Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Laba diena, aš gavau kreditą būstui įsigyti 2006 m., kas metai moku Swedbank draudimą, praeitais metais 2018 m. mano butą užpylė kaimynai iš viršaus ir kai kreipiausi į Swedbank būsto draudimą man pasakė: „nėra pas mus jūsų draudimo”.
Užliejo butą 2 kartus, spalio mėnesį ir lapkričio mėnesį, draudimo neva nėra. Sulaukiau tos dienos kada vėl reikės mokėti draudimą, nes moku į metus vieną kartą, paprašiau banke kad išduotų leidimą butui parduoti. Atėjau pasiimti dokumento ir sakau pažiūrėkit kiek mokėti man už draudimą reikia. Dokumente draudimas yra, o banko kompiuteryje nėra. Kreipiausi į banko valdytoją (Konstitucijos prospekte), ji ilgai ieškojo, sako nėra, nematau, kažkam paskambino ir po kelių minučiu pranešė, kad jau mato ir yra draudimas. Papasakojau apie buto užliejimą ir kad kreipiausi dėl draudimo, bet pasakė, kad pas mus Jūs savo buto neapdraudete?
Sutvarkė valdytoja, aš parašiau kokia žala padaryta. Nuvažiuoju kitą dieną į kita SWEDBANKO padalinį sumokėti draudimo imokos, o ten sako pas mus nėra jūsų draudimo. Rodau dokumentus, ji skambina valdytojai, kuri rado draudimą, tada sumokėjau už draudimą, po to susisieke draudimo žalos nustatymo specialistas, apžiūrėjo balandžio mėn., o įvykis įvyko praeitais metais, ar bankas neturėtų atlyginti man žalos todėl, kad buvo paslėptas mano būsto draudimas? Už slėpimą turi atsakyti tas darbuotojas, kuris tuos dokumentus sąmoningai slėpė. Kur kreiptis, kad būtų atlyginta žala už 6 mėn. slėptą draudimą, to pasekoje man negaliojo draudimas laiku ir tinkamai įvertinti žalos atsiradimo ir pasekmių padarinių?

SEB banko klientės Monikos atsiliepimas:
Norime padėkoti vadybininkei Almai Pauliukienei už jos nuostabų darbą ir pagalbą mūsų šeimai. Šauniausia banko darbuotoja kurią esame sutikę. Taip pat ir SEB bankui kuris suteikė galimybę įgyvendinti svajones. Ačiū.

Į Swedbank skyrių Konstitucijos prospekte Vilniuje atėjom atsiimti pagamintos mokėjimo kortelės! Tik atsiimti! Juk tai išankstinė paslauga ji jau paruošta. Mes pralaukėm daugiau nei valandą! Ar jūs turit sąžinės tiek ilgai laikyti pensiinio amžiaus žmogų dėl kortelės atsiėmimo!!! Tai Pagrindinis skyrius Vilniuje. Informacijoje išvis atrėžė kad internetu reik naudotis

Ar galima blogiau aptarnauti klientus? Eilėje teko laukti pusantros valandos. Kaip galima taip tyčiotis iš klientų? Ar čia tarybiniai laikai grįžo?

Labai esu nusivylusi darbuotojų bendravimu, atrodo žmonės dirba tam, kad suteiktų kuo daugiau žinių, o gauna ats. "nežinau". Pasiteiravusi apie atnaujinimą kortelės į naują, pažeriama n klausimų, o tai iš kur čia ištraukėte, kas pasidarė, nors iš kart buvo pasakytą kodėl noriu pakeisti. Banke pradėtą reikalauti iš jaunimo įmokų kodų studento paskolai, kurių 3 metai ne karto nereikėjo. Būtų normalu jei aš tik būčiau susidūręs, nežinojo visi tuo metu atėję.... Manau jog esate suinteresuoti kad liktų jūsų banke klientas tačiau tokios manieros nustumia ieškoti kitų paslaugų tiekėjo.

Šaunu, kad bankas dirba ir sekmadieniais, ačiū:)

Iš kaimyno sklypo pusės užvirto medis, apgadino tvorą. Kaimyno sklypas negyvenamas, kaimynas nežinomas. Padariau apgadinimų foto, nusiunčiau Swedbank draudimo atstovui. Pasamdžiau įmonę, kuri pašalino medį, sutvarkė tvorą. Sąskaitą draudimas apmokėjo per keletą dienų. Jokių problemų..

Apdraudėm su mama kelis objektus (butus) ir viename jų, netrukus įvyko draudiminis įvykis (kaimynė apliejo ir visiškai sugadino mano vonios lubas, bet teko daužyt plyteles).
Kiek mano laiko, kantrybės sugadino šita bendrovė - nesuvokiama. Viskas vilkinama trečias mėnesis. Nebesuskaičiuoju kiek skambučių ir žinučių palikdavau, kad su manim susisiektų. Atrašo po savaitęs - trijų arba išvis neatrašo. Palieki į liniją skambutį, pasako konsultantas su jumis susisieks, ir neatskambina. Normalu, kad draudimo bendrovė ignoruoja ir jau trečias mėnuo sprendžia reikalą? NESIDRAUSKIT pas juos! O priteista suma tiesiog juokinga - 100 eu už visiškai sugadintą vonią ir lubas, kaimynai is viršaus apliejo. Nors kvadratų vonios nedaug, plytelių nepriskaičiavo išvis, kurias avarinė išdaužė keičiant vamzdžius (mat dalis buvo išdaužyta prieš apsidraudus, kai vienas vamzdis keistas, bet dar daugiau išdaužė jau apsidraudus, tai nusprendė, kad nesiskaito). Visiškai reik iškapot lubas dabar, nes sulietos ir susmego, išsibangavo ir dėt naują gipsą. Lubas priskaičiavo....100 eu naujos lubos! Jūs man pasakykit ką šiais laikais galima už 100 eurų padaryt? Normalum, kai turi prašinėt, kad kas teiktųsi susisiekti?
Pagailėkit, žmonės, savo nervų ir, jei norit, kad kas padėtų atsitikus nelaimei, tai ne šitas draudimas. Kompetencijos ir operatyvumo nulis iš darbuotojų, vilkina ir ieško priežasčių nesumokėt.

Trakuose įrengti 2 SEB bankomatai, tačiau juose nėra funkcijos "Pinigų įnešimas". Įnešti grynus pinigus į sąskaitą tenka vykti į Vilnių. Abu bankomatai pasenusių modelių, tikiuosi, kad Jūsų garbės reikalas būtų įrengti bankomatą atliekantį visas funkcijas.

Esu dabar Prancūzijoje, turiu kortelę Swedbank debit mastercard, neįmanoma nupirkt bilieto internetu į Lietuvą. Skambinau, rašiau, rezultatas 0. Bande visi įvest esamus kodus kol galų gale nupirko savo prancuziskom kortelėm.. Sekmadienį 31 rugsėjo reikėjo važiuot autobusu į orouostą, pirkt bilietą internetu vėl nesamonė, išmeta jūsų id kodas….ir asmens kodas ….skambinu numeriu į Vilnių atsakymas…. padedam užblokuotom kortelėms ir draudimams.. skambinkit pirmadienį…. aišku pirmadienį aš jau būsiu Lietuvoj, o kaip iki orouosto Paryžiuj davažiuot gal paaiškinsit?
Vasarą pakeičiau kortelę, prašiau, kad man būtina viską pirkt ir važiuot į užsienį, dažnai būnu, taip mes duosim kortelę kad būtų patogu... Dabar tiesiog nežinau kur dėtis iš šito patogumo.

Norim padėkoti SEB banko vadybininkei poniai Zitai Tolpeznikienei už profesionalų aptarnavimą, už pastangas, žmogiškumą, už išsamią informaciją, ponia Zita puikiai išmano savo darbą, bei atsizvelgia į klientą. Ačiū Gintautas ir Erika

Neseniai grįžau iš užsienio. Gavau ketvirtą atlygynimą ir kažkodėl negaliu paimt iš SWEDBANKO paskolos. Iš kur Lietuvoje atsirado nesamoningas įstatymas, kad paskolą gali paimt tik išdirbęs pusę metų? Kam tada yra padarytas bandomasis laikotarpis žmogui trys mėnesiai? Juk žmogus gali išdirbt dešimt metų ir gali atsitikt belenkas ir gali likt be darbo. Man nesuprantamas tas tiesiog debiliškas įstatymas. Juk žmogus ima tą paskolą ir taip ir taip turi padengt tą skolą, tai kam dar bankai tyčiojasi iš žmonių? Daug kartų ėmiau iš Swedbanko paskolą ir niekada problemų nebuvo, visuomet atiduodavau greičiau negu reikėjo, o dabar tokios nesamonės. Labai nepatenkintas esu tokiom nesamonėmis. Kuo toliau tuo gerėja Lietuvoj gyvenimas.

Vakar buvau Swedbank dėl paskolos, tai dar niekada gyvenime neteko taip nemaloniai pasijusti klientų aptarnavime. Norėjau būsto paskolos 45k, gal jiem ir maža suma, gal jie ir didžiausi bei "geriausi" rinkoje, bet kaip pats dirbantis klientų aptarnavimo sferoje niekada taip nekalbėčiau su bet kokiu klientu. Galima gražiai atsiprašyti, kad tokių nesuteikia ir išlydėti. O dabar pasijutau "ko tu čia nori" "valink iš čia greičiau" ir lyg koks "bomžas" atėjęs skolintis pinigų. Niekada nerašau skundų dėl aptarnavimo, bet šį kartą sukėlė tokias blogas emocijas, kad norėjosi kažkur išsipasakoti.

Jūsų banko inernetinis puslapis yra tragiškas, internetinė banininkystė dar tragiškesnė. Nejau negalit pasimokyti iš kt. bankų? Ir kaip pristato savo internetinį puslapį!

Tokio pasityčiojomo iš klientų man senai neteko matyti. Konsultacijų skyriuje iš 4 konsultantų dirba tik 2, žmonės po puse dienos turi praleisti eilėje, kad juos aptarnautu, niekas už nieką neatsako, nieko nežino, vienintelis atsakymas laukite

Laba diena, kazkoks kosmaras Klaipedoje su swedbanku taikos,agluonos padaliniu. Laukiame jau 2h45min privatus klientas be grynuju, jokio judejimo, kas dedasi? Kodel taip? Mums laikas irgi brangus.

Sveiki, Nemuno g. 3 SEB, super aptarnavimas. Dėmesys, išklausymas, problemų sprendimas. Ypatingai Monika. Ačiū ir rekomenduoju!

Netenkina darbo laikas. Tokiu laiku dirba dauguma miesto gyventojų. Kaip apsilankyti Jūsų banke? Rimtai pagalvokite ir apie klientus. Su pagarba E. Žukauskas

Kokia klaidinga informacija. Atvykau sumoketi gryzus is ligonines, nes jusu nurodytas terminas iki 4d. Bet bankas dar tik bus atidarytas 9d. Kur sumoket?

Sveiki, kreipiausi del paskolos, sake gali suteiki 300 simtu paskola uzpildziau prasyma ir negaunu atsakymo atvykau i banka kaip vakar turejo paskambinti.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube