Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

DNB bankas mini
2017-03-13
Roma JONIKIENĖ apie
DNB

Akmenės laikraščio „Vienybė” žurnalistės ir DNB buvusios klientės atsiliepimas:

Esu žurnalistė. Kreipėsi skaitytoja dėl jai rūpimos problemos. Jei bankui bus įdomi kliento pavardė, ji nėra užslaptinta, tik viešai skelbti asmuo nenori, parašysiu. Laiške redakcijai aprašo problemą, aprašymą įkeliu. Susipažinę su kliento nuomone, galėtumėte atsakyti, kodėl banke tokia keista klientų drausminimo politika - ieškoti "skolininkų" po 16 metų, kai žmonės jau pamiršę, kiek pinigų ir kokiuose jų rajone sunykusiuose bankuose laikė? Nejau tik dabar pradėjote "švarinimosi" procesą?

Įkeliu laišką "Atsargiai su banku Siekdami naudos nusikaltėliai į mobiliuosius telefonus siunčia apgaulingas žinutes, apsimesdami policininkais, mokesčių inspektoriais, bankų darbuotojais ir kitais atsakingais pareigūnais. Ne vienas pažįstamas yra nukentėjęs nuo tokių aferistų. Todėl patariama neužmegzti ryšių telefonu, nereaguoti į prašymus. Prisiminusi šiuos pamokymus, suklusau vasario 2 dieną sulaukusi žinutės iš DNB banko.

Tekstas toks: „Sveiki, susirūpinome, kad jūsų sąskaitoje trūksta lėšų mokesčiams už suteiktas banko paslaugas apmokėti. Prašome papildyti sąskaitą.“ Prisipažinsiu, pirma mintis – rašo sukčiai. Prieš 16 metų iš DNB banke (tuo metu bankas buvo Naujojoje Akmenėje) buvusios sąskaitos išsiėmiau pinigus ir uždariau sąskaitą, nes nebuvo prasmės toliau naudotis paslaugomis, nes įstaiga išsikėlė iš rajono centro. Nuo to laiko jokių mokesčių per šį banką nemokėjau. Į žinutę nekreipiau dėmesio, nes į mane nesikreipė oficialiai – vardu ir pavarde. Kovo 3 dieną sulaukiau antros žinutės su prašymu papildyti sąskaitą, ir pagrasinimu išieškoti skolą. Nebereaguoti negalėjau. Nuvažiavau į DNB banką Mažeikiuose išsiaiškinti, kaip tapau skolininke ir apie tai nežinojau šešiolika metų. Darbuotoja patvirtino, kad 2001 metais išsiėmiau visus sutaupytus pinigus, tačiau sąskaita taip ir liko neuždaryta. Vadinasi, nuo darbuotojų sąžinės priklauso kliento ramus gyvenimas. Kažkada nepadarė darbo iki galo, o vargas man. Mano supratimu, jei liko neuždaryta sąskaita, vadinasi, privalu palikti oficialiai numatytą pinigų sumą. Bent jau tokia praktika yra kituose bankuose, pavyzdžiui, SEB banke.

Po nesusipratimo DNB banke nuvykau į SEB banką informacijos ar nesu skolinga, nes prieš 10 metų taip pat turėjau sąskaitą, kurią uždariau. Darbuotoja paaiškino, kad „jeigu klientas išsiima visus laikytus pinigus, tačiau neuždaro sąskaitos, po dviejų metų sąskaita uždaroma automatiškai.“

DNB banke man buvo liepta sumokėti į banko sąskaitą 3,20 euro nuostoliui padengti. Tokie žodžiai buvo įrašyti kasos pajamų orderyje. Deja, paaiškinimo – už ką konkrečiai moku, nesulaukiau. Liko neaišku, kodėl šis bankas taip ilgai „aptarnauja“ sąskaitas be pinigų, neuždaro jų šešiolika metų...

Savo patirtį aprašiau todėl, kad taip gali nutikti daugeliui buvusių banko klientų. E. K. (pavardė žinoma)

DNB mini
2017-03-07
DNB klientas apie
DNB

Sveiki, labai sudėtinga prisiskambinti į banką, tiesiog užsiregistruoti susitikimui. Krūva kontrolinių klausimų ir identifikacijos. Esu jaunas ir man lengvai pavyko, bet vyresnio amžiaus žmogui, kuris mažiau draugauja su IT - turbūt neįmanoma.

Swedbank mini
2017-03-06
Ernesta apie
Swedbank

Buvome užsakę seneliui banko kortelę telefonu, pasakė kada bus, atvykus į Kelmės banką pasakė, kad banko kortelė yra nepadaryta kažkas ten jei raudonuoja ir likom be banko kortelės tik ją užsisakėm. Ir mums neleido padaryti seneliui elektroninės bankininkystės, nes ale senelis nieko nesupras ir nepadarė.

Paskambinus po to bendruoju numeriu (jau kaip buvom Šiauliuose) pasakė, kad kortelė buvo padaryta ir konsultantė privalėjo padaryti internetinę bankininkystę. Tai dabar po poros savaičių teks vėl važiuoti į Kelmę kartu su seneliu atsiimti kortelę, nors mums tai yra labai sudėtinga, todėl, kad žmogus senas ir sunku žmogui vaikščioti, tai per tokias varnas vėl žmogus turės kankintis...

Swedbank mini
2017-03-03
Virginija apie
Swedbank

Sveiki, neturiu jokių pretenzijų, galiu atsiliepti tik iš gerosios pusės apie padalinio Ukmergėje tarnautojas, kulturingos, kantrios, mandagios. Tik bėda kad jeigu reikia paskambinti, sistema neraguoja į skaičiuko paspaudima, neįmanoma pagauti tos mikrosekundes, kai jungia. Tik tiek

DNB mini
2017-03-01
Svetlana apie
DNB

Nesu DNB banko klientas ir niekada nebuvau jo, bet jau 2 metus reguliariai gaunu sms zinutes apie tai, kad mano saskaitoje truksta lesu ir raginimais papildyti saskaita. Kiekviena karta as skambinu i DNB banka, kiekviena karta prasau atfiltruoti ir istrinti mano telefono numeri is duomenu bazes. Kiekviena karta man prizadama, kad si karta jau tikrai istrinta ir tikrai daugiau negausiu tokio turinio sms, bet snd as vel gavau sms is DNB banko:" Sveiki, jusu saskaitoje vis dar truksta lesu mokesciams sumoketi .....".

Be to turiu TELE2 atsakyma, kad sis tel. NR perrasytas mano vardu 2012.09.24. Pries tai priklause UAB "Previra". Nezinau, kur man kreiptis ir ka dar prasyti, kad is DNB duomenu bazes istrintu mano telefono numeri, nes sistema klientas----> Call centras neveikia.

DNB mini
2017-02-28
Edmundas apie
DNB

Asmeninį pervedimą iš DNB į SEB banką blokavo įspėjimo lentelė per visą monitoriaus ekraną "Gavėjo bankas nepriima SEPA pervedimų. Jūs turėsite atlikti šį mokėjimą kaip tarptautinį pervedimą". Reikalavo sutikimo. Alternatyvos nėra. Grįžti atgal, Backspace funkcija, neleido. Saugiai atsijungti iš puslapio neleido. Teko grubiai išjungti kompiuterį. Man atrodo, kad toks prievartavimas yra nelogiškas ir atsijungimas NESAUGUS.

DNB mini
2017-02-28
Lina apie
DNB

Absurdas dėl to, kad įmonė negalėjo atskleisti akcininko, akcininko, akcininko fizinio akcininko DnB neįspėjęs pritaikė limitą sąskaitoms - 1 EUR. Ir dar prieš tai reikėjo kelias valandas laukti, kol ateis tokia informacija dėl šio cirko.

SEB kortelės mini
2017-02-23
Vida Sabaliauskienė apie
SEB

SEB banko klientė Vida parašė atsiliepimą:

Laba diena, atsiprašau, kad trukdau, bet šiandien pakliuvau į tokia situaciją, kad net priešui nelinkiu. Esu sunkiai vaikščiojanti, todėl sausio mėnesį pati nuvykau atsiimti SEB banko kortelės, kad būtų viskas aiškiau. Ponia Kristina Katauskienė patikino, kad viskas tvarkoj, kodas tas pats, kortelė aktyvuota. Šiandien parduotuvėj negalėjau atsiskaityti, likau savaitei be maisto. Bandžiau bankomate išgryninti pinigėlius, bet ir ten nedavė. Ką tai reiškia?

SEB mini
2017-02-23
Giedrė apie
SEB

Laba diena, noriu padėkoti ir pasidžiaugti Jūsų darbuotojais, tokiais kaip AB SEB banko Kauno FPC Dainavos skyriaus klientų vadybininkė Laura Juškevičienė !!! Kreipiausi dėl lizingo automobiliui, nuo pat pirmojo susitikimo iki lizingo sutarties sudarymo Laura bendravo mandagiai, "šiltai" ir itin profesionaliai ! Vertinkite tokius darbuotojus :)

 mini
2017-02-22
Kristina apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:

Lankiausi Swedbank skyriuje Gedimino g. 57, Kaišiadoryse, apie 9.40 val. Ne pietų metu dirba tik dvi darbuotojos, reikia laukti ypatingai ilgai, darbuotojos nėra suinteresuotos greitai priimti klientą, privertė laukti virš 1h. Nutikę ir taip, jog apskritai nesulaukėme savo eilės dėl ilgo ir nuobodaus laukimo. Būtų labai malonu iš Swedbank pusės sulaukti darbuotojų operatyvumo, kadangi kyla mintis atsisakyti swedbank paslaugų.

 mini
2017-02-19
Jurga apie
DNB

Kodel nenurodoma internete banko dnb kauna (karaliaus mindaugo 49) skyriaus pietu pertraukos laikas. Atėjus ant durų randi lentele - pietu pertrauka. Nors darbo laike tai nenurodyta.

Swedbank MEGA mini
2017-02-14
apie
Swedbank

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:

2017 m. vasario 11d. Lankiausi banke. Esu pasipiktinusi koks yra priėmimas SWEDBANK Megoje. Nėra jokių numeriukų, o darbuotojos bando atsiminti kas po ko ėjo. Vis pasižvalgo į klientus ir nueina, o tada kviečia pačios, pagal išvaizdą ar pagal ką atsirenka kas pas jas turi ateiti prie stalo, nesuprato nei vienas klientas.. Nesvarbu ar atėjai pirmas ar paskutinis. Renkasi ką nori.. Baisu.. Vienam vyrui pasipiktinus, nes jis ilgai laukė eilėje, atėjusiam vaikinui buvo pasiūlyta prieiti prie banko darbuotojos ir su juo aptarinėti reikalus. Praeinančios darbuotojos paklausė kas čia vyksta teigė atėjęs daug anksčiau, o laukia ilgiau. Darbuotojos šiurkščiai atrėžė, jog ne mūsų reikalas, ir, kad ne mums joms aiškint.

DNB pažyma mini
2017-02-14
Dalia apie
DNB

DNB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:

Sveiki, prieš keletą metų po nežmoniško bendravimo su Jūsų banko darbuotojais, pavyko man nutraukti visas sąsajas su DnB banku. Praėjus keletui metų, darbdaviui pareikalavus, turėjau atnaujinti jau pamirštą, kaip nemaloniausio banko įvaizdį ir vėl naudotis Jūsų kukliomis paslaugomis (tik pervesti darbo užmokesčiui). Ir dabar vėl - dėl elementarios pažymos apie mano banko sąskaitos balansą, kuri reikalinga dėl studijų Amerikoje mano dukrai, vėl klaikiausi nesusipratimai, nesusikalbėjimai, jokio geranoriškumo, jokio supratingumo iš Jūsų banko darbuotojų! Toks vaizdas, kad visus tuos kartus bendravau tiesiog su automatiniu atsakikliu. Tai sunkiai suvokiama!

Niekam nelinkiu susidurti su Jūsų banko darbuotojų "paslaugumu". Tuo tarpu, tokią pačią pažymą iš SEB ir NORDEA bankų gavau per porą darbo dienų! Pasilieku galimybę skleisti pačią blogiausią žinią apie DNB banką.

DNB bankas mini
2017-02-11
Darius apie
DNB

DNB banko klientas Darius parašė atsiliepimą:

Mešlo krūva, ne bankas. Telefoninė sistema siaubas, ir sugalvota kaip tik apsunkint susisiekimą, jei linijos užimtos, siūlo skambinti vėliau ir numeta ragelį automatiškai. Paslaugų krepšeliai klaidinantys, parašyta, kad neribojamas išgryninimas pasirinkus tam tikrą krepšelį, bet riboja ir aiškina pasakas, klaidina klientus, siurbia pinigus už nieką, apvoginėja. Nesinaudokit paslaugom. Dugnas pasiektas jau, dabar beliko pramušt. Ačiū už sugadintą laiką ir nervus DNB.

SEB krepšelis mini
2017-02-10
Dalia apie
SEB

SEB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:

Kadangi nuo vasario mėn. nauja tvarka, norėjau ir aš pasirinkti paslaugų planą. Prisijungiau prie el. bankininkystės, bandau pasirinkti tą planą, deja negaliu, man siūloma užsisakyti kortelę nors mano kortelė dar nepasibaigusi. Paskambinau į banką, ten paklausė asmens kodo ir kt. duomenų nustatyti tapatybei ir tada gavau atsakymą, kad negalėsiu pasirinkti paslaugų plano, nes sutartyje nepadėta kažkokia varnelė, todėl reikia atvykti į banką perdaryti sutartį.

Gyvenu Telšiuose, kur deja užsidarė banko padalinys, tai taip išeina, kad turiu važiuoti į kitą miestą, kad galėčiau pasirinkti tą nelemtą paslaugų planą, kitaip brangiai kainuos kiekvienas pervedimas ir pinigų įskaitymas.

Jau geriau uždarysiu sąskaitą šiame banke, jeigu ten tokios nesąmonės. Tą mano sutartis standartinė, kaip ir visų, tai manau ne man vienai tokios problemos.

Paslaugų krepšelius visuose bankuose galite palyginti Bankai.lt portale.

DNB mini
2017-02-09
Andželina apie
DNB

DNB verslo klientė Andželina parašė atsiliepimą:

Prieš porą metų teko atsidaryti įmonės sąskaitą DNB banke. Tikrai darbuotojas įdėjo daug pastangų ir pritaikė palankesnes sąlygas, kad be šios įmonės prikalbino ir kitų mums priklausančių įmonių sąskaitas perkelti į šį banką. Tuom viskas, kas buvo gera ir malonu pasibaigė.

Toliau nemalonios staigmenos. Pinigai eina ilgiau, personalas ne viską iškart sutvarkė, kad pats galėtum sąskaitas kita valiuta atsidaryti internete. Teko su tuom susidūrus vėl lėkti į banką, stovėti eilėje. Mokesčiai dideli. Nuo 2016m. prasidėjo laiškai parašyti nemalonia forma - grasinantys apriboti tavo operacijas, jei nepateiksi jiems jų reikalaujamos informacijos apie akcininkus arba neužpildžius anketos. Gavus tokį laišką, net nesigilinant į turinį, norisi pereiti į tą banką, kur su klientais bendraujama maloniai be jokių grąsinimų. Juolab, kad prašo tokios informacijos, kurią, kaip paskui patys išsiaiškino, kad turi ir nebereikia jos pateikti.

Tai pirmas bankas, kuris nevertina savo klientų ir skatina pereiti į kitą banką su visom 5 įmonėm.

Swedbank mini
2017-02-08
Roma apie
Swedbank

Ar galima banke issiimt pinigus jei korteles pajamas apribotos? O banke tik gali issiimt

Swedbank eilės mini
2017-02-02
Aurelija apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Aurelija parašė atsiliepimą:

2017 m. sausio 31 d. į Swedbank Vilniaus Akropolio skyrių atvykau atsiimti naujos mokėjimo kortelės. Banke 855 eilės numerį išsispausdinau 17:35 val. Tuo metu ekrane rodė 849 eilės numerį. Po kiek laiko švieslentėje pasirodė ir du kiti numeriai - 850, 851. Tačiau žmonių, kurie turėjo juos, nebuvo banke. Todėl netrukus ekrane pamačiau kitą skaičių - 852. Pagalvojau, jog ilgai laukti nereikės, juk prieš mane turėtų būti tik 3 žmonės.

Deja. Savo eilės laukiau apie valandą - kortelės nuėjau atsiimti 18.35 val. Laukdama pastebėjau, kad iš 11 darbo vietų dirbo 7. Dvi banko darbuotojos vis ėjo į lauką apsirengusios paltus. Tikriausiai, pasidarė sau rūkymo pertraukėles. Be to, kas kažkiek laiko dalis darbuotojų išėjo, palikdamos ant stalų korteles "Atsiprašome, laikinai nedirbame". Papiktino ir tai, kad švieslentėje atsirasdavo kiti numeriai, todėl klientai buvo aptarnaujami dėl kitų paslaugų, o ne dėl mokėjimo kortelių (tokią paslaugą buvau pasirinkusi aš).

Nuoširdžiai pikta ir nesuprantama, kaip tokiu laiku, tarp 17 ir 18 val., kai žmonės atvyksta po darbo, banke buvo nemažai vietų be darbuotojų, o keletas darbuotojų darėsi rūkymo ar kitokias pertraukėles. Taip pat klausimų kelia banko sistemos sklandumas: kaip gali būti, kad dėl savo pasirinktos paslaugos reikia eilėje laukti visą valandą, kai tos pačios paslaugos eilėje tik 3 žmonės?

Swedbank mini
2017-02-01
Alma apie
Swedbank

Swedbanke 2017-01-31 įnešiau į bankomatą pinigus, incidentą registravau, tačiau pinigus man dar nesugeba pravesti į sąskaitą. Banko darbuotojai abejingai žiūri į savo kliento iškilusias problemas, o pinigai man reikalingi banko operacijoms atlikti, o pinigų dėja nėra.

Nordea mini
2017-01-31
Jūratė apie
Nordea

Atsiliepimas apie Nordea banko aptarnavimą:

Nesu Nordea klienė, bet kartą užsukusi pasigailėjau... Teiravausi informacijos, pasiūlymų dėl būsto paskolos, gavau niekinį atsakymą, aptarnaujanti darbuotoja elgėsi nemandagiai, įžeidžiančiai.

Puslapiai: 1 ...78910111213... 24
10 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų