Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientė Lina parašė atsiliepimą:
Jau beveik 10 metų praėjo, kai tapau šio banko klientė, o prieš tai mano mama taip pat buvo jų klientė. Tačiau per paskutinius penkis metus nei vieno malonaus vizito ar skambučio su jais neturėjau. 2012 išvažiavau į Ameriką studijuoti ir nors gal 20 kartų aiškinausi kaip prisijungti prie ir naudotis banko saskaita iš JAV, tik atvažiavus užrakino kortelę. Kai paskambinau, kad atrakintų reikalavo, kad ateičiau į banko skyrių. Kai paaiškinau situaciją, "numojo" ranka ir sakė, kad nieko negali padėt, nebent kam nors įgaliojimą išrašyčiau.
Kai sugrįžau po metų i LT ir viską atsirakinau, vėl prašiau, kad galėčiau sąskaita naudotis iš JAV, nes ten studijuoju. Bandė aiškinti, kad užblokavo nes tokioj tolimoj šalyje esu, bet nu ne mano problema čia turėtų būti, kad jie negali savo sistemos išsiaiškinti. Prie viso šito kiekvienais metais man vis kortelės galiojimo laikas pasibaigdavo ir reikėdavo laukt naujos. Kai grįžau į JAV, vėl neįmanoma prisijungti. Per telefona jokios pagalbos, o grįžus ir nuėjus į banką su šlykščiausiomis išsišaipymo grimasomis su manim bendravo. Tai taip tęsiasi jau beveik penkis metus. Praeitais metais galėjau tik labai trumpai grįžt į LT, nes mokyklos darbų krūvis buvo tiesiog per didelis, o bilietai į LT irgi užbrangėjo.
Grįžus (su vėl pasibaigusia galiojimu kortele) man neleido net pažvelgt į sąskaitą be naujos kortelės (kurios reikia savaitę laukti! Visuose kituose bankuose, kuriuos turėjau atsidaryt nes SEB buvo neįmanoma naudotis, ten pat vietoje išspausdina kortelė!). Užsisakiau naują kortelę ir žinodama, kad negrįšiu du metus, paprašiau, kad išduotų ilgiau galiojančią kortelę. Gavau naują kortelę 4 val. prieš išskrendant ir norit spėt galiojimo laiką? Ne tik kad dviem metams neišdavė, bet net metams neišdavė! Pasibaigė galiojimas po 9mėn.! Kokie šūdžiai! Ir ką man dabar daryt?! Internetu prie banko prisijungti negaliu, telefonu man net negali preliminarios informacijos apie mano saskaitą MAN išduot, o grįžt tikrai negaliu dar metus!
Tikrai uždarysiu sąskaitą ir niekad nebegrįšiu.
P. S. Bandžiau susisiekti su banku per jų tarptautinį pastatą Niujorke (taip nukeliavau iki NYC bandydama atgaut savo saskaitos kontrolę). Niujorko atstovai buvo labai malonus ir nurodę kaip susisiekt su pagrindiniu atstovu Europoje kuris galėtų man padėt. Kai gavau atsakymą iš žmogaus visas laiškas buvo ne tik kad ne angliškai ar bent lietuviškai (nes sakiau, kad esu iš Lietuvos) atrašytas, bet jų kalba (Norvegiškai ar Švediškai nebežinau)! Koks pasišaipymas!

Swedbank banko klientas Evaldas parašė atsiliepimą:
Swedbank 'draugiškai' paprašė užpildyti 10 psl 'pažink klientą deklaracijos' iki 02 spalio 2017 ir jau rugpjūčio 24 dieną buvo užblokuota sąskaita, kad paskatinti ją pildyti. Pakomentuoti ar tiek duomenų reikia ir ką reiškia klausimai kai kurie, telefonu nesugebėjo. Buvo sustabdyta įmonės veikla. Kas čia darosi? Gal yra teisininkas, kuris atstovauja nukentėjusius ..nes panašu tokių nelaimėlių daugiau

DNB banko klientas Gintautas parašė atsiliepimą:
Esu nepatenkintas, kad su naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimu Utenoje neaptarnavo. O kaip kitose valstybės įmonėse tinkamas asmens dokumentas yra tinkamas.

SEB banko klientas Vaidas parašė atsiliepimą:
Eilės didžiausios, nemažėja. Tokiam SEB klientų krūviui trūksta operatorių. O jų šiandien mano suskaiciavimu tik 6. Pusė iš jų neišku kur vaikšto.

SEB banko klientė Diana uždavė klausimą:
Kodėl SEB banke akropolyje negalima atlikti grynųjų pinigų operacijos?

Šiaulių banko klientė parašė atsiliepimą:
Kaip gali nedirbti ne vienas Šiaulių banko filialas? Nėra įspėjimu SMS, nieko internete. Kas čia per nesąmonė ? (vyras visada siunčia pinigus moneygram, o ryt man išskristi reikia)

DNB klientas Dainius parašė atsiliepimą:
Apgailėtinas aptarnavimas. Vieninteliai buvom banke ir laukėm 10min kol pakeis mums valiutą, bet ir tai deja neįvyko, nes baigėsi kantrybė ir išėjom į Swedbank kur ten aptarnavo greit ir žmoniskai. 2 bezdžionės dnb dirbančios šnekėjos tarpusavyje ir telefonus minkė, o mes sėdim ir nesuprantam kodėl mūsų niekad taip ilgai vienintelius laukiančius neaptarnauja. Už ką joms ten moka..

SEB banko klientė parašė atsiliepimą:
Labai nemalonus bendravimas!

Nordea banko klientė Taura parašė atsiliepimą:
Likau nepatenkinta banko darbuotojais. Dėl tam tikrų priežasčių teko užblokuoti kortelę. Su manim kalbėjusi moteris pasiūlė įsigyti kitą kortelę, kortelę pasikeičiau. Kelis mėnesis mokėjau už dvi korteles, nors turėjau tik vieną. Apie tai, jog reikia atsisakyti kortelės keičiant kitą nebuvau įspėta (maniau, jog jei darbuotoja sakė, kad negaliu naudotis sena kortele, ji pakeis ją nauja ir viskas). Kelis mėnesius mokėjau pinigus už nieką. Toki dalykai didina Jūsų klientų nepasitikėjimą.

Swedbank banko klientė Adelė parašė atsiliepimą:
Jūsų skyriaus darbuotoja, atvykusi į Šilalės Swebanką, paskyrė man susitikimą liepos 20d. Apsilankymo metu informavo, kad reikia sudaryti paslaugų planą. (Vėliau sužinojau, kad tokį planą buvo galima sudaryti prieš pusę metų). Pasiūlė pasidaryti kredito kortelę. Kategoriškai atsisakiau. Tada pasakė, kad vistiek, sudarius paslaugų planą, reikia naujos kortelės, nors manoji galioja iki 2019 m. Sakė, kad bus tokia pat, tik balta. Pasirašiau, nes jei reikia, tai tegu. Rugpjūčio 7 (septintą) gaunu pranešimą sms "Paskubėkite atsiimti savo naująją kredito kortelę iki 2018-08-06 padalinyje Dariaus ir Girėno g. 9, Tauragė. Neatsiimta kortelė bus sunaikinta." Kodėl Kredito, juk aiškiai pasakiau kad nereikia? Kodėl padaryta be galimybės atsiimti? Kodėl apgavo?

DNB banko klientė Liucija parašė atsiliepimą:
Prašyčiau uždaryti mano banko sąskaitą. 2017-07-17 gavau iš jūsų sms su prašymų atsiskaityti už sąskaitos aptarnavimą, o 2017-07-28 įspėjimą apie skolos išieškojimą, jeigu nepapildysiu savo sąskaitos. Aš skambinau 1608, bet ragelį padėjo. Po 1 sms tikėjausi, kad uždarysite mano sąskaitą, tuo labiau, kad jokių operacijų ilgą laiką ne vyksta. Maloniai prašau uždaryti mano banko sąskaita dabar. Esu ilgalaikė bedarbė, pašalpos taip pat ne gaunu, nekilnojamojo ir kilnojamojo turto ne turiu, esu netekėjusi, bevaikė. Informacija, kad už sąskaitos turėjimą, net jeigu joje ir nėra lėšų reikia mokėti sužinojau tik dabar iš jūsų, kitaip būčiau seniai ją uždariusi. Šiemet kalbėjomės telefonu su banko darbuotoja, ji sužinojus apie mano finansinę padėti ir bedarbystę ne įspėjo manęs, kad reikės mokėti už sąskaitos aptarnavimą net jei joje nėra lėšų ir operacijos ne vykdomos. Tad susiklosčiusioje situacijoje matau ir banko kaltės. Tad būkime supratingi vieni kitiems. Būkite malonus, tiesiog uždarykite mano sąskaitą. O aš pasimelsiu Dievui už DNB banko sėkmę. Pagarbiai ir su viltimi Liucija

Šiaulių banko klientas parašė atsiliepimą:
Šiauliu banko filiale yra 14 darbo vietų, dirba varganos 2 kasos, kur visi darbuotojai? Ar gi čia normalu? Ateini nusiimt pinigų, turi sėdėt pusė dienos banke?

Citadele banko klientė Alma parašė atsiliepimą:
Šiandien apsilankiusi klientų aptarnavimo skyriuje Vilniuje, Gedimino pr.2 buvau greitai ir maloniai aptarnauta. Specialistė Justina Čibinskaitė pasiūlė ir paaiškino apie naują mokėjimo kortelę, kurią turėjau keisti. Ačiū ir sėkmės!

SEB banko klientas Alfonsas parašė atsiliepimą:
Šiandiena SEB banke esančiame H. Manto gatvėje Klaipėda teko labai ilgai laukti kol aptarnaus. Gavus taloną ir pralaukus 45 minutes eilė šios grupės numeriams per 20 žmonių buvo atleista tik 2 žmonės. Gal šio banko padalinio vadovai mano, kad žmonės pas juos eina pasėdėti ar poilsiauti. Kodėl netaupomas atėjusių žmonių laikas. Nejau bako vadovybė mano, kad jie vieni dirba, o kiti ne. Aš puikiai žinau, kad Jūs skambinsite ar rašysite apie savo problemas, atsiprašinėsite. Būčiau labai dėkingas jei man nei rašysite, nei atsiprašinėsite, o imsite veiksmų pagerinti klientų aptarnavimą ir gerbsite pas Jus ateinančius žmones.

DNB banko klientė Valerija parašė atsiliepimą:
Laba diena, noriu padėkoti ir pasidžiaugti, kad Jūsų banke yra tokia puiki darbuotoja Renata Koroliovienė (Šilutėje). Esame nebe pirmi metai DNB klientai. Visada labai profesionaliai, maloniai, operatyviai suteikiama informacija, tvarkomi dokumentai ir kaip žmogus - miela, maloni moteris. Džiugu, kad iš tokių specialistų buriama komanda. Ačiū.

LAUKEME JUSU ATSAKYMO,SU MALONUMU LAUKEM.
PAAISKINKITE KODEL NUEEMET KORTELES PINIGU.100EUR, PRASAU MUMS SITA SITUACIJA ISAISKINTI IR ,KAD MES SUPRASTUMEM DELKO ,IR KAIP, ACIU LAUKEME JUSU PAAISKINIMO.

Laba diena, mano banko kortelė galioja iki 2017-09 mėn. Prašau informuoti, kada ir kokiu būdu galiu užsisakyti kortelės pakeitimą ir pristatymą klasikiniu paštu nurodytu adresu.

Sveiki, mums baigiasi uzfiksuota sutartis kuri buvo 5riems metams Kredito Sutarties Nr. 0460718014326-65 labai norime susitikti pokalbiui ar bus pasiulytos normalios palukanos? zinoti jusu pozicija nes 2017-09-07 bus lygiai 10metu kaip mokame busto paskola

Tokiu darbuotoju nekompetetingu nemačiau, aptarnavimas lėtas, žmoniu srautas didelis, dieba tik kelios darbuotojos, kitos tiesiog sėdi arba vaikšto. Laukt teko 2val. Baisus skyrius!!

Visada eilės ....darbuotojai sėdi tipo, kažką kompe labai įdėmiai ziūri arba trys langeliai dega, bet darbuotojas sėdi tik vienas.....žiauru ....kiek teko čia lankytis visada tas pats vienu žodžiu be išankstinės registracijos ten geriau neit
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube