Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Pinigai pervedami į klientų ar darbuotojų sąskaitas mėnesio 3,4,5 dienomis, tačiau pinigus nuo sąskaitos negali nuimti draudimas ir tuojau pat skambina, kad nėra pinigų. Kodėl bankas taip elgiasi? Už bet kokių pinigų:kredito ar antstoliui pradelsimą -skaičiuojami delspinigiai ir kas juos turi padengti dėl bankų savivalės? Reikia iškelti šį klausimą LR Centriniam bankui, kad šis imtų kontroliuotų visų bankų pinigų srautus ir pervedimus į klientų sąskaitas, pinigų plovimą per įmones, nuskaitomus mokesčius bei jų dydžius...ir t.t.

norejau, paklausti, ar pas jus skyriuje, galima atsidaryti naujai saskaita?

vertybiniu popieriu ispirkimo salygos klijento buvo tikslios. be klijento sutikimo buvo pratesta sutartis .-bankas apgaudineja.-nenori grazinti pinigu .ka daryti. teismai bus banko puseja. kas gali padeti/negi tik krastutines priemones.

Santakos skyriuje dirbantis konsultantas Vilius nekompetentingas savo darbui. Gaistamas laikas ir pinigai.

Kadangi gyvenu kaime, o mano banko padalinys yra Dvaro g. 96, Šiauliai ir jis dirba I-V, yra labai nepatogu, tiksliau neįmanoma atsiimti kortelės, nes atvykti galėčiau tik šeštadieniais. Kodėl negalima kortelės atsiimti pvz, Akropoly, arba paprasčiausiai jos išsiųsti. Pagarbiai, Virgenija Budrienė

Laba diena, Esu pakraupusi Jūsų aptarnavimo trukme, rasysiu vieša nusiskundima ir i rekvizitus ir visur kur galima. Dariau pavedima i uzsieni prie MENESI laiko M.Sajid. gavau prevencini laiska po dvieju savaiciu del pinigu plovimo prasant atrasyti gavejo asmeninius duomenis. Nors pirkau trenigus internetu is gumtree puslapio ir paaiskinau situacija kad nezinau jokiu asmeniniu duomenu, kai jau buvau TRIS kartus banke klausti kur mano pinigai, man vis atsako kad "NEISIVAIZDUOJAM kada bus padaryti pavedimas, gal PO MENESIO, gal PO DVIEJU" ar JUS JAU VISAI IS PROTO ISSIKRAUSTETE. grazinkite mano pinigus jei nemokate daryti pavedimu ir artimiausiu metu pereisiu i kita banka. turiu banko saskaitas BARCLAYS ir BANK OF AMERIKA nera buve tokiu nesamoniu. Tragedija

Sveiki, noriu atnaujinti kortele, ji pasibaigė 2017 04, as gryztu y lietuva gruodzio vidury ir noreciau jau atsiimt kortele nes lietuvoje busiu trumpai ...kaip galeciau atnaujinti ir greitai atsiimti? Aciu Zana Civinskiene

SEB banke pateikiau su vyru buto pirkimui visus reikiamus dokumentus: buto vertinima ir visa kita. Uzpildeme prasymus ir laukėme darbuotojos skambucio. Po sesiu dienu nesulauke skambucio, paskambinome patys. Darbuotojos atsakymas buvo toks,kad neva mums buvo skambinta, taciau mes neatsiliepeme, o salygas jau zinanti nuo vakar, taciau ju negalinti atskleisti, kol negaus is musu siokiu tokiu detalių tikslinimo. Patikslinom to, ko klause ir vel laukiame skambucio ir laisko i el.pasta, kadangi prasyme nurodeme, siulyma pateikti el.pastu. Nesumelavus jau turbut po paskutinio pokalbio praejo dvi savaites, taciau nei skambucio nei laisko is banko :( Visa laime, kad prasymus pildem i du bankus, ir neturedami pasirinkimo teko pasirinkti ta vieninteli.

Viduri dienos banke dirba vienas konsultantas, žmonių tikrai nemažai o dar ir numeriukus prametė...

Ši žinutė banko tinklapyje gerai atspindi SEB banko požiūrį į klientus: "Klaipėdos SEB finansinių paslaugų centras (mažiausiai klientų lankosi 9.00–10.30 val. ir 15.30–16.30 val.)." Suprask: ne bankas pritaiko savo darbo laiką, kad būtų patogu klientams, bet klientai turi ateiti banko nurodytu laiku... Anksčiau buvo vienas banko skyrius, dirbantis ir šeštadienį. Dabar galimybė susitvarkyti finansinius reikalus ne darbo metu visiškai panaikinta.

Laba diena, šiandien Danske banko bankomate įstrigo mano DNB kortelė, spausdinant popierinį kvitą apie pinigus. Kaip man išimti kortelę. Skambinant nurodytais telefonais, niekas neužblokavo bankomato, esančio Maksimos parduotuvės viduje šalia apsaugos darbuotojų. Avarijos nepašalino, nes Mindaugo gatvės maksima dirba visą parą ir žmonės naudojasi bankomatais. Galiu netekti atlyginimo. Klientė Aldona Padegimaitė

Jau tris menesius siuncia man kortele skambinau menesi atgal sake atsius bet jos tap ir neatsiunte. Ka galima pagalvoti apie toki banka ir jo darbuotojus?!

Š.m.rugsėjo mėnesį Antanina Šarkienė ir aš Algimantas Tamulionis kreipėmės į Investicijas (akcijas) tvarkančius atsakingus darbuotojus štai tokiu klausimu: Pateikti Šarkienės, kaip Onos Kerienės (Arūno Kero) turto administratorės, dokumentai ir buvo paprašyta išsiaiškinti galimybę perduoti Onos Kerienės turėtas Lietuvos energijos (dabar Lietuvos energijos gamyba) - LNR 435 vnt ir AB TEO LT (dabar Telia) - TEL 1304 vnt. akcijas. Kaip buvo paaiškinta, Onos Kerienės akcijas reikia pirmiausiai pervesti administratorei Antaninai Šarkienei, o tik po to jos sutarimu būtų galima pervesti Algimantui Tamulioniui (esu sesers Onos Kerienės brolis, tačiau, nors ir būdamas pirmos eilės paveldėtoju, nusprendžiau jos turto reikalus perleisti jos giminaitei, nes gyvenu Kaune, aiškumo dėlei visa teisinė ir teisminė informacija dėl sesers palikimo, SEB bankui buvo pateikta). Buvo pasakyta, kad bus atliktas tikrinimas ir sprendimas bus pateiktas Antaninai Šarkienei. Iki šios dienos, nei ji, nei aš jokios informacijos neturime, prašau atsakymo. Pagarbiai Algimantas Tamulionis

Paskambini, pasako minutes kaina 9 centai. Po to siūlo spausti skaičius. Jei reikia paslaugos skambink darbo dienomis. Gera imti pinigus už nieką. Pirmiausiai paskykite kokias paslaugas suteiksite už 9 centus per minutę. Internete padalinys dirba, duotas telefonas, kuris nedirba tavo norimom paslaugom.

SEB Tauragės skyriuje 2017-10-23 10.45 mane aptarnavo darbuotoja Stumbrienė. Ji ne tik maloniai,su šypsena bendravo, bet ir pasiūlė geriausią išeitį iš susidariusios nemalonios situacijos. Viskas buvo atlikta greitai, dalykiškai, tinkamai. Turiu pridurti, kad jau nebe pirmą kartą tenka kreiptis į ją, būtent šita darbuotoja tiesiog spinduliuoja dėmesingumu ir paslaugumu klientui. Labai norėčiau, kad vadovybė vertintų tokią gerą darbuotoją.

Spalio 2 diena buvau uzsisakius nauja kortele Kaune Molo bankomate ir man pasake, kad atsius per savaite, bet iki spalio 13 as jos negavau ir isvykau I UK, as negaliu ieit i savo bankininkyste, nes neturiu nei kodu, nei savo naujo Pin nezinau . Tai gal galit man dabar atsiust i UK ?

Sveiki, esu labai nepatenkinta vadybininkės Jolantos darbu, dirbančia Ozo g. 25 padalinyje, vakar buvau nuvykusi dėl pavardės pakeitimo su nauju asmens dokumentu. Ji man pasakė, jog sistemoje duomenys jau yra pakeisti. Šiandien pasitikrinau elektroninę bankininkystę, pamačiau, kad pavardė yra nepakeista. Paskambinau į banką, man patvirtino, kad pavardė nepakeista ir aš turiu vykti į banką su nauju asmens dokumentu.Kodėl aš vėl turiu vykti į banką ir gaišti savo laiką dėl darbuotojos kaltės?

Sveiki, noreciau paklausti ar galiu uzsidaryti saskaita neatvazivusii i banka?
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube