Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Geriau šiam banke neimti naujų kortelių, nes tenka iš naujo aktyvuoti ir.moketi, kažkokios nesąmones, visą savaitę negalėjau uzaktyvuoti, nedavė mygtuko aktyvinti,įdomu ,kad dar kortele buvo ryte ir pasakė kad galiu aktyvinti,perskambinau,matyt kad nebūtų problemų kortele užblokavo ,kitos neemiau

Sveiki Norime pasiteirauti, kodel sulaikomi musu pensiju pinigai, kurie yra SWEDBANK, Siauliu skyriuje . Mes esame Lietuvos Respublikos pilieciai Kitos salies mokesciu moketojo statuso neturime.Tai patvirtinome rastu. Sveciuojames pas vaikus, mums virs 70 metu. Klausimas: Kodel neleidziama pasinaudoti Igaliojimu,kuris patvirtintas Cikagos konsulate? Kodel?

Sveiki Norime pasiteirauti, kodel sulaikomi musu pensiju pinigai, kuriuos perveda SODRA? Esame Lietuvos Respublikos pilieciai, laikinai gyvename pas vaikus.Mokesciu moketojo numeriu neturime, ta patvirtinome rastu.Yra Cikagos konsulato patvirtintas Igaliojimas, jog igaliotas musu asmuo tvarkytu finansus. Bet Swedbank , Siauliu skyrius, nevykdo kas parasyta igaliojime. Kodel ? Igaliotas asmuo turi teise i musu finansus! Dekoju STASE JAGMINIENE VYTAUTAS JAGMINAS 02.06.2018 Cikaga cikagos

Banke negali atidaryti kaupiamosios sąskaitos įmonės registravimui. Ar tai ne tiesioginė banko paslauga atidaryti sąskaitą? Ką daryti tokioje situacijoje. Tiesiog klientams patariau pasirinkti kitą banką ir tai jau antriems šį mėnesį. O pirmieji atsidarę sąskaitą kitame banke, patenkinti aptarnavimu ir asmeninėms lėšoms atsidarė sąskaitą ir visas turimas asmenines santaupas perkėlė ten..

напишите пожалуйста какой на данный момент обменный курс евро в Вашем банке к Американскому доллару?Буду очень признателен!

Labai įžulios darbuotojos. Sutarčių neišaiškina. Skyriaus vadovė visai mane pasiuntė.

Baisi kultūra Swed banke aptarnaujant senjorus. Kitą kartą rašysiu ir kelsiu į youtubą.

Antrą dieną negaliu pervesti vertybinių popierių į Šiaulių banką. Dviejuose skyriuose neatsirado specialisto galinčio tai padaryti. Konsultacijos numeriu 1884 jau kainavo 4 eurus ir be rezultatų kadangi konsultantas taippat konsultuojasi. Košmaras,negaliu sulaukti dienos kada man nereikės turėti reikalų su šia kontora

I si banka neimanoma prisiskambinti. Paskelbkite teisinga numeri Vilniuje.Kokie cia zaidimai vyksta?

Koks yra tikras jusu tel. numeris. skambinant is vilniaus?

Geras aptarnavimas. Visada su šypsenom darbuotojos. Linkiu visada išlikti gerai aptarnaujančiu banku. Ačiū.

2018 01 15 5.30 atvykau i Jusu banka pasikeisti pinigu. Sedim, kantriai laukiam savo eiles, jau kaip ir turetu pajudeti eilute, i banka ieina moteris, kuri nepaspaudus ir nepasirinkus monitoriuje paslaugos bei eiles eina tiesiai i antra kasa. Darbuotoja paprase jos palaukti kol uzbaigs pries tai daryta operacija ir po 5min isejus pasikviecia kliente,kuri atejo be eiles. Esme tame, kad esu nauja jusu banko kliente, taciau del tokio jusu darbuotojos poziurio as niekada nebesinaudosiu Jusu banko paslaugomis.

Pirmą kartą lankiausi banke po atsinaujinimo, likau labai nepatenkinta nauja priėmimo ir eilių tvarka. Vienai darbuotojai turi pranešti, kokiu klausimu atėjai, pasakyti savo vardą, tada ateina už metro esanti darbutoja, tave pakviečia, tuomet jai turi pasakyti, dėl ko kreipiesi į banką. Taip juk gaištamas tiek darbuotojų, tiek klientų laikas. Kas buvo blogai su sena sistema, kai paspaudus mygtuką, gaudavai čekį su priėmimo nr.?Be to, esu nusivylus ir darbuotojomis. Tas apsimestinis malonus bendravimas tikrai neįtikina ir nenuteikia pozityviai. O papildomų, su mano prašymu nesusijusių paslaugų siūlymas tik gaišina ir išmuša iš vėžių, o ne sudaro profesionalios įstaigos įvaizfį (apsilankiau banke pietų pertraukos metu, todėl laikas man buvo itin svarbus). Beje, darbuotojos visiškai nemoka dorotis su konfliktinėmis situacijomis - vienas pagyvenęs vyras buvo nepatenkintas laukimu eilėje, o darbuotojų atsakas į tai buvo pašaipus juokas ir grasinimas iškviesti apsaugą, net nebuvo stengiamasi konstruktyviai spręsti iškilusią problemą. Su kitais pagyvenusiais žmonėmis irgi nebuvo labai maloniai elgiamasi, tokios frazės, kaip "taigi, aš jums jau pasakiau" piktu tonu irgi nesukuria malonios aplinkos. Šiame banko padalinyje lankausi dėl vietos patogumo, tačiau kitą kartą reikės pagalvoti, ar verta gadintis nuotaiką dėl tokio aptarnavimo ir eilės organizavimo.

Teko dirbti su daugeliu pasaulio banku, bet su tokiu blogu poziuriu i klienta teko susidurti tik swedbanke. Bekite is to banko.

Kaip normaliam dirbančiam žmogui iš rajono, kur nėra jūsų banko, apsilankyti pas jus? Viena išeitis, užsidaryti sąskaitą

Labadiena norejau paklausti kodel man dnb kortele nebeveikia

Sveiki, pasikeite pavarde, nuejai i banka pakeisti duomenu laukias 53 minutes, tai nenormalu, keiskite aptarnavimo sistema, arba priimkite daugiau darbuitoju, toks laukimo laikas nera normalus.

Kodėl bankas nedirba bent jau šeštadieniais? Kaip žmogui tvarkytis banko reikalus jei jis dirba nuo pirmadienio iki penktadienio o bankas nedirba savaitgalį? Visuose kituose miestuose bankai dirba normaliai t.y. darbo dienomis nuo 8 iki 5 , o čia net normaliomis darbo dienomis dirba nuo 8:30

Nuoširdžiai dėkoju LB kauno skyriui už socialinį jautrumą: dirbant vaikų dienos centruose, stengiuosi ugdyti darbštumą, savarankiškumą, taip pat ir verslumą, nes dažniausiai vaikai pamaitinami, vežiojami į renginius ekskursijas ir , kaip ir šeimose, vaikai nemokomi dirbti, nes ir šeimos gyvena iš pašalpų ir t.t. Būdama tautodailininkė, stengiuosi gaminti su vaikais nebrangius, kokybiškus, funkcionalius gaminius, kad jų santykis tarp gaminimo kaštų ir kainos būtų adekvatus, kad atitiktų vaikų gebėjimus ir galimybes.. Pastebėjau, kad prieš šventes žmonėms buvo paprasčiau nupirkti dovaną, negu palaikyti mūsų iniciatyvą. Taigi įsigiję vdc lankančių vaikų pagamintus eglutės žaisliukus "užkabinote" vaikų ir jų mokytojos (mano) pasitikėjimo ir savivertės stygas - MES GALIME. AČIŪ JUMS IR SĖKMĖS DARBE IR VISOSE VEIKLOSE.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube