Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

DNB mini
2017-08-11
Dainius apie
DNB

DNB klientas Dainius parašė atsiliepimą:

Apgailėtinas aptarnavimas. Vieninteliai buvom banke ir laukėm 10min kol pakeis mums valiutą, bet ir tai deja neįvyko, nes baigėsi kantrybė ir išėjom į Swedbank kur ten aptarnavo greit ir žmoniskai. 2 bezdžionės dnb dirbančios šnekėjos tarpusavyje ir telefonus minkė, o mes sėdim ir nesuprantam kodėl mūsų niekad taip ilgai vienintelius laukiančius neaptarnauja. Už ką joms ten moka..

SEB mini
2017-08-11
apie
SEB

SEB banko klientė parašė atsiliepimą:

Labai nemalonus bendravimas!

Nordea mini
2017-08-09
Taura apie
Nordea

Nordea banko klientė Taura parašė atsiliepimą:

Likau nepatenkinta banko darbuotojais. Dėl tam tikrų priežasčių teko užblokuoti kortelę. Su manim kalbėjusi moteris pasiūlė įsigyti kitą kortelę, kortelę pasikeičiau. Kelis mėnesis mokėjau už dvi korteles, nors turėjau tik vieną. Apie tai, jog reikia atsisakyti kortelės keičiant kitą nebuvau įspėta (maniau, jog jei darbuotoja sakė, kad negaliu naudotis sena kortele, ji pakeis ją nauja ir viskas). Kelis mėnesius mokėjau pinigus už nieką. Toki dalykai didina Jūsų klientų nepasitikėjimą.

Swedbank mini
2017-08-09
Adelė Brazauskienė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Adelė parašė atsiliepimą:

Jūsų skyriaus darbuotoja, atvykusi į Šilalės Swebanką, paskyrė man susitikimą liepos 20d. Apsilankymo metu informavo, kad reikia sudaryti paslaugų planą. (Vėliau sužinojau, kad tokį planą buvo galima sudaryti prieš pusę metų). Pasiūlė pasidaryti kredito kortelę. Kategoriškai atsisakiau. Tada pasakė, kad vistiek, sudarius paslaugų planą, reikia naujos kortelės, nors manoji galioja iki 2019 m. Sakė, kad bus tokia pat, tik balta. Pasirašiau, nes jei reikia, tai tegu. Rugpjūčio 7 (septintą) gaunu pranešimą sms "Paskubėkite atsiimti savo naująją kredito kortelę iki 2018-08-06 padalinyje Dariaus ir Girėno g. 9, Tauragė. Neatsiimta kortelė bus sunaikinta." Kodėl Kredito, juk aiškiai pasakiau kad nereikia? Kodėl padaryta be galimybės atsiimti? Kodėl apgavo?

DNB mini
2017-08-02
Liucija Andrijavskaitė apie
DNB

DNB banko klientė Liucija parašė atsiliepimą:

Prašyčiau uždaryti mano banko sąskaitą. 2017-07-17 gavau iš jūsų sms su prašymų atsiskaityti už sąskaitos aptarnavimą, o 2017-07-28 įspėjimą apie skolos išieškojimą, jeigu nepapildysiu savo sąskaitos. Aš skambinau 1608, bet ragelį padėjo. Po 1 sms tikėjausi, kad uždarysite mano sąskaitą, tuo labiau, kad jokių operacijų ilgą laiką ne vyksta. Maloniai prašau uždaryti mano banko sąskaita dabar. Esu ilgalaikė bedarbė, pašalpos taip pat ne gaunu, nekilnojamojo ir kilnojamojo turto ne turiu, esu netekėjusi, bevaikė. Informacija, kad už sąskaitos turėjimą, net jeigu joje ir nėra lėšų reikia mokėti sužinojau tik dabar iš jūsų, kitaip būčiau seniai ją uždariusi. Šiemet kalbėjomės telefonu su banko darbuotoja, ji sužinojus apie mano finansinę padėti ir bedarbystę ne įspėjo manęs, kad reikės mokėti už sąskaitos aptarnavimą net jei joje nėra lėšų ir operacijos ne vykdomos. Tad susiklosčiusioje situacijoje matau ir banko kaltės. Tad būkime supratingi vieni kitiems. Būkite malonus, tiesiog uždarykite mano sąskaitą. O aš pasimelsiu Dievui už DNB banko sėkmę. Pagarbiai ir su viltimi Liucija

Šiaulių bankas mini
2017-07-31
apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas parašė atsiliepimą:

Šiauliu banko filiale yra 14 darbo vietų, dirba varganos 2 kasos, kur visi darbuotojai? Ar gi čia normalu? Ateini nusiimt pinigų, turi sėdėt pusė dienos banke?

Citadele mini
2017-07-21
Alma Kvietkauskienė apie
Citadele

Citadele banko klientė Alma parašė atsiliepimą:

Šiandien apsilankiusi klientų aptarnavimo skyriuje Vilniuje, Gedimino pr.2 buvau greitai ir maloniai aptarnauta. Specialistė Justina Čibinskaitė pasiūlė ir paaiškino apie naują mokėjimo kortelę, kurią turėjau keisti. Ačiū ir sėkmės!

SEB mini
2017-07-12
Alfonsas apie
SEB

SEB banko klientas Alfonsas parašė atsiliepimą:

Šiandiena SEB banke esančiame H. Manto gatvėje Klaipėda teko labai ilgai laukti kol aptarnaus. Gavus taloną ir pralaukus 45 minutes eilė šios grupės numeriams per 20 žmonių buvo atleista tik 2 žmonės. Gal šio banko padalinio vadovai mano, kad žmonės pas juos eina pasėdėti ar poilsiauti. Kodėl netaupomas atėjusių žmonių laikas. Nejau bako vadovybė mano, kad jie vieni dirba, o kiti ne. Aš puikiai žinau, kad Jūs skambinsite ar rašysite apie savo problemas, atsiprašinėsite. Būčiau labai dėkingas jei man nei rašysite, nei atsiprašinėsite, o imsite veiksmų pagerinti klientų aptarnavimą ir gerbsite pas Jus ateinančius žmones.

DNB mini
2017-07-05
Valerija Zaksienė apie
DNB

DNB banko klientė Valerija parašė atsiliepimą:

Laba diena, noriu padėkoti ir pasidžiaugti, kad Jūsų banke yra tokia puiki darbuotoja Renata Koroliovienė (Šilutėje). Esame nebe pirmi metai DNB klientai. Visada labai profesionaliai, maloniai, operatyviai suteikiama informacija, tvarkomi dokumentai ir kaip žmogus - miela, maloni moteris. Džiugu, kad iš tokių specialistų buriama komanda. Ačiū.

2017-07-03
Jonas apie
Šiaulių

LAUKEME JUSU ATSAKYMO,SU MALONUMU LAUKEM.

PAAISKINKITE KODEL NUEEMET KORTELES PINIGU.100EUR, PRASAU MUMS SITA SITUACIJA ISAISKINTI IR ,KAD MES SUPRASTUMEM DELKO ,IR KAIP, ACIU LAUKEME JUSU PAAISKINIMO.

2017-07-02
Irena Šonienė apie
MT Bank

Laba diena, mano banko kortelė galioja iki 2017-09 mėn. Prašau informuoti, kada ir kokiu būdu galiu užsisakyti kortelės pakeitimą ir pristatymą klasikiniu paštu nurodytu adresu.

2017-06-28
Tomas apie
SEB

Sveiki, mums baigiasi uzfiksuota sutartis kuri buvo 5riems metams Kredito Sutarties Nr. 0460718014326-65 labai norime susitikti pokalbiui ar bus pasiulytos normalios palukanos? zinoti jusu pozicija nes 2017-09-07 bus lygiai 10metu kaip mokame busto paskola

2017-06-26
Karolina apie
Swedbank

Tokiu darbuotoju nekompetetingu nemačiau, aptarnavimas lėtas, žmoniu srautas didelis, dieba tik kelios darbuotojos, kitos tiesiog sėdi arba vaikšto. Laukt teko 2val. Baisus skyrius!!

Swedbank mini
2017-06-26
Laura apie
Swedbank

Visada eilės ....darbuotojai sėdi tipo, kažką kompe labai įdėmiai ziūri arba trys langeliai dega, bet darbuotojas sėdi tik vienas.....žiauru ....kiek teko čia lankytis visada tas pats vienu žodžiu be išankstinės registracijos ten geriau neit

Swedbank mini
2017-06-20
Rasa apie
Swedbank

Labai nusivyliau Swedbank, AB, Kretingos filialo klientų aptarnavimu. Norėjau įnešti grynųjų pinigų į savo sąskaitą per bankomatą. Tačiau jau bebaigiant tai padaryti, mane užkalbino eilėje laukiantis žmogus ir mano banko debeto kortelė pasiliko mašinos viduje. Kaip vėliau sužinojau, jei iš karto neištrauki kortelės, ji yra įtraukiama atgal ir tampa negrąžintina!

Panašu, kad šio banko politika yra priešiška klientams, nukreipta prieš juos, kad jiems apsunkinti pinigų įnešimą, kuo godžiau lupikaujant iš jų, suteikiant jiems kuo daugiau streso ir nemalonių išgyvenimų. Man net nebuvo paskambinta, parašyta ir pranešta, kad mano kortelė yra sunaikinta! Tik nuėjus į banką išsiaiškinau, kas nutiko, bet nebuvo atsiprašyta.

Žodis ATSIPRAŠAU Lietuvoje neegzistuoja klientų aptarnavimo žodyne. Taip grubiai yra elgiamasi tik trečio pasaulio šalyse: Azijoje, Afrikoje... Dabar palyginimui pateiksiu keletą faktų, kaip klientai banke aptarnaujami Jungtinėje Karalystėje. Gyvenant Londone, turėjau atsiskaitomąją sąskaitą Barclays banke, kuri nuo pat pradžių man nekainavo nei penso... Nei karto nebuvo imamas banko mokestis, debeto kortelė klientams yra NEMOKAMA ir išsiunčama paštu NEMOKAMAI.

Prieš baigiantis jos galiojimo terminui, apie tai man buvo pranešama laišku ir el. laišku iš banko bei atsiunčiama į namus nauja kortelė. Dar daugiau, banke man davė PIN kodų generatorių NEMOKAMAI, tiksliau, atsiuntė į namus. Taigi, praradus banko kortelę, kitą gauni taip pat NEMOKAMAI. Negalima nepastebėti ir to, kad kiekviename banko skyriuje yra administratorius, kuris rūpinasi, kad klientams nebūtų streso, jei reikia palaukti eilėje. Pavyzdžiui, kartą užėjus į banką ir atsistojus į eilės pabaigą, prie manęs priėjo administratorius ir mandagiai paklausė, kokią operaciją norėčiau atlikti. Kai pasakiau, kad norėčiau gauti savo sąskaitos išrašą už tris mėnesius, mane tuoj pat nuvedė prie banko tarnautojos ir per kelias minutes mano akyse išrašas buvo atspausdintas NEMOKAMAI, man nei trupučio nestovėjus eilėje. Likau sužavėta! Negana to, laikas nuo laiko bankas man atsiųsdavo el. laiškus, kur maloniai prašydavo užpildyti įvertinimo lenteles apie tai, kaip aš, kaip klientas, esu patenkintas banko darbu. Nuolat gaudavau el. laiškus iš banko su perspėjimais apie tai, kaip apsisaugoti nuo įvairių galimų sukčių bei patarimais, ką daryti, jei taptum sukčių auka. Ir daugybė kitų dalykų, kurių visų čia nesuminėsiu dėl vietos stokos. Štai kur tikrasis žmogiškumas bei nuoširdus rūpinimasis savo klientais!

Užbaigiant, labai rekomenduoju kuo greičiau visoje Lietuvoje įdiegti bankams skirtus įvertinimus, kuriuos periodiškai užpildytų Klientai. Save gerbiantis Bankas turėtų pateikti Klientui jo iš anksto paruoštas lenteles su įvairiais klausimais apie klientų aptarnavimo kokybę el. paštu arba tiesiog pačiame banke. Klientai taip pat galėtų teikti pasiūlymus bankui, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Bankai Lietuvoje nepalaiko arba beveik nepalaiko komunikavimo su Klientu. Manau, kol tai nebus padaryta, Lietuvoje ir toliau niekas nesivystys teigiama linkme. (Beje, tai turėtų būti taikoma ne vien bankams, bet ir visur, kur yra klientų aptarnavimas).

 mini
2017-06-17
Stanislovas apie
Swedbank

Prieš du metus, pakeičiau pastovų prisijungimo slaptažodį į generatorių. Du metus dirbo gerai. Pastaruoju metu išmetė "button" nuorodą ir išsijungė. Banke nupirkau kitą generatorių i tas po dienos nusprogo. Neįsijungia iš viso. Nei prisijungti galiu, nei apmokėti už paslaugas negaliu. Ką daryti???

SEB mini
2017-06-15
Karolis apie
SEB

Nesamonė yra SEB bankas, pinigų nusiimt negali, kokio velnio jo ten iš viso tada reikia, ne visi su kortelėm gali nusiimt. Reikia ir pinigų issikeist, o čia varyk į kitą miesto galą.

 mini
2017-06-09
Swedbank klientas apie
Swedbank

Esu pasipiktinęs, nuėjau prieš 16 valandą, ir ponios negalėjo aptarnauti, nors dar buvo 50 minučių iki darbo pabaigos..

DNB mini
2017-06-08
Alina apie
DNB

Siaubingas aptarnavimas telefonu. Dasiskambinti yra neimanoma, susisiekti išspresti kylusiu klausimu neimanoma .. Jeigu ne darbas tai tikai atsisakyciau sio banko.. Keiskite kažka savo aptarnavime , nes yra neimanoma jau . Elektoroniniu paštu irgi parašiau žinute, atskambino , bet kalbejo labai nekulturingai todel paprasiau perskambinti po 10 minučiu, tai pasake negali ir atsakys paštu į mano klausimus, tai nesugebejo net to padaryti .

Nordea mini
2017-06-08
Daina apie
Nordea

Laba diena, esu jūsų banko klientė, noriu pasiteirauti kur paprastam žmogui bereikia kreiptis, kad gautų informacijos,nejaugi reikia amžinai minti teismų kelius? Jei yra paimta būsto paskola ir yra du savininkai, vienas savininkas moka visą paskolą, draudimą, o kitas nei vieno cento neprisideda,ir negyvena kartu 7metus,asmeninė banko konsultantė yra informuota, kokia situacija yra . Kodėl negalima būsto paskolą perskaičiuoti ant mokaus kliento? Nejaugi bankas nėra tuo suinteresuotas kliento noru? Tikiuosi Jūsų atsakymo asmeniškai susisiekiant su manimi. Geros dienos.

Puslapiai: 1 ...567891011... 24
8 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų