Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

2018-02-02
Vika apie
Swedbank

Baisi kultūra Swed banke aptarnaujant senjorus. Kitą kartą rašysiu ir kelsiu į youtubą.

2018-02-02
Antanas Vičkačka apie
Swedbank

Antrą dieną negaliu pervesti vertybinių popierių į Šiaulių banką. Dviejuose skyriuose neatsirado specialisto galinčio tai padaryti. Konsultacijos numeriu 1884 jau kainavo 4 eurus ir be rezultatų kadangi konsultantas taippat konsultuojasi. Košmaras,negaliu sulaukti dienos kada man nereikės turėti reikalų su šia kontora

2018-02-02
S.d. apie
Šiaulių

I si banka neimanoma prisiskambinti. Paskelbkite teisinga numeri Vilniuje.Kokie cia zaidimai vyksta?

2018-02-02
S.d. apie
Šiaulių

Koks yra tikras jusu tel. numeris. skambinant is vilniaus?

2018-01-25
Roma apie
SEB

Geras aptarnavimas. Visada su šypsenom darbuotojos. Linkiu visada išlikti gerai aptarnaujančiu banku. Ačiū.

2018-01-15
Oksana apie
DNB

2018 01 15 5.30 atvykau i Jusu banka pasikeisti pinigu. Sedim, kantriai laukiam savo eiles, jau kaip ir turetu pajudeti eilute, i banka ieina moteris, kuri nepaspaudus ir nepasirinkus monitoriuje paslaugos bei eiles eina tiesiai i antra kasa. Darbuotoja paprase jos palaukti kol uzbaigs pries tai daryta operacija ir po 5min isejus pasikviecia kliente,kuri atejo be eiles. Esme tame, kad esu nauja jusu banko kliente, taciau del tokio jusu darbuotojos poziurio as niekada nebesinaudosiu Jusu banko paslaugomis.

2018-01-11
Domantė apie
Swedbank

Pirmą kartą lankiausi banke po atsinaujinimo, likau labai nepatenkinta nauja priėmimo ir eilių tvarka. Vienai darbuotojai turi pranešti, kokiu klausimu atėjai, pasakyti savo vardą, tada ateina už metro esanti darbutoja, tave pakviečia, tuomet jai turi pasakyti, dėl ko kreipiesi į banką. Taip juk gaištamas tiek darbuotojų, tiek klientų laikas. Kas buvo blogai su sena sistema, kai paspaudus mygtuką, gaudavai čekį su priėmimo nr.?Be to, esu nusivylus ir darbuotojomis. Tas apsimestinis malonus bendravimas tikrai neįtikina ir nenuteikia pozityviai. O papildomų, su mano prašymu nesusijusių paslaugų siūlymas tik gaišina ir išmuša iš vėžių, o ne sudaro profesionalios įstaigos įvaizfį (apsilankiau banke pietų pertraukos metu, todėl laikas man buvo itin svarbus). Beje, darbuotojos visiškai nemoka dorotis su konfliktinėmis situacijomis - vienas pagyvenęs vyras buvo nepatenkintas laukimu eilėje, o darbuotojų atsakas į tai buvo pašaipus juokas ir grasinimas iškviesti apsaugą, net nebuvo stengiamasi konstruktyviai spręsti iškilusią problemą. Su kitais pagyvenusiais žmonėmis irgi nebuvo labai maloniai elgiamasi, tokios frazės, kaip "taigi, aš jums jau pasakiau" piktu tonu irgi nesukuria malonios aplinkos. Šiame banko padalinyje lankausi dėl vietos patogumo, tačiau kitą kartą reikės pagalvoti, ar verta gadintis nuotaiką dėl tokio aptarnavimo ir eilės organizavimo.

2018-01-11
apie
DNB

Kodel nepervesti pinigai?

2018-01-10
Vladas apie
Swedbank

Teko dirbti su daugeliu pasaulio banku, bet su tokiu blogu poziuriu i klienta teko susidurti tik swedbanke. Bekite is to banko.

2018-01-06
apie
DNB

Kaip normaliam dirbančiam žmogui iš rajono, kur nėra jūsų banko, apsilankyti pas jus? Viena išeitis, užsidaryti sąskaitą

2018-01-05
Steponas apie
DNB

Labadiena norejau paklausti kodel man dnb kortele nebeveikia

2018-01-05
Rosita Bocevice apie
Swedbank

Sveiki, pasikeite pavarde, nuejai i banka pakeisti duomenu laukias 53 minutes, tai nenormalu, keiskite aptarnavimo sistema, arba priimkite daugiau darbuitoju, toks laukimo laikas nera normalus.

2018-01-04
Berghofas apie
SEB

Kodėl bankas nedirba bent jau šeštadieniais? Kaip žmogui tvarkytis banko reikalus jei jis dirba nuo pirmadienio iki penktadienio o bankas nedirba savaitgalį? Visuose kituose miestuose bankai dirba normaliai t.y. darbo dienomis nuo 8 iki 5 , o čia net normaliomis darbo dienomis dirba nuo 8:30

2018-01-02
Vilija Ratautienė apie
Lietuvos bankas

Nuoširdžiai dėkoju LB kauno skyriui už socialinį jautrumą: dirbant vaikų dienos centruose, stengiuosi ugdyti darbštumą, savarankiškumą, taip pat ir verslumą, nes dažniausiai vaikai pamaitinami, vežiojami į renginius ekskursijas ir , kaip ir šeimose, vaikai nemokomi dirbti, nes ir šeimos gyvena iš pašalpų ir t.t. Būdama tautodailininkė, stengiuosi gaminti su vaikais nebrangius, kokybiškus, funkcionalius gaminius, kad jų santykis tarp gaminimo kaštų ir kainos būtų adekvatus, kad atitiktų vaikų gebėjimus ir galimybes.. Pastebėjau, kad prieš šventes žmonėms buvo paprasčiau nupirkti dovaną, negu palaikyti mūsų iniciatyvą. Taigi įsigiję vdc lankančių vaikų pagamintus eglutės žaisliukus "užkabinote" vaikų ir jų mokytojos (mano) pasitikėjimo ir savivertės stygas - MES GALIME. AČIŪ JUMS IR SĖKMĖS DARBE IR VISOSE VEIKLOSE.

2017-12-31
Laurynas apie
Swedbank

2017 metų gruodžio 23 dieną, šeštadienį, praleidęs daugiau nei pusę paros kelionėje grįžau pavargęs į Lietuvą ir nuėjau į Swedbanko padalinį Akropolyje, Vilniuje. Gavau kodą ir pralaukiau 1 val. ir 10 min. Atrodo, dirbo visi darbuotojai. Toks ilgas laukimo laikas nepateisinamas. Bet tiek to, turėjau išlaukti savo eilės, nes kitą dieną ateiti negalėjau - per Kalėdas uždaro, o paskui iškart turėjau palikti Lietuvą. Atsisėdau už stalo priešais ponią Aną Gribovskają (vardas nuo paslaugų kvito). Neatsiprašė už mano sugaištą laiką ir kantrybę ilgai laukiant (stovint, nes nebuvo kur atsisėsti) eilėje. Ir kažką burbtelėjo tyliai. Pamaniau, jog klausia vizito priežasties. Pasakiau. O ji atsiliepė panašiais žodžiais: "Duokit tapatybės kortelę, iš akių neišskaitysiu". Po tokios prastos pradžios vakarų Europos šalyse būtų susilaukusi piktumų ir skundų. Bet aš, kadangi esu kantrus žmogus ir bandžiau ją suprasti, jog galbūt ji nuo ryto be perstojo dirbo, susilaikiau nuo neigiamų emocijų ir nieko tiesiai nesakiau. Tikrai lietuvių aptarnavimas gerėja, šitas vienas kartas banke nesugadins bendros situacijos.

2017-12-29
Ele apie
Šiaulių

Klausimas : Prasome paaiskinti ar Siauliu banko Varenos skyriuje, galima sudaryti elektroniniu paslaugu teikimo sutarti ? Lauksime isaisknimo. Dekojame, Pagarbia, Ele Baskiene

2017-12-27
Gintas apie
Šiaulių

Kaip ir viskas sauniai. Net keista...:) Jokiu pretenziju nesugebu prisigalvoti. Hmmm.

2017-12-22
apie
Šiaulių

Pasidariau kad gaučiau SMS žinute kai atliekamos operacijos su pinigai. Taigi nuėmus pinigu arba aciskaičius už prekes SMS gauni tik kita diena, o jaigu aciskaitėt už prekes penktadieni tai SMS apie pinigu nuskaitima gausite tik po savaitgalio, pirmadieni. Geras bankas vagim kurie gali nusimti jusu visus pinigus, o jus apie tai sužinosite kai saskaita jau bus tuščia. Kreipiausi į banka dėl vėluojančiu SMS žinučiu tai jie sako kad operacija įvikdita tada kai gavau žinute nors aš pinigus ėmiau prieš diena. Skambinau daug kartu ir laiškus rašiau kad sprestu ta vėluojančiu žinučiu probleba, bet man vis acakydavo perduosim specelista gal tai gedimas, bet jau praėjo nemažai laiko, o situacija nesikeičia. Aš daug aciskaitau kortele todėl tie vėluojančios žinutės mane labai klaidina ir dažnai reikia sėstis prie kompiutėrio ir žiurėti už ka ir kas nuskaitė pinigus. Dar jie duoda bekontaktes korteles tai išvis apsurdas, vagis gali tuštinti jusu saskaita visa para kol jus gausit SMS kad kažkas aciskaitė su jusu kortele. Toks bankas ilgai negivuos siulau visiem bėkti iš jo kol nevėlu.

2017-12-19
apie
SEB

Nemalonus vadybininkų aptarnavimas SEB banke.

2017-12-19
Elena Kapralova apie
SEB

Sveiki! As maskviete. Busiu Klaipedoje 2018.01.02-2018.01.08 tik savaitei. Noriu uzdaryti buto (Dragunu, 12-33) kredita. Kas is specialistu Taikos prospekte Klaipedoje dirba dabar su mano kreditu? Kokiu zingsniu as turiu daryti pirmiausia viska apmoketi? Prasom parasyti banko darbotojos (jo) telefono numeri . Galbut jie (jis) parasys man i mano e-mail Su pagarba, Elena Kapralova

Puslapiai: 1 ...2345678... 24
5 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų