Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Labai nusivyliau Swedbank, AB, Kretingos filialo klientų aptarnavimu. Norėjau įnešti grynųjų pinigų į savo sąskaitą per bankomatą. Tačiau jau bebaigiant tai padaryti, mane užkalbino eilėje laukiantis žmogus ir mano banko debeto kortelė pasiliko mašinos viduje. Kaip vėliau sužinojau, jei iš karto neištrauki kortelės, ji yra įtraukiama atgal ir tampa negrąžintina!
Panašu, kad šio banko politika yra priešiška klientams, nukreipta prieš juos, kad jiems apsunkinti pinigų įnešimą, kuo godžiau lupikaujant iš jų, suteikiant jiems kuo daugiau streso ir nemalonių išgyvenimų. Man net nebuvo paskambinta, parašyta ir pranešta, kad mano kortelė yra sunaikinta! Tik nuėjus į banką išsiaiškinau, kas nutiko, bet nebuvo atsiprašyta.
Žodis ATSIPRAŠAU Lietuvoje neegzistuoja klientų aptarnavimo žodyne. Taip grubiai yra elgiamasi tik trečio pasaulio šalyse: Azijoje, Afrikoje... Dabar palyginimui pateiksiu keletą faktų, kaip klientai banke aptarnaujami Jungtinėje Karalystėje. Gyvenant Londone, turėjau atsiskaitomąją sąskaitą Barclays banke, kuri nuo pat pradžių man nekainavo nei penso... Nei karto nebuvo imamas banko mokestis, debeto kortelė klientams yra NEMOKAMA ir išsiunčama paštu NEMOKAMAI.
Prieš baigiantis jos galiojimo terminui, apie tai man buvo pranešama laišku ir el. laišku iš banko bei atsiunčiama į namus nauja kortelė. Dar daugiau, banke man davė PIN kodų generatorių NEMOKAMAI, tiksliau, atsiuntė į namus. Taigi, praradus banko kortelę, kitą gauni taip pat NEMOKAMAI. Negalima nepastebėti ir to, kad kiekviename banko skyriuje yra administratorius, kuris rūpinasi, kad klientams nebūtų streso, jei reikia palaukti eilėje. Pavyzdžiui, kartą užėjus į banką ir atsistojus į eilės pabaigą, prie manęs priėjo administratorius ir mandagiai paklausė, kokią operaciją norėčiau atlikti. Kai pasakiau, kad norėčiau gauti savo sąskaitos išrašą už tris mėnesius, mane tuoj pat nuvedė prie banko tarnautojos ir per kelias minutes mano akyse išrašas buvo atspausdintas NEMOKAMAI, man nei trupučio nestovėjus eilėje. Likau sužavėta! Negana to, laikas nuo laiko bankas man atsiųsdavo el. laiškus, kur maloniai prašydavo užpildyti įvertinimo lenteles apie tai, kaip aš, kaip klientas, esu patenkintas banko darbu. Nuolat gaudavau el. laiškus iš banko su perspėjimais apie tai, kaip apsisaugoti nuo įvairių galimų sukčių bei patarimais, ką daryti, jei taptum sukčių auka. Ir daugybė kitų dalykų, kurių visų čia nesuminėsiu dėl vietos stokos. Štai kur tikrasis žmogiškumas bei nuoširdus rūpinimasis savo klientais!
Užbaigiant, labai rekomenduoju kuo greičiau visoje Lietuvoje įdiegti bankams skirtus įvertinimus, kuriuos periodiškai užpildytų Klientai. Save gerbiantis Bankas turėtų pateikti Klientui jo iš anksto paruoštas lenteles su įvairiais klausimais apie klientų aptarnavimo kokybę el. paštu arba tiesiog pačiame banke. Klientai taip pat galėtų teikti pasiūlymus bankui, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Bankai Lietuvoje nepalaiko arba beveik nepalaiko komunikavimo su Klientu. Manau, kol tai nebus padaryta, Lietuvoje ir toliau niekas nesivystys teigiama linkme. (Beje, tai turėtų būti taikoma ne vien bankams, bet ir visur, kur yra klientų aptarnavimas).

Prieš du metus, pakeičiau pastovų prisijungimo slaptažodį į generatorių. Du metus dirbo gerai. Pastaruoju metu išmetė "button" nuorodą ir išsijungė. Banke nupirkau kitą generatorių i tas po dienos nusprogo. Neįsijungia iš viso. Nei prisijungti galiu, nei apmokėti už paslaugas negaliu. Ką daryti???

Nesamonė yra SEB bankas, pinigų nusiimt negali, kokio velnio jo ten iš viso tada reikia, ne visi su kortelėm gali nusiimt. Reikia ir pinigų issikeist, o čia varyk į kitą miesto galą.

Esu pasipiktinęs, nuėjau prieš 16 valandą, ir ponios negalėjo aptarnauti, nors dar buvo 50 minučių iki darbo pabaigos..

Siaubingas aptarnavimas telefonu. Dasiskambinti yra neimanoma, susisiekti išspresti kylusiu klausimu neimanoma .. Jeigu ne darbas tai tikai atsisakyciau sio banko.. Keiskite kažka savo aptarnavime , nes yra neimanoma jau . Elektoroniniu paštu irgi parašiau žinute, atskambino , bet kalbejo labai nekulturingai todel paprasiau perskambinti po 10 minučiu, tai pasake negali ir atsakys paštu į mano klausimus, tai nesugebejo net to padaryti .

Laba diena, esu jūsų banko klientė, noriu pasiteirauti kur paprastam žmogui bereikia kreiptis, kad gautų informacijos,nejaugi reikia amžinai minti teismų kelius? Jei yra paimta būsto paskola ir yra du savininkai, vienas savininkas moka visą paskolą, draudimą, o kitas nei vieno cento neprisideda,ir negyvena kartu 7metus,asmeninė banko konsultantė yra informuota, kokia situacija yra . Kodėl negalima būsto paskolą perskaičiuoti ant mokaus kliento? Nejaugi bankas nėra tuo suinteresuotas kliento noru? Tikiuosi Jūsų atsakymo asmeniškai susisiekiant su manimi. Geros dienos.

Antra diena neveikia bankomatas Prienuose, Laisvės a. 4

Ilgai gaišau, telefonu norėdama susisiekti su banku, esančiu Kaune, "Megoje", ir išsiaiškinti, kodėl negalioja mano su banku 2016 07 18 pasirašyta automatinio mokėjimo sutartis dėl mokesčių atskaitymo už buitinių atliekų išvežimą įmonei "Kauno švara", deja susisiekti negalėjau - niekas iš banko darbuotojų neatsiliepė. Teks solidaus amžiaus senjorai pėstute keliauti į banką. Tik kam tada telefonai???

DNB skyriaus Vilniaus Akropolyje aptarnavimo kokybė pasibaisėtina. Pralaukus virš 30 min. ir likus vienam salėje pasakoma jog reikėjo ateiti ankščiau nes ką tik laikrodis išmušė 22h. ir visos sistemos stebūklingai nustojo veikti. Nepirmą kartą bėdos būtent šiame banko skyriuje...

Sveiki, šiandien du kartus apėjau visą pirmą aukštą, banko neradau, na bet užtat swedbank ir tą du kartus radau. Esu labai nusivylęs ir pasipiktinęs, nejaugi negalite normaliai padaryti iškabų kur esate? Net vadovaujantis sumautu planu akropolyje, jūsų rast neįmanoma...

Laba diena, Buvo labai patogu naudotis šio padalinio paslaugomis, o kur jis perkeltas dabar?

Šių metų Kovo 30 dieną 11val.28min. Swedbank Alytaus filialo (S. Dariaus ir S.Girėno 13) bankomate norėjau TARGO BANK (Vokietija) man išduota kortele nusiimti 1000 Eu., tačiau bankomatas buvo sugedęs ir pinigų man neišdavė.Kreipiausi į tuo metu dirbusią administratorę, kuri man patarė pasinaudoti gretimu veikiančiu bankomatu,ką aš ir padariau 11val.52min.. Gegužės mėn. gavau TARGO BANK sąskaitos mėnesio ataskaitą, kurioje matau, kad iš sąskaitos išskaičiuota 1000 Eu.,kurių man 11val. 28min. sugedęs bankomatas neišdavė. Šių metų gegužės 17,18 ir19 dieną (3 kartus)kreipiausi į banko administratorę norėdama parašyti pretenziją. Tačiau banko administratorė atsisako pretenziją priimti. Prašau specialistus išspręsti šią problemą ir padėti man atgauti pinigus. Pagarbiai. Rima Reckevitz.

Pereinant iš vienos darbovietės į kitą bankas sustabdo žmogaus VISA kortelės veikimą. Kur logiką? KAIP PASITIKĖTI BANKU?

Labai lėtas, vilkinantis swedbanko darbuotojų darbas darbas. Atsidarius bankui 9.00 teko laukti kol priims kaip verslo klientą 43 min. Nors numerėlis buvo 501, šiuo atveju antras klientas nuo atidarymo, prieš tai buvo 500 kuris laukė 35 min.

Swedbank Savanorių pr. Vilniuje , amžinos eilės! Iš ten esančių 12 langelių dirba pastoviai tik kokie 3 arba 4. Niekas nenori dirbti!

Laba diena, esu klientas iš Širvintų. Į banką reikia vykti visad darbo metu,nes dirba iki 16,30 val. Labai nepatogu, visad reikia atsiprašyti darbdavio, kad išleistų iš darbo. Galėtų bankas prailginti vienai darbuotojai ilgesnį darbo laiką, kad ir iki 18,00 val. arba galėtų dirbti kelias valandas šeštadieniais. Manau suprasite visus širvintiškius, kurie turi vykti į Ukmergę, pas mus Širvintų skyrių uždarė, nors galėtų dirbti nors vieną dieną per savaitę, kaip migracijos skyrius, swedbankas. Tikiuosi išspręsite darbo laiką kliento naudai. Ačiū.

Kažkoks nesuvokiamas košmaras... Iš karto kai atėjome kalbėtis dėl paskolos atrodė viskas gerai, užpildėm prašymą, prižadėjo, kad gali duoti daugiau, nors mums kaip ir nereikėjo tiek daug.
Surinkome dokumentus. Pažadėjo ketvirtadienį duoti atsakymą. Paklausiau AR VISKAS GERAI SU DOKUMENTAIS? AR VISKO UŽTENKA? Atsakymo negavau... Atėjo ketvirtadienis, penktadienis, pirmadienis (skambinu, neatsiliepia, rašau, neatrašo).
Skambinu į informaciją, pažadėjo perduoti, kad skambinau. Po pusės dienos ATRAŠO: NEUŽTENKA DOKUMENTŲ... ATSIUSKITE DAUGIAU.
Viską išsiunčiu pirmadienio vakare, pažadėjo antradienį duoti atsakymą. Antradienis tyla. Trečiadienis: GALIME DUOTI TIK TIEK ... . O mums to neužtenka... .
Sugaišome daug laiko veltui, ne į vieną klausimą neatrašinėjo, viską reikėjo "jėga" išprašinėti po 10 kartų.
Žodžiu: AČIŪ BANKUI UŽ "NUOŠIRDŲ IR MALONŲ BENDRAVIMĄ".

Ubogu banko kompanija nesugebanti savo puslapyje www.dnb.lt/lt nurodyti bankomatų buvimo vietas bent sostinėje.

Atsidariau sąskaitą DNB banke Panevėžio skyriuje 2013-04-15, tačiau po kiek laiko man ji tapo nereikalinga, turėtas lėšas nusiėmiau, tačiau banko darbuotoja patarė sąskaitos neuždaryti, gal bus reikalinga. Šiandien gavau žinutę, kad mano sąskaitoje nepakanka lėšų mokesčiams už suteiktas banko paslaugas sumokėti. Norėčiau sužinoti už kokias paslaugas, ar už tuščią sąskaitą ir nuo kada už tuščios sąsk. aptarnavimą imami mokesčiai ir kokio jie dydžio?

Keletą metų, mėnesio pabaigoje į savo el. paštą gaunu iš DNB banko investicijų valdymą, pensijos kaupiamajį, ne mano, o kito asmens. Kreipiaus į banką, pasakė:
"Neskaitykit, ištrinkit, čia nieko tokio."
DNB 2014 m. atsidariau sąskaitą, nes reikėjo į užsienį pinigais dovaną išsiųst. Įnesiau Litais, padarėm pavedimč ir sąskaitas uždarem, išmokėjo likutį. Dabar gavau sms, kad esu skolinga bankui 3,98. Nesuprantu kaip 3 metus niekas nepranešė, kad sąskaita neuždaryta, kad skola. Praradau pasitikėjimą banku.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube