Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB krepšelis mini
2017-02-10
Dalia apie
SEB

SEB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:

Kadangi nuo vasario mėn. nauja tvarka, norėjau ir aš pasirinkti paslaugų planą. Prisijungiau prie el. bankininkystės, bandau pasirinkti tą planą, deja negaliu, man siūloma užsisakyti kortelę nors mano kortelė dar nepasibaigusi. Paskambinau į banką, ten paklausė asmens kodo ir kt. duomenų nustatyti tapatybei ir tada gavau atsakymą, kad negalėsiu pasirinkti paslaugų plano, nes sutartyje nepadėta kažkokia varnelė, todėl reikia atvykti į banką perdaryti sutartį.

Gyvenu Telšiuose, kur deja užsidarė banko padalinys, tai taip išeina, kad turiu važiuoti į kitą miestą, kad galėčiau pasirinkti tą nelemtą paslaugų planą, kitaip brangiai kainuos kiekvienas pervedimas ir pinigų įskaitymas.

Jau geriau uždarysiu sąskaitą šiame banke, jeigu ten tokios nesąmonės. Tą mano sutartis standartinė, kaip ir visų, tai manau ne man vienai tokios problemos.

Paslaugų krepšelius visuose bankuose galite palyginti Bankai.lt portale.

DNB mini
2017-02-09
Andželina apie
DNB

DNB verslo klientė Andželina parašė atsiliepimą:

Prieš porą metų teko atsidaryti įmonės sąskaitą DNB banke. Tikrai darbuotojas įdėjo daug pastangų ir pritaikė palankesnes sąlygas, kad be šios įmonės prikalbino ir kitų mums priklausančių įmonių sąskaitas perkelti į šį banką. Tuom viskas, kas buvo gera ir malonu pasibaigė.

Toliau nemalonios staigmenos. Pinigai eina ilgiau, personalas ne viską iškart sutvarkė, kad pats galėtum sąskaitas kita valiuta atsidaryti internete. Teko su tuom susidūrus vėl lėkti į banką, stovėti eilėje. Mokesčiai dideli. Nuo 2016m. prasidėjo laiškai parašyti nemalonia forma - grasinantys apriboti tavo operacijas, jei nepateiksi jiems jų reikalaujamos informacijos apie akcininkus arba neužpildžius anketos. Gavus tokį laišką, net nesigilinant į turinį, norisi pereiti į tą banką, kur su klientais bendraujama maloniai be jokių grąsinimų. Juolab, kad prašo tokios informacijos, kurią, kaip paskui patys išsiaiškino, kad turi ir nebereikia jos pateikti.

Tai pirmas bankas, kuris nevertina savo klientų ir skatina pereiti į kitą banką su visom 5 įmonėm.

Swedbank mini
2017-02-08
Roma apie
Swedbank

Ar galima banke issiimt pinigus jei korteles pajamas apribotos? O banke tik gali issiimt

Swedbank eilės mini
2017-02-02
Aurelija apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Aurelija parašė atsiliepimą:

2017 m. sausio 31 d. į Swedbank Vilniaus Akropolio skyrių atvykau atsiimti naujos mokėjimo kortelės. Banke 855 eilės numerį išsispausdinau 17:35 val. Tuo metu ekrane rodė 849 eilės numerį. Po kiek laiko švieslentėje pasirodė ir du kiti numeriai - 850, 851. Tačiau žmonių, kurie turėjo juos, nebuvo banke. Todėl netrukus ekrane pamačiau kitą skaičių - 852. Pagalvojau, jog ilgai laukti nereikės, juk prieš mane turėtų būti tik 3 žmonės.

Deja. Savo eilės laukiau apie valandą - kortelės nuėjau atsiimti 18.35 val. Laukdama pastebėjau, kad iš 11 darbo vietų dirbo 7. Dvi banko darbuotojos vis ėjo į lauką apsirengusios paltus. Tikriausiai, pasidarė sau rūkymo pertraukėles. Be to, kas kažkiek laiko dalis darbuotojų išėjo, palikdamos ant stalų korteles "Atsiprašome, laikinai nedirbame". Papiktino ir tai, kad švieslentėje atsirasdavo kiti numeriai, todėl klientai buvo aptarnaujami dėl kitų paslaugų, o ne dėl mokėjimo kortelių (tokią paslaugą buvau pasirinkusi aš).

Nuoširdžiai pikta ir nesuprantama, kaip tokiu laiku, tarp 17 ir 18 val., kai žmonės atvyksta po darbo, banke buvo nemažai vietų be darbuotojų, o keletas darbuotojų darėsi rūkymo ar kitokias pertraukėles. Taip pat klausimų kelia banko sistemos sklandumas: kaip gali būti, kad dėl savo pasirinktos paslaugos reikia eilėje laukti visą valandą, kai tos pačios paslaugos eilėje tik 3 žmonės?

Swedbank mini
2017-02-01
Alma apie
Swedbank

Swedbanke 2017-01-31 įnešiau į bankomatą pinigus, incidentą registravau, tačiau pinigus man dar nesugeba pravesti į sąskaitą. Banko darbuotojai abejingai žiūri į savo kliento iškilusias problemas, o pinigai man reikalingi banko operacijoms atlikti, o pinigų dėja nėra.

Nordea mini
2017-01-31
Jūratė apie
Nordea

Atsiliepimas apie Nordea banko aptarnavimą:

Nesu Nordea klienė, bet kartą užsukusi pasigailėjau... Teiravausi informacijos, pasiūlymų dėl būsto paskolos, gavau niekinį atsakymą, aptarnaujanti darbuotoja elgėsi nemandagiai, įžeidžiančiai.

DNB savanoriai mini
2017-01-31
Jūratė apie
DNB

DNB banko klientė Jūratė parašė atsiliepimą:

Džiaugiuosi atėjusi į DNB banką, Kaune. Kalniečių skyriuje buvau puikiai aptarnauta D. Beinorienės bei G. Sedleckienės. Gavau išsamius atsakymus į klausimus, kilusios problemos buvo operatyviai išspręstos (kai reikėjo minimalios būsto paskolos bei skubiai pagaminti kreditinę kortelę). Ačiū.

 mini
2017-01-31
Agne apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Swedbank siūlo labai gražiai skambančią ir viliojančią kreditinę kortelę su PIRKINIŲ DRAUDIMU! Super... Užsienyje perki, internete perki, atsiskaitai kreditine kortele ir tavo pirkinys jau apdraustas!! Ir aš taip galvojau, kol nenutiko taip, kad mano pirkinys pirktas internete ir atsiskaičius kreditine kortele manęs tiesiog nepasiekė.

Pasirodo - PIRKINIŲ DRAUDIMAS NEGALIOJA, KOL NEGAVOTE PREKĖS! Kokia išvis tada internetinių pirkinių draudimo prasmė? Juk tai ir yra didžiausia rizika, kad prekės negausi.

Štai atsakymas iš Swedbanko į žalos atlyginimo prašymą:

2017-01-09 09:57 <Zalos@swedbank.lt> rašė:
Laba diena, Informuojame, kad „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas išnagrinėjo Jūsų pranešimą apie žalą. Pirkinių draudimo sąlygų 9.2 punkte numatyta, kad draudimo apsauga galioja 180 kalendorinių dienų nuo pirkinio įsigijimo, t. y. faktinio pirkinio perdavimo kortelės turėtojui. Kadangi Jūsų pirkinys nebuvo gautas, jam draudimo apsauga neįsigaliojo. Jeigu pardavėjas neatsako į Jūsų laiškus ir įtariate, kad buvote apgauta, rekomenduojame kreiptis į policiją.

Neapsigaukite imdami kreditinę su šiuo pasiūlymu.

 mini
2017-01-27
Antanas apie
DNB

Buvau atidaręs senai banko saskaita, Širvintose, šiandien Vilniuje pasakė, kad nėra mano sąskaitos išvis, norėčiau gauti atsakymą, ačiū. Dabar Dingo mano saskaita, buvau atsidares Širvintose DNB.

Swedbank mini
2017-01-25
Ramune apie
Swedbank

Kodel as sudarius sutartį su jusu banku, atidarius sunui 6m saskaita negausiu sms i savo nr jei yra sutartis, kad jei iplauks vaikui kazkokios lesos as gausiu sms i savo nr, Vilniaus bankas teigia priesingai

Swedbank „Molas” mini
2017-01-24
Irmantas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Irmantas parašė atsiliepimą:

Vakar (2017.01.23) Swedbank skyriuje „Molas” Kaune susidūrėme su situacija, kai reikėjo išsikeisti pinigus į eurus, atėję pasiėmę talonėlį „banko operacijos grynais pinigais” pralaukėme lygiai 1h:15min, tuo metu dirbo 5 specialistai, iš kurių 4 priėmė bent po 3 žmones be eilės bala žino kokiais tikslais. Galų gale patekus pas specialistą (kuris priėmė daugiausiai žmonių be eilės) ir paklausus ar čia visada tokios eilės po valandą, tiesiog sumurmėjo, kad visko pasitaiko. Pasireiravus apie galimybę pasikonsultuoti dėl būsto kredito (ar bent uzsiregistruoti pokalbiui) buvo atsakyta, kad turim skambinti trumpuoju numeriu bla bla bla.

Swedbank būsto draudimas mini
2017-01-24
Romanas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:

Nerekomenduočiau niekam draustis Swedbank banke. Kodėl? Todėl, kad draudžiau sodą: kai draudžiau pasakojo labai gražiai rodė sutartyje, kad jei kažkas atsitiks jūsų turtui bus atlyginta ar atstatyta išskaičius frančizę 57 eur.

Atsitiko nelaimė sode pavogė vartus, tai šie „žalų specialistai” maustė mane, liepė ieškoti kas pigiausiai padarytų analogiškus vartus: 4 dienas skambinėjau visoms Lietuvos įmonėms užsiimančioms vartų gamyba. Radau Panevėžyje pigiausiai, žalos vertintojai paprašė, kad šita įmonė atsiustų komercinį pasiūlymą. Susiskambinau su įmonės direktoriumi paprašiau, kad padarytų komercinį pasiūlymą, žmogus vargo, darė, atsiuntė, persiunčiau žalos vertintojai Ievai kuri sakė gerai peržiūrės....

Galutinis rezultatas: Niekas nežiūrėjo nei komercinio pasiūlymo, nei kiek kainuoja vartų padarymas įmonėse kurios užsiima šia veikla (normalūs draudikai apskambina tris įmones ir susidaro nuomonę kiek gali kainuoti sugadintas-pavogtas daiktas) čia viskas kitaip, samdomi nekompetentingi žalos vertintojai, kurie iš sąmatinės programos, neaišku kurių metų kainomis paima vartų kainą ir jums perveda pinigus.

Jiems visiškai neįdomu ar jums kas pagamins vartus už šitą kainą. Tiesa sakė, kad gaminčiau vartus toje įmonėje kuri atsiuntė komercinį pasiūlymą (kaip ir pripažintų, kad pigiausiai Lietuvoje) ir vėliau atsiusčiau čekius, o jie pagalvos ar dar mokėti ar ne. Tai visiems pasiūlyčiau geriau mokėti brangiau už draudimą ir neturėti paskiau vargo, nei draustis Swedbanko draudimu ir paskiau gaišti savo laiką ieškant kas padarys, kur pigiau. Ką manau turėtų daryti jie ir man pateikti įmonių komercinius pasiūlymus kurie atitinka realybę.

DNB Gargždai mini
2017-01-24
Benita apie
DNB

DNB banko klientė Benita parašė atsiliepimą:

Siaubingas bendravimas su klientais DNB banko Gargždų padalinyje. Bendraujama pakeltu tonu, grubiai ir nemaloniai, apie papildomos informacijos suteikimą, kaip problemą būtų galima sutvarkyti interneto banke, nėra net kalbos. Tokios nepagarbos žmogui dar nesu mačiusi nė viename banko padalinyje.

DNB mini
2017-01-17
Sandra apie
DNB

Prieš keletą metų nuvykau į Raseinių m. esantį DNB banką dėl turimų sąskaitų uždarymo. Darbuotoja informavo, kad sąskaitas atidariau Jurbarko m. DNB banke, todėl ten ir turėčiau kreiptis.

Maždaug 2010-2011 m. nuvykau į Jurbarko DNB banką su prašymu uždaryti visas DNB banke turimas sąskaitas. Paprašė susimokėti už banko sąskaitų uždarymą. Sumokėjau darbuotojui vietoje, išrašė kvitą ir patikino, kad mano visos sąskaitos banke uždarytos.

Po 5-6 metų sužinau, kad mano sąskaita DNB banke vis dar neuždaryta. Vis dar turiu sąskaitą. Kaip taip gali būti?

SEB bankomatai mini
2017-01-15
apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Buvo bandyta nusiimti pinigus, pinigai nebuvo išduoti, o iš kortelės nuskaičiuoti. Bankomatas: Ukmergėje, IKI paduotuvėje, Vilniaus gatvėje.

DNB mini
2017-01-11
Deimantė apie
DNB

Jau 2015 metais, buvau banke uždaryti sąskaitos šiame banke. Užblokavau kortelę, uždariau sąskaitą... Susimokėjau. 2017, gaunu sąskaitą,.. aptarnavimo mokestį prašo susimokėti. Juokingai graudu, kai žmonių, kurie jau metus, jei ne du nebėra Jūsų klientai... - reikalaujate mokesčio, dėl savo darbuotojų klaidų?... Nes prašymus užblokuoti kortelę ir uždaryti sąskaitą parašiau jau 2015m.... Kortelę užbokavote, o sąskaitos neuždarėte savavališkai... Tai už ką dabar turėčiau mokėti.? Tai ne tik pinigai, tai laikais... kurio Jūsų bankui tikrai nesinori aukoti.

Swedbank aptarnavimas mini
2017-01-07
Ingrida apie
Swedbank

Būsimoji Swedbank banko klientė Ingrida parašė atsiliepimą:

2017.01.07 9 val. ryte nuvykau į Vilniaus Savanoriu pr. padalinį atidaryti sąskaitos, kadangi planuoju pradėti veiklą. Aptarnavo darbuotoja vardu Aušrinė, maža smulki su akinukais. Turiu sąskaitą kitame banke, bet norėjau kad viskas susiję su veikla būtų vienoje naujoje sąskaitoje Swedbank. Bet darbuotoja labai nemaloniai pradėjo atkalbinėti atsidarinėti sąskaitą, su klausimais, o kam Jums? Naudokitės savo kitu banku. Kam Jums mokėti dar ir mūsų bankui mokesčius?

Vistiek kartojau, kad noriu atsidaryti, o ji vistiek atkalbinėjo. Galiausiai išėjau nesuprasta. Teks vykti į kitą padalinį. Paskambinus bendruoju telefonu pažadėjo, kad su manimi susisieks, jau vakaras bet skambučio nesulaukiau.

Šiaulių bankas mini
2016-12-28
Irena apie
Artea

Nei prisijungti, nei prisiskambinti neįmanoma iš užsienio į šį banką.

DNB mini
2016-12-27
Jonas apie
DNB

Kokybes kortele. Metai, o kortele nebeveikia. Nesulankstyta, nepatrinta, is virsaus jokiu pazeidimo zymiu. Skuode bankas uzdarytas ir specialiai del korteles reik vaziuoti i kretinga ar kitur. Kas kompensuos uz vaziavima.... Pikta. Zmoniu isnaudojimas, pasipelnymas. Visus bankus reik nusluot nuo zemes pavirsiaus. Net paklaust darbo laiko tarp svenciu dienom nera kaip.

Medicinos bankas mini
2016-12-26
Evaldas apie
URBO

Gryzau is svedijos norejau issikeisti svediskas kronas i eu. Pries mane buvo vienas klientas kuris matomai norejo pasikeisti svarus....zodziu laukiau nemaziau 20 min..nezinau kiek tas zmogus isbuvo pries man ateinant,bet is jo veido israiskos supratau,kad jau pavargo nuo darbuotojos nekompetitingumo...

Prasedejus ir belaukiant man apie 10 min atejo dar viena moteris..

Tada banko tarnautoja jai pasake, kad 12 val pietus..nors apie pietu pertrauka niekur parasyta nebuvo..moteris pasisalino,o as kaip kvailys likau laukti toliau...zodziu praejo dar 10 min..ir ivyko stebuklas...po ilgu pinigu perskaiciavimu,klausinejimu kliento ar tikrai tiek jis buvo suskaiciaves..tu pinigu tikrinimo kokius 3kartus..ir t.t it.t.t ji pagaliau padave jam i rankas eu..o po to saltu veidu man pasake,kad jai dabar pietus ir ,kad ji jau pries tai sake apie tai moteriai,kuri buvo atejusi po manes,nors buvo like mazdaug 7min iki12 val.

Pagaliau ne tame esme,as suprantu,kad tokia darbuotoja,jai butu mane priemusi ,butu uzgaisusi dar maziausiai 40 min...nes dirba paprastu paprasciausia darba nerealiai greitai...tik galejo iskarto man atejus pasakyti man asmeniskai,kad nelaukciau...nezinau,kur jus jieskote darbuotoju..bet manau,kad as nesimokines situ bankininkystes paslapciu tai padaryciau kokius 5 kartus greiciau...

zodziu sekmes versle...!!!

Puslapiai: 1 ...891011121314... 25
11 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų