Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Labas, ar pas jus galima išsikeisti eurus i Maldyvų rufijas arba Madagaskaro ariaris banknotus?

Kaip galima taip dirbti? Man yra nesuprantoma. Nuvazievau i SEB banko Adresas: Naugarduko g. 55A, Vilnius 2017.09.26 buva ten givaj. Uzdariau 2 saskajtos?Paprasiau kad man butu paskajciota bendra skola ir ja sumokiejau. Saskajta LT567044000144616005 summa 16,90 EU 2017.10.04 gavau lajska kad esu skoliongas Saskajta LT347044000661612142 kad vel jems skolingas pinigu 5,73 EU Kas ten viksta ? Iki kol as ten jems skolingas busiu ir uz ka???

Idėjus kortelę i bankomatą pinigu nuėmimui , kurių tuo metu labai reikėjo, susidūriau su tokia problema , jog kortelės nebegrąžino, bankomatas išvis užstrigo. Suplanuptas išvykimas , o per šį banką lygioje vietoje turiu problemų, ir dar naujos kortėlės laukimas 7d.d? Trūksta žodžiu dėl tokio aptarnavimo, esu pasipiktinęs tokiu darbu.

Atėjus 29 d.,apie 15,30 val. pralaukiau gana ilgai,kad įsigyti generatorių. Sulaukus savo eilės,užėjau i 5kab.,tačiau banko darbuotoja iškart užsipuolė,kad vėluoju,bet paaiškinau,kad tikrai ne,užėjau iškart,kai tik parodė mano nr.Paprašius generatoriaus,pradėjo mane egzaminuoti ir pasakė,kad man jo nereikia ir kad labai brangu. Buvau šokiruota tokiu jos elgesiu ,pasakiau ačiū ir išėjau.Gal paaiškinsite,kam generatoriai iššduodami?Ačiū banko darbuotojai už sugadintą dieną.

Sveiki, noriu ir aš patarti su šiuo banku reikalų neturėti. Norėjome busto paskolą imti, tačiau...iš pradžių 15 procentu pradinio įnašo reikėjo , peržiūrėjo turto vertinimą, sako kadangi reikia remonto tai prašom 20 procentų pradinio, nu ok, sutikom, Sakom ruoškit dokumentus, paskolą imame pas jus, tai po dar vieno svarstymo pareiškė, kad kadangi butui reikia remonto, tai mes privalome turėti 25 procentus pradinio įnašo, tai gi. Patirtis ne kokia ir tik laikas sugaištas, naudos jokios.

Swedbank banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Šiandien Swedbanke Visagino padalinyje, Veteranų g. 5, sugaišau visą savo pietų pertrauką nuo 10.45val. iki 11.35 val. Praktiškai dirbo dvi kasos. Prie tų kasų kaip atėjusi radau klientus tuos pačius ir palikau. Eilė išsitęsė, bet nei kiek nepajudėjo. Todėl išėjau nieko nepešusi. Kartais atrodo, kad pensijinio amžiaus žmonės ateina į banką pabendraut su banko darbuotojais. Suprantu vienatvė, bet ar čia vieta ją praskaidrint. Juk bankas dirba tik iki 17 val., tai ką daryt dirbančiam žmogui. Gal galite patart kokiomis mėnesio dienomis ir kuriomis valandomis banke klientų būna mažiausiai, kad vėl nereiktų išeit neatlikus reikalingų operacijų. Pagarbiai

Swedbank banko klientė Lijana parašė atsiliepimą:
Jau sėdžiu 1 val. ir 15 min. dar gal 2 klientai prieš mane. Tik vienas konsultacinis langelis atidarytas. Kažkoks košmaras. Kiek dar aš čia prasėdėsiu?

DNB banko klientė Gintarė parašė atsiliepimą:
Ozo DNB padalinyje konsultantes paklausus kodėl mokamas kortelės išdavimas, buvo atsakyta, kad CITUOJU: „Gaištamas brangus darbuotojų laikas”. Bendraujama buvo pakeltu tonu ir pasakyta banko darbuotojos „jeigu nepatinka galite rašyti skundą”.

DNB banko klientas Dainius parašė atsiliepimą:
Sveiki, Kaišiadorių DNB savitarnos skyriuje nešvara, blogas kvapas, siūlyčiau susirūpinti savo įvaizdžiu kuo skubiau.

Swedbank banko klientas Juozas-Alyvdas parašė atsiliepimą:
Turėjau kreiptis dėl kortelės atsiėmimo, tai nusivyliau: pasijutau sovietmečių laiku ir net blogiau, iškart nesuprasi į ką reikia kreiptis, radau, ir man buvo pasakyta laukti pakvies, kas pakvies, kokiu būdu, kada, o dirbo mačiau tik viena darbuotoja, kitos per apie 20 min net nepajudėjo. Kai laukiantieji ėmė šurmuliuoti, aš apsisukau ir išėjau...ačiū. Šį skyrių daugiau neiskreipsiu... Atsakymas man nereikalingas, nes aš pats galiu parašyti "kaip baisiai buvo užimtos darbuotojos" ir kad ten "ideali' tvarka.

Swedbank banko klientas Eugenijus parašė atsiliepimą:
Tragiškas aptarnavimas! 20 žmonių eilėje laukia aptarnavimo, o darbuotoja su kliente (greičiausiai pažįstama) kalba apie telefono sudaužytą ekraną, kas čia per aptarnavimas? Ką tokie žmonės veikia tokioje sferoje!?!?

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:
Tam, kad įnešti pinigus į įmonės sąskaitą kaip asmens tapatybės dokumento - galiojančių teisių nepakanaka. Juk čia yra ir vardas, ir pavardė, ir nuotrauka, bet ne negana. Prasėdėjau daugiau nei valandą ir sužinojau, kad nepatarnaus. Juk reikėjo tik įnešti pinigus ir labai nedaug į įmonės sąskaitą. Su džiaugsmu pareiškiu jums, kad mūsų įmonė ateityje nesnaudos jūsų banko paslaugomis ir nuo to būsime tik laimingesni. Visiems taip pat rekomenduosiu nesinaudoti jūsų paslaugomis, nes negana idiotiško požiūrio į klientą, dar ir elektroninės bankininkystės puslapis labai nepatogus naudojimui.

DNB banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Prašėme būsto paskolos ir susidūrėme su labai nemalonia bankininke Giedre Sadleckiene iš DNB banko. Ji net nesigilino i mūsų situaciją, tiksliau, net nenorėjo turbūt gilintis. Bedravo nemaloniai, nieko nepaaiškino, ko klausėm. O galiausiai jos dėka ir paskolos negavom. Patarčiau planuojant imt būsto kreditą rinkitis kitą bankininkę!

SEB banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:
Sveiki, aukštaičių g. 4 , Panevėžyje bankomatas nepriima mano banko kortelės todėl negaliu pasinaudoti bankomatų, Tai sukelia didelių nepatogumų, nes turiu ieškoti kito bankomato esančio toliau nuo namų, kas gaišina mano brangų laiką. Tas bankomatas mane pavedė 3 kartus, pastarasis buvo šiandien 2017-09-07 apie 11 val. Pašau ištaisyti šiuos nesklandumus.

SEB banko klientė Lina parašė atsiliepimą:
Jau beveik 10 metų praėjo, kai tapau šio banko klientė, o prieš tai mano mama taip pat buvo jų klientė. Tačiau per paskutinius penkis metus nei vieno malonaus vizito ar skambučio su jais neturėjau. 2012 išvažiavau į Ameriką studijuoti ir nors gal 20 kartų aiškinausi kaip prisijungti prie ir naudotis banko saskaita iš JAV, tik atvažiavus užrakino kortelę. Kai paskambinau, kad atrakintų reikalavo, kad ateičiau į banko skyrių. Kai paaiškinau situaciją, "numojo" ranka ir sakė, kad nieko negali padėt, nebent kam nors įgaliojimą išrašyčiau.
Kai sugrįžau po metų i LT ir viską atsirakinau, vėl prašiau, kad galėčiau sąskaita naudotis iš JAV, nes ten studijuoju. Bandė aiškinti, kad užblokavo nes tokioj tolimoj šalyje esu, bet nu ne mano problema čia turėtų būti, kad jie negali savo sistemos išsiaiškinti. Prie viso šito kiekvienais metais man vis kortelės galiojimo laikas pasibaigdavo ir reikėdavo laukt naujos. Kai grįžau į JAV, vėl neįmanoma prisijungti. Per telefona jokios pagalbos, o grįžus ir nuėjus į banką su šlykščiausiomis išsišaipymo grimasomis su manim bendravo. Tai taip tęsiasi jau beveik penkis metus. Praeitais metais galėjau tik labai trumpai grįžt į LT, nes mokyklos darbų krūvis buvo tiesiog per didelis, o bilietai į LT irgi užbrangėjo.
Grįžus (su vėl pasibaigusia galiojimu kortele) man neleido net pažvelgt į sąskaitą be naujos kortelės (kurios reikia savaitę laukti! Visuose kituose bankuose, kuriuos turėjau atsidaryt nes SEB buvo neįmanoma naudotis, ten pat vietoje išspausdina kortelė!). Užsisakiau naują kortelę ir žinodama, kad negrįšiu du metus, paprašiau, kad išduotų ilgiau galiojančią kortelę. Gavau naują kortelę 4 val. prieš išskrendant ir norit spėt galiojimo laiką? Ne tik kad dviem metams neišdavė, bet net metams neišdavė! Pasibaigė galiojimas po 9mėn.! Kokie šūdžiai! Ir ką man dabar daryt?! Internetu prie banko prisijungti negaliu, telefonu man net negali preliminarios informacijos apie mano saskaitą MAN išduot, o grįžt tikrai negaliu dar metus!
Tikrai uždarysiu sąskaitą ir niekad nebegrįšiu.
P. S. Bandžiau susisiekti su banku per jų tarptautinį pastatą Niujorke (taip nukeliavau iki NYC bandydama atgaut savo saskaitos kontrolę). Niujorko atstovai buvo labai malonus ir nurodę kaip susisiekt su pagrindiniu atstovu Europoje kuris galėtų man padėt. Kai gavau atsakymą iš žmogaus visas laiškas buvo ne tik kad ne angliškai ar bent lietuviškai (nes sakiau, kad esu iš Lietuvos) atrašytas, bet jų kalba (Norvegiškai ar Švediškai nebežinau)! Koks pasišaipymas!

Swedbank banko klientas Evaldas parašė atsiliepimą:
Swedbank 'draugiškai' paprašė užpildyti 10 psl 'pažink klientą deklaracijos' iki 02 spalio 2017 ir jau rugpjūčio 24 dieną buvo užblokuota sąskaita, kad paskatinti ją pildyti. Pakomentuoti ar tiek duomenų reikia ir ką reiškia klausimai kai kurie, telefonu nesugebėjo. Buvo sustabdyta įmonės veikla. Kas čia darosi? Gal yra teisininkas, kuris atstovauja nukentėjusius ..nes panašu tokių nelaimėlių daugiau

DNB banko klientas Gintautas parašė atsiliepimą:
Esu nepatenkintas, kad su naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimu Utenoje neaptarnavo. O kaip kitose valstybės įmonėse tinkamas asmens dokumentas yra tinkamas.

SEB banko klientas Vaidas parašė atsiliepimą:
Eilės didžiausios, nemažėja. Tokiam SEB klientų krūviui trūksta operatorių. O jų šiandien mano suskaiciavimu tik 6. Pusė iš jų neišku kur vaikšto.

SEB banko klientė Diana uždavė klausimą:
Kodėl SEB banke akropolyje negalima atlikti grynųjų pinigų operacijos?

Šiaulių banko klientė parašė atsiliepimą:
Kaip gali nedirbti ne vienas Šiaulių banko filialas? Nėra įspėjimu SMS, nieko internete. Kas čia per nesąmonė ? (vyras visada siunčia pinigus moneygram, o ryt man išskristi reikia)
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube