Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Aptarnavimas žemiausio lygio!!!! Tikiuosi niekada netaps iu šio banko klientu. O prireikė tik valiutos išsikeisti. Laukiau 1val.10min. Klientai buvo kviečiami ne pagal eilę. Ir tokių arogantiskų,nemalonių darbuotojų neteko sutikti. Daug žmonių neapsikentę atsistojo ir išėjo.

Lankiausi Seimyniskiu fil. Bendravo vadybininke I.Povilaitiene. Be galo maloni nuosirdi, dalykiska labai man padejo,o as jau 80 m.

Nesuprantu dėl kokių priežaščių taip ilgai aptarnaujami klientai. Kaip ir kituose jūsų padalinuose aptarnavimas tiri būti vienodas. Nuėjus į kitą skyrių aptarnauja greičiau nei per valanda. Ir kokias pareigas turi administratorė nes ko paklausi to negausi.

Norėčiau, kad atkreiptumėt dėmesį į tai, kad jūsų niekur nenurodyta kada vyksta pietų pertrauka (kalbu apie Šakių padalinį), pagal mane tai yra svarbu, nes ateini į banką, o čia viskas užrakinta,ir dar įsileidžiat kažkokius pašalinius žmonės,su jais kartu gal pietaujat? o kiti ir laukia atsistoja, tai kaip čia yra??? Kiek laiko trunka ta pertrauka? Nuo kelintos iki kelintos? Klausiu kad žinotume kada ateiti ir kad būtų atrakinta ir kad būtume aptarnauti. TAIP PAT NERA MALONU, KAD TEN VAIKŠTO PAŠALINIAI ŽMONĖS TADA, KAI YRA PIETŲ PERTRAUKA, KO JIEMS TEN REIKIA? Manau gal reiktų kreiptis dėl šito į aukštesnes distancijas.

Bankas internetu dirba nevykusiai: darant pavedimą Lietuvoje "uzsiciklinęs" urodymu naudoti formas "vidinis pavedimas", o ją paėmus, neperveda, tik tvirtina tą patį. Ar galima taip gaišinti klientų laiką? Baisu!

Šiandien, 07-16, keičiau eurus į Bulgarijos levus, 100 Eur ir gavau 180 BGN Vilniuje Geležinkeklio g. 16, kodėl rašo, kad bankas parduoda levus kursu 1,8560 už 1 Eur ir tai ne tik prie keitiklos ir internete irgi, o gavau tik 180 BGN, kai turėčiau gauti 185 BGN ir kodėl iš karto neperspėja koks bus mokestis už keitimą. Kitose šalyse tokio mokesčio nėra. Kam tada skelbti kokiu kursu parduoda tam tikras valiutas? Už mažesnį kursą bet kur apkeisčiau ir net neklausčiau kodėl taip, o ne kitaip.

Prisiregistruojant buvo paspautas ne privatus kliantas, o verslo kliantas, tai liepe per nauja atsižymet del to praleidau 4 val. Dėl to teko praleist dar 2 val.gal didesniu sriftu reiktu rasyt o gal i kita banka pereit.

2018.07.11 buvome Taikos pr. 52C/Agluonos g. 1 "Swedbank" banko padalinyje. Zonoje, kur galima naudotis interneto banku buvo dvi banko darbuotojos, viena surištais plaukais, kita šviesiais, paleistais plaukais. Mus aptarnavo antroji mergina. Ji maloniai mus priėmė, padėjo sutvarkyti iškilusią bėdą, paaiškino viską, kas buvo svarbu, atsakė į užduodamus klausimus. Maloniai besišypsodama bendravo su mumis. Deja, banko darbuotojos vardo neįsiminėme. Jei neklystu jos darbo kortelėje prie vardo ir pavardės nurodytos pareigos buvo "Administracija". Labai dėkojame už profesionalų ir malonų aptarnavimą!

Ar galima šiandien sukonvertuoti kronas į eurus?

2018-06-29 apsilankiau Swedbank padalinyje Radviliškyje ir labai nusivyliau. Kreipiausi dėl kreditinės kortelės, tačiau banko darbuotoja šaltai ir abejingai net nepasidomėjusi kokios kreditinės kortelės man reikėtų nukreipė laukti pas vadybininkę. Pas vadybininkę buvo klientas, įtariu dėl to paties. Salėje daugiau nei vieno kliento, tik sėdi ir nuobodžiauja dvi "specialistės", kurios nesugeba suteikti pirminės informacijos apie savo paslaugą. Pralaukęs 20 min ir dėl laiko stokos nesulaukęs išėjau iš banko. Ko gero teks pasiieškoti banko su kvalifikuotesniais darbuotojais.

Šių metų Birželio 22d. apie 14:30-15:00 val, Kauno Megos skyriuje keičiau $500 US į EUR. Išdėsčiau kiekvieną kupiurą atskirai priešais vadybininkę. "Kiek čia yra" grubiai paklausė vadybininkė. Mane pribloškė ne pats klausimas, kuris iš pat pradžių buvo nemandagus, net nepasisveikinus, bet jo tonas ir arogancija. Nebuvo nei "prašau", nei "gal galite". Man pasakius, kad jos klausimas mane žemina, turėjau išklausyti, kad žmonės yra sukčiai ir gali apgauti, tuo priskirdama ir mane prie sukčių ir apgavikų kategorijos. Pasibaigus konvertavimo procesui, ji pinigus tik padėjo prieš mane ir man paprašius perskaičiuoti, atsakė, kad pinigų kiekis atsispindi man išduotame lape/sąskaitoje, taip pinigu ir neperskaičiavus, nepatvirtinus, kad suma atiduodama yra teisinga. Jaučiausi absurdiškai, beviltiškai pažemintas, nes neturėjau net progos išsakyti ką galvoju, ji valdingai užbaigė pokalbį. Man visiškai nepriimtinas toks jūsų darbuotojos elgesys su klientais, kaip su vergais ar nuosavybe. Deja, negaliu mandagiai užbaigti savo nusiskundimo ir rašyti "su pagarba" žmonėms, kurie prieš mane panaudojo psichologinį smurtą!

Ar galima išvis prisiskambint skubiu klausimu??? Skambinu nuo pirmadienio kelis kartus per diena,šiandien trečiadienis,atsiliepia tik autoatsakiklis, kur vadybininkai??Žiauriai blogas aptarnavimas!!!

Šilutėje esantis Šiaulių banko bankomatas neveikia nuo š.m.birželio 15d. Priima kortele, bet neleidžia paspausti pasiimti pinigu, atrodo, kad neveikia visa klaviatura. Labai nepatogu ir sudaro nemažai problemų.

Šiandien, 2018 birželio 16, jūsų banko ilgamete kliente 87 -riu metu senjore Janina Pautieniene, gyvenanti Laibgaliu kaime Rokiskio rajone paprase nuvezti i Rokiskio miesta pasiimti pensijos. Moteris gyvena viena. Pries tris menesius daryta sirdies operacija. Tik prie bankomato paaiskejo, kad geguzes 31 jau pasibaigusi kortele ir savo pinigeliu ji pasiimti negali. Stebina banko darbuotoju abejingumas senam zmogui. Negi negalima tokiu klausimu jiems is anksto padeti isspresti.

Prieš kelias dienas ir dar šiandien tikrai buvau itin maloniai nustebinta - taip mandagiai, dalykiškai ir tuo pačiu simpatškai niekur nebuvau aptarnaujama. Noriu padėkoti SEB Verkių skyriaus asmeninei vadybininkei gerb. Albinai Šaučiūnaitei, kuri net nėra mano vadybininkė, bet pavaduoja šiuo metu atostogaujančią manąją, už profesionalų aptarnavimą. Šiais mankurtų, beprotiško lėkimo ir stresų laikais, tai taip reta, todėl ir pritrenkia (gerąja prasme). Operatyviai ir labai maloniai atsakyta į visus mano užduotus klausimus, ko gero, net ir kvailokus. Daugiau tokių darbuotojų ir į SEB banką pereis kitų bankų klientai. Sėkmės svarbiuose žmonėms darbuose.

Noriu paklausti nuo kada bus negalima pasiimti pinigus iš banko kasos

Laba diena. O šis bankas esantis Kaune, Maironio g. turi tik vieną darbuotoją

Šilalės Swedbanke labai ilgai reikia laukt kada busi aptarnautas islauki po 2-3 valandas.kur gali dirbti 3 darbuotojos dirba 1.senukai kurie vos vaiksto priversti laukti po kelis valandas.pasirenki saskaitu atydaryma islaukiau 2 val.net nesugebejo priimti tai kam padaryta tas uzrasas tai tapalieka viena ir viskas nors zinotum kiek laiko laukt .

Malonus darbuotojų bendravimas ir patogus įvažiavimas su vaikučiais
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube