Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Laba diena, noriu paklausti kodėl Mažeikiuose Swedbanke nėra klientams tualeto?

Lana diena. Vakar buvo isimta is mano saskaitos 200e seb bankomate. Pinigelius dave smulkiai 20tinemis . Tik gryzusi namo pastebejau, kad bankomatas mane apgavo ir liko nuostolis 20e . Isgrynino tik 180e vietoj 200e . Kokiu numeriu gslėčiau pasiskambinti. Kad pinigeliai bankomate butu perskaiciuoti ir geazinti 20e ?

Noreciau priminti LIETUVOS zmonems, jog sis bankas ateityje galimai jums neduos ramybes naktimis, siusdamas pranesimus 3val. nakties i jusu mobilu telefona. Labai teisinga citata yra vienoje radijo reklamoje, jog bankai yra kiaules, kartkartemis zmonems tuom abejoniu nelieka.

2017.03.17 14.30 val. paprašiau valiutos keitykloje Vilniuje, "Mindaugo" Maximoje pasmulkinti 200€. Man pasakė, kad už tai (pinigų smulkinimas!!!) taikomas 5% komisinis mokėstis (šiuo atveju-10€!!!). Aš nujaučiau, kad Lietuvoje daugelis baigia iš proto išsikraustyti... Bet, kad situacija "ant tiek" rimta..

KAUNE sukileliu 84 veikia du bankomatai vienas is ju nestebimas vaizdo operacijos saugumui uztikrinti .. pavogta mano kortele pasinaudojo ir isgrinino pinigus buten ten kur vagisiams saugu ,nes nes neuztikrinta ir nefiksuojama vaizdo stebejimu.
Ir todel POLICIJA negallejo matyti kas isgrynina pinigus is bankomato
Nors LUKSIO 60 KAUNE yra 3 BANKOMATAI ir visi ten stebimi o ilgapirciai ten ir negrinina pinigu apiplese ZMONES.
TODEL i jus ir kreipuosi kad padengtumete man padaryta zala TAI mano vias darbo uzmokestis ,puse etato VALYTOJOS TAS 150 euru
Pagarbiai dar siki kreipuiosi jusu sazininguma MAN tai diziulis nuostolis NES DIRBU BBS GRUPE VALYMO paslaugos ir jie prikalbejo kad jusu banke atsidarytume saskaita ir cia perveda darbo uzmokesti. ESU DEKINGA uz supratima kaip sunku.

Sveiki, ka daryti jei as esu Danijoje, man I dnb banko kortele pervede alga kronom, tas kronas rodo bet neleidzia su jom nieka daryti nei konvertuoti I eurus as noriu. patarkit aciu

Akmenės laikraščio „Vienybė” žurnalistės ir DNB buvusios klientės atsiliepimas:
Esu žurnalistė. Kreipėsi skaitytoja dėl jai rūpimos problemos. Jei bankui bus įdomi kliento pavardė, ji nėra užslaptinta, tik viešai skelbti asmuo nenori, parašysiu. Laiške redakcijai aprašo problemą, aprašymą įkeliu. Susipažinę su kliento nuomone, galėtumėte atsakyti, kodėl banke tokia keista klientų drausminimo politika - ieškoti "skolininkų" po 16 metų, kai žmonės jau pamiršę, kiek pinigų ir kokiuose jų rajone sunykusiuose bankuose laikė? Nejau tik dabar pradėjote "švarinimosi" procesą?
Įkeliu laišką "Atsargiai su banku Siekdami naudos nusikaltėliai į mobiliuosius telefonus siunčia apgaulingas žinutes, apsimesdami policininkais, mokesčių inspektoriais, bankų darbuotojais ir kitais atsakingais pareigūnais. Ne vienas pažįstamas yra nukentėjęs nuo tokių aferistų. Todėl patariama neužmegzti ryšių telefonu, nereaguoti į prašymus. Prisiminusi šiuos pamokymus, suklusau vasario 2 dieną sulaukusi žinutės iš DNB banko.
Tekstas toks: „Sveiki, susirūpinome, kad jūsų sąskaitoje trūksta lėšų mokesčiams už suteiktas banko paslaugas apmokėti. Prašome papildyti sąskaitą.“ Prisipažinsiu, pirma mintis – rašo sukčiai. Prieš 16 metų iš DNB banke (tuo metu bankas buvo Naujojoje Akmenėje) buvusios sąskaitos išsiėmiau pinigus ir uždariau sąskaitą, nes nebuvo prasmės toliau naudotis paslaugomis, nes įstaiga išsikėlė iš rajono centro. Nuo to laiko jokių mokesčių per šį banką nemokėjau. Į žinutę nekreipiau dėmesio, nes į mane nesikreipė oficialiai – vardu ir pavarde. Kovo 3 dieną sulaukiau antros žinutės su prašymu papildyti sąskaitą, ir pagrasinimu išieškoti skolą. Nebereaguoti negalėjau. Nuvažiavau į DNB banką Mažeikiuose išsiaiškinti, kaip tapau skolininke ir apie tai nežinojau šešiolika metų. Darbuotoja patvirtino, kad 2001 metais išsiėmiau visus sutaupytus pinigus, tačiau sąskaita taip ir liko neuždaryta. Vadinasi, nuo darbuotojų sąžinės priklauso kliento ramus gyvenimas. Kažkada nepadarė darbo iki galo, o vargas man. Mano supratimu, jei liko neuždaryta sąskaita, vadinasi, privalu palikti oficialiai numatytą pinigų sumą. Bent jau tokia praktika yra kituose bankuose, pavyzdžiui, SEB banke.
Po nesusipratimo DNB banke nuvykau į SEB banką informacijos ar nesu skolinga, nes prieš 10 metų taip pat turėjau sąskaitą, kurią uždariau. Darbuotoja paaiškino, kad „jeigu klientas išsiima visus laikytus pinigus, tačiau neuždaro sąskaitos, po dviejų metų sąskaita uždaroma automatiškai.“
DNB banke man buvo liepta sumokėti į banko sąskaitą 3,20 euro nuostoliui padengti. Tokie žodžiai buvo įrašyti kasos pajamų orderyje. Deja, paaiškinimo – už ką konkrečiai moku, nesulaukiau. Liko neaišku, kodėl šis bankas taip ilgai „aptarnauja“ sąskaitas be pinigų, neuždaro jų šešiolika metų...
Savo patirtį aprašiau todėl, kad taip gali nutikti daugeliui buvusių banko klientų. E. K. (pavardė žinoma)

Sveiki, labai sudėtinga prisiskambinti į banką, tiesiog užsiregistruoti susitikimui. Krūva kontrolinių klausimų ir identifikacijos. Esu jaunas ir man lengvai pavyko, bet vyresnio amžiaus žmogui, kuris mažiau draugauja su IT - turbūt neįmanoma.

Buvome užsakę seneliui banko kortelę telefonu, pasakė kada bus, atvykus į Kelmės banką pasakė, kad banko kortelė yra nepadaryta kažkas ten jei raudonuoja ir likom be banko kortelės tik ją užsisakėm. Ir mums neleido padaryti seneliui elektroninės bankininkystės, nes ale senelis nieko nesupras ir nepadarė.
Paskambinus po to bendruoju numeriu (jau kaip buvom Šiauliuose) pasakė, kad kortelė buvo padaryta ir konsultantė privalėjo padaryti internetinę bankininkystę. Tai dabar po poros savaičių teks vėl važiuoti į Kelmę kartu su seneliu atsiimti kortelę, nors mums tai yra labai sudėtinga, todėl, kad žmogus senas ir sunku žmogui vaikščioti, tai per tokias varnas vėl žmogus turės kankintis...

Sveiki, neturiu jokių pretenzijų, galiu atsiliepti tik iš gerosios pusės apie padalinio Ukmergėje tarnautojas, kulturingos, kantrios, mandagios. Tik bėda kad jeigu reikia paskambinti, sistema neraguoja į skaičiuko paspaudima, neįmanoma pagauti tos mikrosekundes, kai jungia. Tik tiek

Nesu DNB banko klientas ir niekada nebuvau jo, bet jau 2 metus reguliariai gaunu sms zinutes apie tai, kad mano saskaitoje truksta lesu ir raginimais papildyti saskaita. Kiekviena karta as skambinu i DNB banka, kiekviena karta prasau atfiltruoti ir istrinti mano telefono numeri is duomenu bazes. Kiekviena karta man prizadama, kad si karta jau tikrai istrinta ir tikrai daugiau negausiu tokio turinio sms, bet snd as vel gavau sms is DNB banko:" Sveiki, jusu saskaitoje vis dar truksta lesu mokesciams sumoketi .....".
Be to turiu TELE2 atsakyma, kad sis tel. NR perrasytas mano vardu 2012.09.24. Pries tai priklause UAB "Previra". Nezinau, kur man kreiptis ir ka dar prasyti, kad is DNB duomenu bazes istrintu mano telefono numeri, nes sistema klientas----> Call centras neveikia.

Asmeninį pervedimą iš DNB į SEB banką blokavo įspėjimo lentelė per visą monitoriaus ekraną "Gavėjo bankas nepriima SEPA pervedimų. Jūs turėsite atlikti šį mokėjimą kaip tarptautinį pervedimą". Reikalavo sutikimo. Alternatyvos nėra. Grįžti atgal, Backspace funkcija, neleido. Saugiai atsijungti iš puslapio neleido. Teko grubiai išjungti kompiuterį. Man atrodo, kad toks prievartavimas yra nelogiškas ir atsijungimas NESAUGUS.

Absurdas dėl to, kad įmonė negalėjo atskleisti akcininko, akcininko, akcininko fizinio akcininko DnB neįspėjęs pritaikė limitą sąskaitoms - 1 EUR. Ir dar prieš tai reikėjo kelias valandas laukti, kol ateis tokia informacija dėl šio cirko.

SEB banko klientė Vida parašė atsiliepimą:
Laba diena, atsiprašau, kad trukdau, bet šiandien pakliuvau į tokia situaciją, kad net priešui nelinkiu. Esu sunkiai vaikščiojanti, todėl sausio mėnesį pati nuvykau atsiimti SEB banko kortelės, kad būtų viskas aiškiau. Ponia Kristina Katauskienė patikino, kad viskas tvarkoj, kodas tas pats, kortelė aktyvuota. Šiandien parduotuvėj negalėjau atsiskaityti, likau savaitei be maisto. Bandžiau bankomate išgryninti pinigėlius, bet ir ten nedavė. Ką tai reiškia?

Laba diena, noriu padėkoti ir pasidžiaugti Jūsų darbuotojais, tokiais kaip AB SEB banko Kauno FPC Dainavos skyriaus klientų vadybininkė Laura Juškevičienė !!! Kreipiausi dėl lizingo automobiliui, nuo pat pirmojo susitikimo iki lizingo sutarties sudarymo Laura bendravo mandagiai, "šiltai" ir itin profesionaliai ! Vertinkite tokius darbuotojus :)

Swedbank banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Lankiausi Swedbank skyriuje Gedimino g. 57, Kaišiadoryse, apie 9.40 val. Ne pietų metu dirba tik dvi darbuotojos, reikia laukti ypatingai ilgai, darbuotojos nėra suinteresuotos greitai priimti klientą, privertė laukti virš 1h. Nutikę ir taip, jog apskritai nesulaukėme savo eilės dėl ilgo ir nuobodaus laukimo. Būtų labai malonu iš Swedbank pusės sulaukti darbuotojų operatyvumo, kadangi kyla mintis atsisakyti swedbank paslaugų.

Kodel nenurodoma internete banko dnb kauna (karaliaus mindaugo 49) skyriaus pietu pertraukos laikas. Atėjus ant durų randi lentele - pietu pertrauka. Nors darbo laike tai nenurodyta.

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
2017 m. vasario 11d. Lankiausi banke. Esu pasipiktinusi koks yra priėmimas SWEDBANK Megoje. Nėra jokių numeriukų, o darbuotojos bando atsiminti kas po ko ėjo. Vis pasižvalgo į klientus ir nueina, o tada kviečia pačios, pagal išvaizdą ar pagal ką atsirenka kas pas jas turi ateiti prie stalo, nesuprato nei vienas klientas.. Nesvarbu ar atėjai pirmas ar paskutinis. Renkasi ką nori.. Baisu.. Vienam vyrui pasipiktinus, nes jis ilgai laukė eilėje, atėjusiam vaikinui buvo pasiūlyta prieiti prie banko darbuotojos ir su juo aptarinėti reikalus. Praeinančios darbuotojos paklausė kas čia vyksta teigė atėjęs daug anksčiau, o laukia ilgiau. Darbuotojos šiurkščiai atrėžė, jog ne mūsų reikalas, ir, kad ne mums joms aiškint.

DNB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:
Sveiki, prieš keletą metų po nežmoniško bendravimo su Jūsų banko darbuotojais, pavyko man nutraukti visas sąsajas su DnB banku. Praėjus keletui metų, darbdaviui pareikalavus, turėjau atnaujinti jau pamirštą, kaip nemaloniausio banko įvaizdį ir vėl naudotis Jūsų kukliomis paslaugomis (tik pervesti darbo užmokesčiui). Ir dabar vėl - dėl elementarios pažymos apie mano banko sąskaitos balansą, kuri reikalinga dėl studijų Amerikoje mano dukrai, vėl klaikiausi nesusipratimai, nesusikalbėjimai, jokio geranoriškumo, jokio supratingumo iš Jūsų banko darbuotojų! Toks vaizdas, kad visus tuos kartus bendravau tiesiog su automatiniu atsakikliu. Tai sunkiai suvokiama!
Niekam nelinkiu susidurti su Jūsų banko darbuotojų "paslaugumu". Tuo tarpu, tokią pačią pažymą iš SEB ir NORDEA bankų gavau per porą darbo dienų! Pasilieku galimybę skleisti pačią blogiausią žinią apie DNB banką.

DNB banko klientas Darius parašė atsiliepimą:
Mešlo krūva, ne bankas. Telefoninė sistema siaubas, ir sugalvota kaip tik apsunkint susisiekimą, jei linijos užimtos, siūlo skambinti vėliau ir numeta ragelį automatiškai. Paslaugų krepšeliai klaidinantys, parašyta, kad neribojamas išgryninimas pasirinkus tam tikrą krepšelį, bet riboja ir aiškina pasakas, klaidina klientus, siurbia pinigus už nieką, apvoginėja. Nesinaudokit paslaugom. Dugnas pasiektas jau, dabar beliko pramušt. Ačiū už sugadintą laiką ir nervus DNB.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube