Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

DNB mini
2016-12-22
Klientas DNB apie
DNB

Labai prastas aptarnavimas, dvi darbuotojos panoramos dnb banko skyriuje leido sau pusvalandį krauti vieną telefoną ir kikenti žiūrėdamos į kompiuterį, kai buvo 14 žmonių eilė. Bankas kuriame jautiesi kaip sovietmety prie duonos.

DNB mini
2016-12-21
Ovidijus apie
DNB

š.m Gruodžio 20d.apie 21:55 h. Švenčioneliuose "DNB" bankomate galimai buvo palikta ir pamiršta "LLOYDS BANK" užsienitiška VISA banko kortelė. Aš esu savininkas ir norečiau sužinoti daugiau info.

Swedbank mini
2016-12-19
Lukas apie
Swedbank

Labai greitas ir malonus aptarnavimas PC "Molas" esančiame Swedbank skyriuje. Mane aptarnavo konsultantė Brigita.

Swedbank mini
2016-12-15
Eugenijus Grinevičius apie
Swedbank

Šiame banke laikau visas savo kuklias pajamas, per jį man išmoka pensiją. Taigi mūsų Lietuvos taupomasis bankas, anksčiau perduotas valdyti bankui "SWEDBANK"

DNB mini
2016-12-12
Gražina apie
DNB

Šudinas bankas visiskai nesirupina savo klientais.

 mini
2016-12-12
Jūratė apie
Swedbank

Jau kelintą kartą susiduriu su problemomis nuėjusi į Swedbanką... Neišgirstu konkrečių atsakymų į klausimus, tenka ilgai laukti eilėse, iškilus problemai nesiūloma jokio sprendimo. Buvau susitaikiusi su tuo, kad mažos būsto paskolos šiam bankui tiesiog "neapsimoka" ir gavau paskolą kitur...

Šį kartą prireikus skubiai pagaminti kreditinę kortelę, vykstant į užsienį, sulaukiau tik, klausimų "Kodėl neužsiregistravote konsultacijai? neturiu laiko..." bei aiškinimo, kad kortelę įmanoma pagaminti nebent per 7-10 darbo dienų, jokių kitų alternatyvų, sprendimų nebuvo pasiūlyta. Pasijutai tikrai nevertinama ir nereikalinga.

Ruošiuosi atsisakyti banko paslaugų.

DNB mini
2016-12-11
Rasa Pleckaitiene apie
DNB

Labai noreciau suzinoti kodel per pastaruosius 2 metus pastoviai negaunu palukanu mokejimo grafiku. Paskambinus Kasbarienei pasake kad reikia sudaryti nauja sutarti,o geriau ateiti i banko skyriu ir pasiimti grafika. Ar taip dirbama su klijantais. Tai ponia is DNB banko siauliuose Dvaro gt. Tai noreciau paklausti kada gausiu siu 3-ju menesiu grafika.

Swedbank mini
2016-12-08
Swedbank klientas apie
Swedbank

Labai ilgos eiles. Laukt turi visa valanda. Vietoj to kad aptarnautu siulo kavos. absurdas.

Swedbank mini
2016-12-07
Vitalijus apie
Swedbank

Bankas davė termina pateikti dokumentus apie operacijas iki 2016-12-07d. perspėjo 5 d. tapačią dieną užblokavo. Dokumentai pateikti. Jau 7 d. dar saskaita neatblokuota. Reikia atlyginimus, mokesčius sumokėti, nekalbu apie paralyžiuotą darbą. Pas ką kreiptis? kas ir kada gražins pinigus?

Swedbank mini
2016-12-05
Vitalijus apie
Swedbank

2016-12-05 paskambina ir sako: męs užblokuojame jūsų sąskaitą, nes nepateikėte dokumentų. Nei prašė, nei rašė. Sąskaitą užblokavo. Jūsų teisė rinktis, ar verta pasitikėti banku, kuris bet kurią minutę gali užblokuoti jūsų sąskaitą, be galimybės pateisinti bankines operacijas.

Citadele mini
2016-11-29
Darius apie
Citadele

sveiki, kaip internet galima uzdaryti citadele saskaita, ka reikia pildyt ir kaip pildyt, kad butu uzdaryta citadele saskaita. galite atsiust nuoroda el. pastu kaip tai padaryt?

Swedbank mini
2016-11-29
Larisa apie
Swedbank

Nusivyliau Swedbanko darbuotojų aptarnavimo kokybe Vilniuje prekybos centre Panorama. Atėjau uždaryti sąskaitą, manę perspėjo kad su kasa dirba tik viena darbuotoja, sutikau palaukti. Pralaukiau 25 min.

Mačiau kaip atsilaisvino darbuotoja dirbanti su kasa, bet aš nebuvau pakviesta, nors skyriuje jau nebeliko laukiančiųjų. Palaukiau dar 15 min. (kasa buvo tuščia), atėjo dar viena klientė, kurį ir buvo pakviesta iš karto, kaip man paaiškino „Platininė klientė“. Pasijutau „antros rūšies“ žmogum. Gal nereikia smerkti kliento jeigu jis atėjo uždaryti sąskaitą, tai mano sprendimas ir mano teisė parinkti tą banką, kuris mane pilnai tenkina.

Paaukojau savo pietų pertrauką, likau alkana ir sugadinta nuotaika.

DNB mini
2016-11-28
Algimantas apie
DNB

Esu biržietis. DNB Biržuose uždarė skyrių. Noriu uždaryti sąskaitą. Kaip tai padaryti nevažiuojant į Pasvalį? Nuvykti negaliu, nes mano ir banko darbo laikai sutampa.

SEB pinigai mini
2016-11-23
Marius apie
SEB

SEB banko klientas Marius parašė atsiliepimą:

Man situacija labai nemaloni praradau 100 eur, nusiimdamas pinigus Radviliškyje prie PC IKI. Paspaudžiau norimą sumą, tiek ir gavau tik po kelių dienų pasižiūrėjau prisijungęs prie ebankininkystės ir savo išrašuose pamačiau paimtą didesnę sumą.

Kreipiausi į banką, minėjo kad perskaičiuos, bet atsakymas buvo toks kad viskas pas juos gerai.

Swedbank mini
2016-11-16
Aldona apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Aldona parašė atsiliepimą:

Laba diena, aš kreipiaus į Swedbank banką dėl renovacijos namo paskolą po paveldėjimo, du kartus buvau atėjusi į banką prie parduotuvės Savas- du kartus susimatėme su darbuotoja ir išėjau nieko nesupratusi nes įpatingas atvėjis, š.m.11mėn. 16 dieną atėjau į Maironio g. 9val.00, buvau pirma ir talonėlio nr. buvo 001, mane priėėmė jauna, energinga ir gerai išmananti savo darbą darbuotoja, taip greitai iš aiškino visą painią situaciją, atspauzdino grafiką, labai gaila, nežinau merginos nei vardo, nei pavardės, tariu nuoširdų ačiū už operatyvumą, nuoseklumą, pagalbą ir norą padėti klientams nes pas tokį darbuotoją jei kils kokių klausymų tikrai tik ten sugrįšiu, geros kloties jaunai panelei ir džiaukitės, kad turite tokį darbuotoją. Aptarnavimas 10 balų, kokybė 10 balų, žinios 10 balų.

 mini
2016-11-09
Lukrecija apie
DNB

Sveiki. Visai ne į tema, bet ar galite man padėti. Nežinau nei kur nei ką. Man reikia sužinoti Norvegijos banko DNB egmaila. :(((

SEB Akropolis mini
2016-11-08
apie
SEB

SEB banko klientas yra patenkintas aptarnavimu:

Labai patenkintas Ingos Bagdonienės aptarnavimu Akropolio SEB centre. Inga aiškiai ir tiksliai atsakė į visus klausimus, buvo maloni ir draugiška, palaikė konstruktyvų santykį. Tokie darbuotojai skatina likti SEB klientu :)

Nordea mini
2016-11-07
Laura apie
Nordea

Nordea banko klientė Laura parašė atsiliepimą:

Nesinori labai blogai šnekėti ir rašyti tačiau šis bankas mus nuvylė. Su vyru norėjome pasiimti būsto paskolą. Kaip visada pradinė procedūra yra preliminarus supildymas paraiškos, ką mes ir padarėme. Viskas gerai, turėjome atlikti vertinimą namo, kuris tinka tik šiam bankui jokiam kitam. Tad jei kas negerai, kaip mūsų atveju, reikia vertinimą naują daryti. Tai va, susitvarkius ką reikia, keliavome į banka dėl paskolos suteikimo kupini optimistiškumo ir vilčių, nes taip buvome nuteikti. Deja, dėl blogos kredito istorijos negalėjome kartu gauti būsto paskolos, bet gavome alternatyvų kitą pasiulymą, kad vyras pats gali bandyti gauti būsto paskolą, tačiau pradinis įnašas bus didesnis. Sutikome, gavome pinigėlių savų daugiau, tačiau paaiškėjo, kad jau nebegalime jokios paskolos gauti, net vartojamos, nes per maza alga. Tai vadinasi prieš tai per maža nebuvo?

Nesinori piktai šnekėti, tačiau mano nuomone bankininkai juk matydami situaciją mato ir realią tikrovę - galima ar negalima. Kam dar tą žmogų klaidinti ir suteikti vilčių. Pasakei iškart, kad neigiamas atsakymas ir viskas, bet ne, čia dar bandyk, galima taip, kitaip, o finale negalima nieko. Beje mūsų giminaičiam buvo panaši situacija. Tampė už nosies kelis mėnesius.

Swedbank kortelės mini
2016-11-07
Viktoras apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Viktoras parašė atsiliepimą:

Nežiūrint į tai, kad bankas ir taip taiko didžiausias iš visų bankų kredito maržas (net 25proc.), tai dar sugalvojo būdą kaip susimažinti savo išlaidas kelionių draudimo išmokoms. Neseniai bankas, kaip visada, 'tyliai' savo klientams išplatino pranešimą, kad nuo 2017 01 01 kelionių draudimas galios tik tada, kai Swedbanko mokėjimo kortele apmokėsite keliones išlaidas. Dažnai keliauju ir mano kelionės išlaidas apmoka įmonė, iki šiol buvau ramus, bet dabar kaip supratau taip paprasta nebūtų. Dar pagalvojau, juk ne visos šalys dar ir kortelėms draugiškos, kaip tada būtų?

Pabandžiau pasikonsultuoti banko skyriuje, tai apart, kad pati darbuotoja internete perskaitė- "Jei patirtų išlaidų nustatyti nėra galimybės, Jūs turėtumėte pateikti įrodymus, kad ne mažiau kaip 50% visų Kelionės išlaidų Jūs apmokėjote bet kuria turima „Swedbank“ AB kortele arba iš bet kurios savo banko sąskaitos „Swedbank“ AB. Ir dar apgailestavo, kad čia ne jos kaltė:), o banko. Aš tą puikiausiai suprantu, kad ne jos kaltė. Ne tokios konsultacijos aš tikėjausi. Tačiau vieną naudingą patarimą iš darbuotojos išgirdau, tai, kad kituose bankuose tokių pokyčių nenumatoma.

Swedbank Krėvės pr. mini
2016-10-31
Vilma apie
Swedbank

Swedbank banko klientės Vilmos atsiliepimas:

Praeitą savaitę vyko incidentas Swedbank skyriuje Kaune, Krėves pr. 25 A. Mano vyras A.Tumėnas po darbo atėjo į šį banką paimti paskolos namui pirkti. Pateikė visus dok., padavė ir brolio A. Andruškevičiaus pasą. Darbuotoja nepatikrino ar pasas vyro ir leido pasirašyti dėl paskolos. Vyras skubėjo ir per klaidą buvo savo pasą palikęs namie. Įgaliojimą žinoma turėjo, kurio konsultantė nereikalavo parodyti. Todėl jis rašėsi brolio vardu. Viską supratusi konsultantė įšaldė pinigus ir nedavė parašyti pasiaiškinimo. Nors iš dalies kalta ir ji, kad nepatikrino ar pasas vyro. Nežinau ką daryti ir kaip viską sutvarkyt. Galiu tvirtinti, visi dokumentai pateikti banke yra teisiškai tvarkingi.

Puslapiai: 1 ...9101112131415... 25
12 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų