Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Š.m.rugsėjo mėnesį Antanina Šarkienė ir aš Algimantas Tamulionis kreipėmės į Investicijas (akcijas) tvarkančius atsakingus darbuotojus štai tokiu klausimu: Pateikti Šarkienės, kaip Onos Kerienės (Arūno Kero) turto administratorės, dokumentai ir buvo paprašyta išsiaiškinti galimybę perduoti Onos Kerienės turėtas Lietuvos energijos (dabar Lietuvos energijos gamyba) - LNR 435 vnt ir AB TEO LT (dabar Telia) - TEL 1304 vnt. akcijas. Kaip buvo paaiškinta, Onos Kerienės akcijas reikia pirmiausiai pervesti administratorei Antaninai Šarkienei, o tik po to jos sutarimu būtų galima pervesti Algimantui Tamulioniui (esu sesers Onos Kerienės brolis, tačiau, nors ir būdamas pirmos eilės paveldėtoju, nusprendžiau jos turto reikalus perleisti jos giminaitei, nes gyvenu Kaune, aiškumo dėlei visa teisinė ir teisminė informacija dėl sesers palikimo, SEB bankui buvo pateikta). Buvo pasakyta, kad bus atliktas tikrinimas ir sprendimas bus pateiktas Antaninai Šarkienei. Iki šios dienos, nei ji, nei aš jokios informacijos neturime, prašau atsakymo. Pagarbiai Algimantas Tamulionis

Paskambini, pasako minutes kaina 9 centai. Po to siūlo spausti skaičius. Jei reikia paslaugos skambink darbo dienomis. Gera imti pinigus už nieką. Pirmiausiai paskykite kokias paslaugas suteiksite už 9 centus per minutę. Internete padalinys dirba, duotas telefonas, kuris nedirba tavo norimom paslaugom.

SEB Tauragės skyriuje 2017-10-23 10.45 mane aptarnavo darbuotoja Stumbrienė. Ji ne tik maloniai,su šypsena bendravo, bet ir pasiūlė geriausią išeitį iš susidariusios nemalonios situacijos. Viskas buvo atlikta greitai, dalykiškai, tinkamai. Turiu pridurti, kad jau nebe pirmą kartą tenka kreiptis į ją, būtent šita darbuotoja tiesiog spinduliuoja dėmesingumu ir paslaugumu klientui. Labai norėčiau, kad vadovybė vertintų tokią gerą darbuotoją.

Spalio 2 diena buvau uzsisakius nauja kortele Kaune Molo bankomate ir man pasake, kad atsius per savaite, bet iki spalio 13 as jos negavau ir isvykau I UK, as negaliu ieit i savo bankininkyste, nes neturiu nei kodu, nei savo naujo Pin nezinau . Tai gal galit man dabar atsiust i UK ?

Sveiki, esu labai nepatenkinta vadybininkės Jolantos darbu, dirbančia Ozo g. 25 padalinyje, vakar buvau nuvykusi dėl pavardės pakeitimo su nauju asmens dokumentu. Ji man pasakė, jog sistemoje duomenys jau yra pakeisti. Šiandien pasitikrinau elektroninę bankininkystę, pamačiau, kad pavardė yra nepakeista. Paskambinau į banką, man patvirtino, kad pavardė nepakeista ir aš turiu vykti į banką su nauju asmens dokumentu.Kodėl aš vėl turiu vykti į banką ir gaišti savo laiką dėl darbuotojos kaltės?

Sveiki, noreciau paklausti ar galiu uzsidaryti saskaita neatvazivusii i banka?

Labas, ar pas jus galima išsikeisti eurus i Maldyvų rufijas arba Madagaskaro ariaris banknotus?

Kaip galima taip dirbti? Man yra nesuprantoma. Nuvazievau i SEB banko Adresas: Naugarduko g. 55A, Vilnius 2017.09.26 buva ten givaj. Uzdariau 2 saskajtos?Paprasiau kad man butu paskajciota bendra skola ir ja sumokiejau. Saskajta LT567044000144616005 summa 16,90 EU 2017.10.04 gavau lajska kad esu skoliongas Saskajta LT347044000661612142 kad vel jems skolingas pinigu 5,73 EU Kas ten viksta ? Iki kol as ten jems skolingas busiu ir uz ka???

Idėjus kortelę i bankomatą pinigu nuėmimui , kurių tuo metu labai reikėjo, susidūriau su tokia problema , jog kortelės nebegrąžino, bankomatas išvis užstrigo. Suplanuptas išvykimas , o per šį banką lygioje vietoje turiu problemų, ir dar naujos kortėlės laukimas 7d.d? Trūksta žodžiu dėl tokio aptarnavimo, esu pasipiktinęs tokiu darbu.

Atėjus 29 d.,apie 15,30 val. pralaukiau gana ilgai,kad įsigyti generatorių. Sulaukus savo eilės,užėjau i 5kab.,tačiau banko darbuotoja iškart užsipuolė,kad vėluoju,bet paaiškinau,kad tikrai ne,užėjau iškart,kai tik parodė mano nr.Paprašius generatoriaus,pradėjo mane egzaminuoti ir pasakė,kad man jo nereikia ir kad labai brangu. Buvau šokiruota tokiu jos elgesiu ,pasakiau ačiū ir išėjau.Gal paaiškinsite,kam generatoriai iššduodami?Ačiū banko darbuotojai už sugadintą dieną.

Sveiki, noriu ir aš patarti su šiuo banku reikalų neturėti. Norėjome busto paskolą imti, tačiau...iš pradžių 15 procentu pradinio įnašo reikėjo , peržiūrėjo turto vertinimą, sako kadangi reikia remonto tai prašom 20 procentų pradinio, nu ok, sutikom, Sakom ruoškit dokumentus, paskolą imame pas jus, tai po dar vieno svarstymo pareiškė, kad kadangi butui reikia remonto, tai mes privalome turėti 25 procentus pradinio įnašo, tai gi. Patirtis ne kokia ir tik laikas sugaištas, naudos jokios.

Swedbank banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Šiandien Swedbanke Visagino padalinyje, Veteranų g. 5, sugaišau visą savo pietų pertrauką nuo 10.45val. iki 11.35 val. Praktiškai dirbo dvi kasos. Prie tų kasų kaip atėjusi radau klientus tuos pačius ir palikau. Eilė išsitęsė, bet nei kiek nepajudėjo. Todėl išėjau nieko nepešusi. Kartais atrodo, kad pensijinio amžiaus žmonės ateina į banką pabendraut su banko darbuotojais. Suprantu vienatvė, bet ar čia vieta ją praskaidrint. Juk bankas dirba tik iki 17 val., tai ką daryt dirbančiam žmogui. Gal galite patart kokiomis mėnesio dienomis ir kuriomis valandomis banke klientų būna mažiausiai, kad vėl nereiktų išeit neatlikus reikalingų operacijų. Pagarbiai

Swedbank banko klientė Lijana parašė atsiliepimą:
Jau sėdžiu 1 val. ir 15 min. dar gal 2 klientai prieš mane. Tik vienas konsultacinis langelis atidarytas. Kažkoks košmaras. Kiek dar aš čia prasėdėsiu?

DNB banko klientė Gintarė parašė atsiliepimą:
Ozo DNB padalinyje konsultantes paklausus kodėl mokamas kortelės išdavimas, buvo atsakyta, kad CITUOJU: „Gaištamas brangus darbuotojų laikas”. Bendraujama buvo pakeltu tonu ir pasakyta banko darbuotojos „jeigu nepatinka galite rašyti skundą”.

DNB banko klientas Dainius parašė atsiliepimą:
Sveiki, Kaišiadorių DNB savitarnos skyriuje nešvara, blogas kvapas, siūlyčiau susirūpinti savo įvaizdžiu kuo skubiau.

Swedbank banko klientas Juozas-Alyvdas parašė atsiliepimą:
Turėjau kreiptis dėl kortelės atsiėmimo, tai nusivyliau: pasijutau sovietmečių laiku ir net blogiau, iškart nesuprasi į ką reikia kreiptis, radau, ir man buvo pasakyta laukti pakvies, kas pakvies, kokiu būdu, kada, o dirbo mačiau tik viena darbuotoja, kitos per apie 20 min net nepajudėjo. Kai laukiantieji ėmė šurmuliuoti, aš apsisukau ir išėjau...ačiū. Šį skyrių daugiau neiskreipsiu... Atsakymas man nereikalingas, nes aš pats galiu parašyti "kaip baisiai buvo užimtos darbuotojos" ir kad ten "ideali' tvarka.

Swedbank banko klientas Eugenijus parašė atsiliepimą:
Tragiškas aptarnavimas! 20 žmonių eilėje laukia aptarnavimo, o darbuotoja su kliente (greičiausiai pažįstama) kalba apie telefono sudaužytą ekraną, kas čia per aptarnavimas? Ką tokie žmonės veikia tokioje sferoje!?!?

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:
Tam, kad įnešti pinigus į įmonės sąskaitą kaip asmens tapatybės dokumento - galiojančių teisių nepakanaka. Juk čia yra ir vardas, ir pavardė, ir nuotrauka, bet ne negana. Prasėdėjau daugiau nei valandą ir sužinojau, kad nepatarnaus. Juk reikėjo tik įnešti pinigus ir labai nedaug į įmonės sąskaitą. Su džiaugsmu pareiškiu jums, kad mūsų įmonė ateityje nesnaudos jūsų banko paslaugomis ir nuo to būsime tik laimingesni. Visiems taip pat rekomenduosiu nesinaudoti jūsų paslaugomis, nes negana idiotiško požiūrio į klientą, dar ir elektroninės bankininkystės puslapis labai nepatogus naudojimui.

DNB banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Prašėme būsto paskolos ir susidūrėme su labai nemalonia bankininke Giedre Sadleckiene iš DNB banko. Ji net nesigilino i mūsų situaciją, tiksliau, net nenorėjo turbūt gilintis. Bedravo nemaloniai, nieko nepaaiškino, ko klausėm. O galiausiai jos dėka ir paskolos negavom. Patarčiau planuojant imt būsto kreditą rinkitis kitą bankininkę!

SEB banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:
Sveiki, aukštaičių g. 4 , Panevėžyje bankomatas nepriima mano banko kortelės todėl negaliu pasinaudoti bankomatų, Tai sukelia didelių nepatogumų, nes turiu ieškoti kito bankomato esančio toliau nuo namų, kas gaišina mano brangų laiką. Tas bankomatas mane pavedė 3 kartus, pastarasis buvo šiandien 2017-09-07 apie 11 val. Pašau ištaisyti šiuos nesklandumus.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube