 1000 (kuri idejom paskutinius, 2*500, kuriuos jus mum grąžinot). Tai kaip čia yra? Kur teisybė?

Sakot, kad bankomatas užskaite 1500lt, o įnešimo nematot - įdomiai..... Susirašinėjimas su banku:

2015-02-12 12:13:54 Tema Atsakymas į laišką, atsiųstą

2015-02-11 21:03:07 Laiško tekstas Laba diena, p. Danieliau, Dėkojame, kad naudojatės DNB banko paslaugomis. Informuojame, kad 2015-02-11 dieną Jums buvo išsiųstas registruotas laiškas dėl situcijos paaiškinimo. Papildomai jį pateikiame banke internete: Atsakydami į Jūsų pakartotinį kreipimąsi į AB DNB banką (toliau – Bankas) informuojame, kad dar kartą atlikome detalią Jūsų situacijos patikrą. Patikros metu buvo nustatyta, kad 2014 m. gruodžio 27 d. Visa Classic kreditine mokėjimo kortele Nr. 4314000XXXXX1012 DNB banko bankomate, adresu Ukmergės g. 369, Vilnius, iniciavote 11700 Lt grynųjų pinigų įnešimo operaciją.

Atkreipiame dėmesį, kad operaciją atlikote per kelis kartus, t.y. kortelės PIN kodu buvo patvirtintos 10700 Lt ir 1000 Lt sumų įnešimo į sąskaitą operacijos. Pažymime, kad buvo įdėtos keturios kupiūros po 500 Lt, iš kurių trys kupiūras bankomatas užskaitė, o vieną grąžino. Pranešame, kad bendra įnešta lėšų suma yra 11700 Lt, ir tokia suma 2014 m. gruodžio 27 d. buvo įskaityta Jūsų sąskaitą Nr. LT LTXXXXXXXXXXXXXXX LTL. Patikiname, kad patikros metu minėtame bankomate nebuvo užfiksuoti jokie neatitikimai.

SEB bankas mini
2015-02-09
SEB klientas apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Atidariau naujos įmonės sąskaitą SEB banke su verslo planu Startas, kur įmonei galioja daug visokių nemokamų dalykų, pavedimų, kortelės, generatorius. Tačiau dar kokią staigmeną padarė SEB'as, kad įmonės direktoriui, kaip fiziniam asmeniui galios nemokami pavedimai ir įskaitymai net pusę metų fizinio asmens sąskaitai.

Šaunuoliai SEB.

Swedbank mini
2015-02-05
apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Linas parašė atsiliepimą:

Sveiki, man atsitiko tokia situacija su Swedbank. Išsiųsti pinigai į draugės sąskaitą skubiu pavedimu iš Šveicarijos. Man pasiteiravus ar nebuvo pinigai pakibę - atsakė, kad paprastam klientui sąskaitos savininkui informacija neteikiama. Praeitą sykį žmogus, kuris vedė pinigus gavo informaciją apie pavedimą iš savo pagrindinės bankininkės.

Tai klausimas Swedbank ar šiais laikais Jums rūpi kliento poreikiai, kad dar liktu Jūsų klientu, nes atrodo paprasta informacija ir negali suteikti.

SEB durys mini
2015-01-15
Aistė apie
SEB

SEB banko klientė Aistė parašė atsiliepimą:

Vilniaus Akropolyje dirbanti panelė Viktorija nepaprastai lėta ir neatidi. Ne iki galo atliko savo darbą, dėl to klientui reikės vėl pasirodydi banko skyriuje.

DNB bankas mini
2015-01-13
Lina apie
DNB

DNB banko klientė Lina atsiuntė atsiliepimą:

Aferistai, prakeikti urodai, rašė pradžioje mėnesio, kad baudos paskoloms po 20 Lt (5,79€) taikys jei įmokos nesumokėsiu iki mėnesio 15d. Šiandien dar tik 13 ir jau uždėta, tas pats kaip ir praeitais metais. Bet aferiūgos rašo, kad čia neva draudimo mokestis, lygiai taip pat kaip ir pernai žiemą. Užpernai žiemą nevėlavau todėl jokio draudimo mokesčio netaikė. Sutartyje nėra nurodyta jokio draudimo mokesčio, nes garantiją mano paskolai suteikia valstybė.

LT224010042502427326 EUR 2015.01.13 Draudimo mokestis pagal sandorį Nr. 5,79
LT224010042502427326 EUR 2015.01.13 Draudimo mokestis pagal sandorį Nr. 5,79

Dvi baudos nes dvi paskolos, viena buvo už studijas, kita pragyvenimui.

Pernai dėl tokio pat atvejo kreipiaus į banką ir gavau atsakymą kad buvo pritaikytos paskolos mokėjimo vėlavimo baudos, nes po mėnesio vėl pasikartojo tas pats ir vėl parašė draudimo mokestis.

Aferistai prakeikti kraujasiurbiai. Kitą mėnesį aš vėl vėluosiu ir paviešinsiu viską.

DNB mini
2015-01-02
apie
DNB

DNB klientas Audrius atsiuntė atsiliepimą:

Už vietinį pavedimą paėmė 0.41 eur, kas yra litais 1.42. Įprasta pavedimo kaina būdavo 1.40 Lt.

 mini
2014-12-19
apie
SEB

SEB klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Labai noriu padėkoti klientų aptarnavimo specialistei Ingridai Kedytei, kuri visada maloniai pasitinka savo klientus. Dažnai lankausi SEB banko Dainavos skyriuje, o mane ten pasitinka draugiška banko darbuotojų aplinka. Linkiu ir toliau likti tokiai ištvermingai ir darbščiai!

 mini
2014-12-12
apie
DNB

DNB klientė Giedrė parašė atsiliepimą:

Sveiki visi, susidūriau su didžiuliu nepatogumu išsigryninant čekį iš Didžiosios Britanijos. DNB tokių paslaugų savo klientams neteikia nuo 2013 m. nes jiems neapsimoka. Esu labai pasipiktinusi, nes sugaišau daug laiko stovėdama eilėje ir dar teko atsidaryti naują sąskaitą kitame banke, kuris teikia šią paslaugą. Šiais konkurencingais laikais neteikti tokių elementarių paslaugų paprasčiausiai neprotinga. Niekam nerekomenduočiau turėti reikalų su šiuo banku.

 mini
2014-12-12
apie
DNB

DNB banko klientas atsiuntė atsiliepimą:

Jaučiuosi apvogtas, kada išsikeičiau eurus į litus ir gavau kvitą, kuriame parašyta, jog euro kursas 3.439, bet juk tikrasis kursas yra 3.4528 ar ne?

 mini
2014-11-24
apie
DNB

DNB banko klientė Greta parašė atsiliepimą:

Labai prasta aptarnavimo kokybė. Negana to skambučiai apmokestinti. Internetinė svetainė apvergtina. Žodžiu pinigų pagailėta kiekvienam žingsnyje. Taigi, klausimas ar verta patikėti savo pinigus į nepatikimo banko rankas.

Labai nusivylus DNB banku. Niekam nerekomenduoju šios įstaigos.

 mini
2014-11-23
apie
SEB

SEB banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:

Tikrai pritariu daugumos čia rašiusių neigiamai nuomonei apie Seb banką, Panevėžyje tik vienas skyrius, tai jeigu ten nuvyksti lauki mažiausiai val., tikrai nemeluoju, galite knygą pasiimti, o jeigu reiktų su vaiku nueiti mažu tai galėtum išprotėti, klientų aptarnavimas - 0 balų.

Taip pat turėjau, ką tik labai nemalonų siurprizą, reikėjo nusiimti iš bankomato pinigų, bankomatas prarijo kortelę ir nebeatidavė, bankomatas veikiantis, nes žmonės ir toliau juo sėkmingai naudojosi, kodą suvedžiau teisingą, kortelė buvo veikianti, tai dabar laikiu jau savaitė praėjo dar kortelė nepagaminta, apie tai pranešiau bankui jų mokamu tel., aš patiriau nepatogumus, likau be pinigų, dar turių dėl banko kaltės skambinti jų mokamu tel., man pasiūlo atvykti ir nusiimti pinigų į banką, taip aš nieko neveikiu tik pas juos važinėju ir laukiu laukiu kol kažkas teiksis aptarnauti, privatus klientas visiškai nerūpi.

 mini
2014-11-05
apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Lina parašė atsiliepimą:

Praradau galimybę naudotis kreditine kortele dėl banko informacijos nesuteikimo. Beje, dėl netinkamo informacijos suteikimo, nukentėjau finansiškai ir morališkai. Bankas nepatikimas. Jei darbuotojas padarys klaidą, teks susimokėti už ją klientui.

 mini
2014-11-04
apie
Swedbank

Swedbank banko verslo klientas Kasparas parašė atsiliepimą:

Ne pirmą kartą labai nusivylę šiuo banku. Paskutinį kartą padarė dovanėlę, pakėlė pinigų nuėmimo įkainius ir tinkamai neperspėjo savo verslo klientų, taip praradome apie 1000lt. Nuvykus į padalinį teisinosi, kad rašė žinutę į internetinį banką (į kažkokį skyriuką kur visos reklamos keliauja ir žmogus net dėmesio neatkreips). Prie jos akių prisijungėm prie e-banko ir nieko neradome tarp žinučių, pasirodo, kad neskaitytos žinutės automatiškai ištrinamos (kur logika???).

Manau darant tokius pakeitimus būtina bent jau iššokantį langą prieš akis padaryti su PERSPĖJIMU raudonom raidėm, manau nėra sudėtinga. Kam pasiskųsti irgi nerasite, nes su aukštesnes pareigas atliekančiu darbuotoju galima bendrauti tik raštišku kreipimusi į kurį per mėnesį laiko atrašo teisininkai su įstatymo straipsniais įrodančiais kaip teisingai jie viską daro (jokio žmogiškumo) ir koks tu pats kaltas dėl visko, kad nepastebi.

Gaila, kad nėra lengva pasikeisti įmonei banką, tad tenka sukąsti dantis ir gyvent toliau.. Belieka tik perspėti, jei dar neesate jų klientas, tai TIKRAI nepatarčiau juo tapti, ypač pradedančioms įmonėms, nes jau daug kartų teko nusivilti, net paskolą lengviau gauti kitame banke, nei 8 metus išbuvus šiame. Žiūri TIK SAVĘS, o į mažas įmones ar žmogų žiūri iš labai aukštai. Tad rinkitės mažesnius bankus, kurie vertina ir "mažus" klientus. Sėkmės.

 mini
2014-11-02
apie
SEB

SEB banko klientė Vesta parašė atsiliepimą:

2014 10 17 (ir dar tris kartus) lankiausi SEB banke Laisvės al., Kaune. Kadangi paveldėjau pinigus, turėjau uždaryti sąskaitą ir gauti paveldėtus pinigus. Galiausiai gavosi taip, kad sąskaita mirusiosios vardu uždarė o pinigų niekas nepervedė, dabar nei sąskaitos nei pinigų. Kai paskambinau pasakė, kad pavedimas dingo. Labai idomu kaip viskas išsispręs toliau. Niekada nenoriu turėti su šiuo banku reikalų ir po šių kartų tik dar labiau tuo įsitikinau.

 mini
2014-10-04
apie
DNB

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:

Šiandien nuvykau į DNB banko Marijampolės skyrių. Pagal galiojančią tvarką išėmiau kliento laukimo numerėlį ir pradėjau laukti.. iš salėje esančių 8 klientų aptarnavimo vietų dirbo tik dvi. Nežinau ką dirbo tačiau klientų tose vietose nebuvo. Gal keturi klientai lauke savo eilės. Netrukus iš tarnybinės patalpos išėjusi darbuotoja savo darbo vietoje ėmėsi darbo. O kitoje darbo vietoje esanti garbingo amžiaus darbuotoja vis dar šmėsčiojo į savo kompiuterį kažkam paskambindavo bet klientų nesikvietė prie savo stalo.

Apie 20 min. pratrypčiojus pastebėjau jog gerokai po manęs atėjusius klientus jau kviečia o aš vis dar laukiu. Galų gale pasirodė dar kokia tai klientė ponia kuri mandagiai pasiklausus ar ją aptarnaus be asmens dokumento atsisėdo be jokio kvietimo pas ta senetlyvą darbuotoją prie stalo ir pradėjo tvarkytis savo reikalus. Tuomet aš jau neiškenčiau ir paleidęs keletą necenzūrinių žodžių pasiteiravau kokia sistema čia jie dirba. Kokiu principu nusprendžia ką aptarnauti o kas turi laukti. Kadangi automobilyje buvau palikęs savo dar dviejų metukų neturintį sūnų negalėjau ilgiau laukti nei atsakymo nei savo eilės pabaigos. Tą seną pagal amžių darbuotoją atsimenu nuo pat savo pirmo DNB banke vizito prieš tris metus. Dar tada pastebėjau jog jos darbo našumas neigiamas. Ji darbo vietoje elgdavosi tarsi tarsi tai būtų pirmoji jos darbo diena.

Gerbiamieji banko vadovai, jūsų pavaldiniai dirba tiesiogiai su klientais. Būkit geri, užtikrinkite prašau jog nuo jūsų darbuotojų sklindantis nemalonus kūno kvapas bei burnos kvapas ateityje netrikdytų klientų. Suprantu kaip yra nedrąsu tai pasakyti nes mes visi ateiname pas jus vienokios ar kitokios paslaugos. Tačiau už jas mes sumokame savo uždirbtais pinigėliais ir todėl išskyrus finansinį diskonfortą neprivalome kiekvieną kartą gauti vis po kažką papildomai nemalonaus.

Ačiū didelis telefonu mane konsultavusiai DNB specialistei kurios vardo dėl jo sudėtingumo neįsidėmėjau. Ji labai maloniai, suprantamai ir labai greitai viską paaiškino bei pasiūlė sprendimą kaip man viską susitvarkyti išvengiant apsilankymo Marijampolės DNB banko skyriuje. Šitas nesusipratimas privertė mane savo nepasitenkinimą išlieti ant visai nekaltų sau artimų žmonių už ką jų atsiprašau. Privalėjau vairuoti jausdamas nervinę įtampą o tai tiesiogiai kėlė pavojų mano ir sūnaus gyvybei. Nenorit papulti į tokią situaciją? Venkite šio banko!!!

 mini
2014-09-23
apie
SEB

SEB banko klientė Gabija parašė atsiliepimą:

Laba diena, šiandien teko pabuvoti SEB banke Tauragėje, mane aptarnavo klientų aptarnavimo vadybininkė, berods Siga T. (ji sėdi netoli viršininkės kabineto). Ji nežinojo kokius blankus pildyti, atžagariai kalbėjo, o kai aš į ją pažiūrėjau, ji man atšovė - ko žiūri, nori ko paklaust!

 mini
2014-09-19
apie
DNB

DNB banko klientas Oleg Belikov parašė atsiliepimą:

Laba diena, noriu parašyti skundą , nes tai yra mums labai svarbu dėl jūsų darbo ir darbuotojos. Jei neklystu mes atvykome rugsėjo 8 į Jūsų pagrindinį DnB banko skyrių Vilniuje, Basanavičiaus gatvėje. Aš padėjau atidaryti močiutei sąskaitą Jūsų banke. Mano vardas Oleg Belikov, močiutės Galina Belikova. Jūsų darbuotoja Samanta Juteikenė padėjo atidaryti mums. Buvo sutarta, kad Kortelę ji atsiims Klaipėdos Akropolio filiale pirmadienį. Kai močiute atvyko su savo dukra į Akropolį jie nerado kortelės ten, kortelė buvo kitame filiale, jos nuvažiavo į kitą filialą, kai atvyko namo, rado kad kortelėje klaidingai parašyta pavardė ir namų adresas sutartyje. Kaip galima klaidingai rašyti is paso??

Reiškia Jūsų banke dirba ne profesionalai! Po to mes padėjom mačiutei su elektronine bankininkyste, bet buvo užblokuotas, nes neteisingai buvo įvesti numeriai, bet viską darom pagal instrukciją, kai skambinom i banką, jie atblokavo, patikrino kad nebuvo jokių klaidų, ir pasake bandykit dar karta, kai pabandom kitą kartą vėl užblokavo, ir iki šiol, reiškia pas jus kažkokia klaida! Močiute gavo stresą dėl jūsų darbo!!

Būtumėm dėkingi kad jūs išnagrinėtumėt tokias problemas labai rimtai ir atsiprašytumėt raštu!

Močiutė kolkas Klaipėdoje, rašykite į tą adresą (Kuncu g. 11-33) ir į mano emaila. Dėkui!

Puslapiai: 1 ...14151617181920... 24
17 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų