Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

2017 metų gruodžio 23 dieną, šeštadienį, praleidęs daugiau nei pusę paros kelionėje grįžau pavargęs į Lietuvą ir nuėjau į Swedbanko padalinį Akropolyje, Vilniuje. Gavau kodą ir pralaukiau 1 val. ir 10 min. Atrodo, dirbo visi darbuotojai. Toks ilgas laukimo laikas nepateisinamas. Bet tiek to, turėjau išlaukti savo eilės, nes kitą dieną ateiti negalėjau - per Kalėdas uždaro, o paskui iškart turėjau palikti Lietuvą. Atsisėdau už stalo priešais ponią Aną Gribovskają (vardas nuo paslaugų kvito). Neatsiprašė už mano sugaištą laiką ir kantrybę ilgai laukiant (stovint, nes nebuvo kur atsisėsti) eilėje. Ir kažką burbtelėjo tyliai. Pamaniau, jog klausia vizito priežasties. Pasakiau. O ji atsiliepė panašiais žodžiais: "Duokit tapatybės kortelę, iš akių neišskaitysiu". Po tokios prastos pradžios vakarų Europos šalyse būtų susilaukusi piktumų ir skundų. Bet aš, kadangi esu kantrus žmogus ir bandžiau ją suprasti, jog galbūt ji nuo ryto be perstojo dirbo, susilaikiau nuo neigiamų emocijų ir nieko tiesiai nesakiau. Tikrai lietuvių aptarnavimas gerėja, šitas vienas kartas banke nesugadins bendros situacijos.

Klausimas : Prasome paaiskinti ar Siauliu banko Varenos skyriuje, galima sudaryti elektroniniu paslaugu teikimo sutarti ? Lauksime isaisknimo. Dekojame, Pagarbia, Ele Baskiene

Kaip ir viskas sauniai. Net keista...:) Jokiu pretenziju nesugebu prisigalvoti. Hmmm.

Pasidariau kad gaučiau SMS žinute kai atliekamos operacijos su pinigai. Taigi nuėmus pinigu arba aciskaičius už prekes SMS gauni tik kita diena, o jaigu aciskaitėt už prekes penktadieni tai SMS apie pinigu nuskaitima gausite tik po savaitgalio, pirmadieni. Geras bankas vagim kurie gali nusimti jusu visus pinigus, o jus apie tai sužinosite kai saskaita jau bus tuščia. Kreipiausi į banka dėl vėluojančiu SMS žinučiu tai jie sako kad operacija įvikdita tada kai gavau žinute nors aš pinigus ėmiau prieš diena. Skambinau daug kartu ir laiškus rašiau kad sprestu ta vėluojančiu žinučiu probleba, bet man vis acakydavo perduosim specelista gal tai gedimas, bet jau praėjo nemažai laiko, o situacija nesikeičia. Aš daug aciskaitau kortele todėl tie vėluojančios žinutės mane labai klaidina ir dažnai reikia sėstis prie kompiutėrio ir žiurėti už ka ir kas nuskaitė pinigus. Dar jie duoda bekontaktes korteles tai išvis apsurdas, vagis gali tuštinti jusu saskaita visa para kol jus gausit SMS kad kažkas aciskaitė su jusu kortele. Toks bankas ilgai negivuos siulau visiem bėkti iš jo kol nevėlu.

Sveiki! As maskviete. Busiu Klaipedoje 2018.01.02-2018.01.08 tik savaitei. Noriu uzdaryti buto (Dragunu, 12-33) kredita. Kas is specialistu Taikos prospekte Klaipedoje dirba dabar su mano kreditu? Kokiu zingsniu as turiu daryti pirmiausia viska apmoketi? Prasom parasyti banko darbotojos (jo) telefono numeri . Galbut jie (jis) parasys man i mano e-mail Su pagarba, Elena Kapralova

Pinigai pervedami į klientų ar darbuotojų sąskaitas mėnesio 3,4,5 dienomis, tačiau pinigus nuo sąskaitos negali nuimti draudimas ir tuojau pat skambina, kad nėra pinigų. Kodėl bankas taip elgiasi? Už bet kokių pinigų:kredito ar antstoliui pradelsimą -skaičiuojami delspinigiai ir kas juos turi padengti dėl bankų savivalės? Reikia iškelti šį klausimą LR Centriniam bankui, kad šis imtų kontroliuotų visų bankų pinigų srautus ir pervedimus į klientų sąskaitas, pinigų plovimą per įmones, nuskaitomus mokesčius bei jų dydžius...ir t.t.

norejau, paklausti, ar pas jus skyriuje, galima atsidaryti naujai saskaita?

vertybiniu popieriu ispirkimo salygos klijento buvo tikslios. be klijento sutikimo buvo pratesta sutartis .-bankas apgaudineja.-nenori grazinti pinigu .ka daryti. teismai bus banko puseja. kas gali padeti/negi tik krastutines priemones.

Santakos skyriuje dirbantis konsultantas Vilius nekompetentingas savo darbui. Gaistamas laikas ir pinigai.

Kadangi gyvenu kaime, o mano banko padalinys yra Dvaro g. 96, Šiauliai ir jis dirba I-V, yra labai nepatogu, tiksliau neįmanoma atsiimti kortelės, nes atvykti galėčiau tik šeštadieniais. Kodėl negalima kortelės atsiimti pvz, Akropoly, arba paprasčiausiai jos išsiųsti. Pagarbiai, Virgenija Budrienė

Laba diena, Esu pakraupusi Jūsų aptarnavimo trukme, rasysiu vieša nusiskundima ir i rekvizitus ir visur kur galima. Dariau pavedima i uzsieni prie MENESI laiko M.Sajid. gavau prevencini laiska po dvieju savaiciu del pinigu plovimo prasant atrasyti gavejo asmeninius duomenis. Nors pirkau trenigus internetu is gumtree puslapio ir paaiskinau situacija kad nezinau jokiu asmeniniu duomenu, kai jau buvau TRIS kartus banke klausti kur mano pinigai, man vis atsako kad "NEISIVAIZDUOJAM kada bus padaryti pavedimas, gal PO MENESIO, gal PO DVIEJU" ar JUS JAU VISAI IS PROTO ISSIKRAUSTETE. grazinkite mano pinigus jei nemokate daryti pavedimu ir artimiausiu metu pereisiu i kita banka. turiu banko saskaitas BARCLAYS ir BANK OF AMERIKA nera buve tokiu nesamoniu. Tragedija

Sveiki, noriu atnaujinti kortele, ji pasibaigė 2017 04, as gryztu y lietuva gruodzio vidury ir noreciau jau atsiimt kortele nes lietuvoje busiu trumpai ...kaip galeciau atnaujinti ir greitai atsiimti? Aciu Zana Civinskiene

SEB banke pateikiau su vyru buto pirkimui visus reikiamus dokumentus: buto vertinima ir visa kita. Uzpildeme prasymus ir laukėme darbuotojos skambucio. Po sesiu dienu nesulauke skambucio, paskambinome patys. Darbuotojos atsakymas buvo toks,kad neva mums buvo skambinta, taciau mes neatsiliepeme, o salygas jau zinanti nuo vakar, taciau ju negalinti atskleisti, kol negaus is musu siokiu tokiu detalių tikslinimo. Patikslinom to, ko klause ir vel laukiame skambucio ir laisko i el.pasta, kadangi prasyme nurodeme, siulyma pateikti el.pastu. Nesumelavus jau turbut po paskutinio pokalbio praejo dvi savaites, taciau nei skambucio nei laisko is banko :( Visa laime, kad prasymus pildem i du bankus, ir neturedami pasirinkimo teko pasirinkti ta vieninteli.

Viduri dienos banke dirba vienas konsultantas, žmonių tikrai nemažai o dar ir numeriukus prametė...

Ši žinutė banko tinklapyje gerai atspindi SEB banko požiūrį į klientus: "Klaipėdos SEB finansinių paslaugų centras (mažiausiai klientų lankosi 9.00–10.30 val. ir 15.30–16.30 val.)." Suprask: ne bankas pritaiko savo darbo laiką, kad būtų patogu klientams, bet klientai turi ateiti banko nurodytu laiku... Anksčiau buvo vienas banko skyrius, dirbantis ir šeštadienį. Dabar galimybė susitvarkyti finansinius reikalus ne darbo metu visiškai panaikinta.

Laba diena, šiandien Danske banko bankomate įstrigo mano DNB kortelė, spausdinant popierinį kvitą apie pinigus. Kaip man išimti kortelę. Skambinant nurodytais telefonais, niekas neužblokavo bankomato, esančio Maksimos parduotuvės viduje šalia apsaugos darbuotojų. Avarijos nepašalino, nes Mindaugo gatvės maksima dirba visą parą ir žmonės naudojasi bankomatais. Galiu netekti atlyginimo. Klientė Aldona Padegimaitė

Jau tris menesius siuncia man kortele skambinau menesi atgal sake atsius bet jos tap ir neatsiunte. Ka galima pagalvoti apie toki banka ir jo darbuotojus?!
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube