Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Laba diena, negaliu prisiskambinti į Citadele banką nurodytu numeriu, pabandžiau ir per 118 tiesioginį sujungimą. Neveikia ir kortelės blokavimas " spauskite vienetą" jau 20 min žada atsiliepti "Netrukus atsiliepsime"

Laba diena, esu nepatenkinta Swedbanko Kaune "Savas" padaliniu, pries dvi savaites kreipemes del lesu paveldejimo(mirusi mama Ona Simaviciene 2016m.) mums pasake, kad lesos bus pervestos po savaites, bet siandien jau dvi savaites! Kaip galima sitaip meluot ir neatsakingai ziuret. Prasau tiksliai informuoti kada bus pervestos lesos, o ne "atsisaudyti", kad daug turime darbo...

Kelkite darbuotojų bendravimo kvalifikaciją. Šiuo metu didžiausia problema

Laba diena, kreipiausi į banką dėl paskolos. Buvau sutarusi laiką ir jau turėjau perkamo turto vertinimą. Tačiau nuvykusi į banką, darbuotoja bandė atklabėti pildyti paraišką, nes ji jau paskaičiavo maržą ir ji nesikeis jei paraišką užpildytumėm. Jos teigimu, kam žmonėms dirbti analizuoti mano duomenis be reikalo. Bandžiau 10 min. įtikinti, kad noriu palygint didžiausių bankų pasiūlymus ir tik tada priimti sprendimą. Turėjau pasiaiškinti iš kur gausiu pinigų būsto įsirengimui ir kiek planuoju įrengimui pasilikti, nors būstas 100 proc. baigtumas. Jaučiau didelį spaudimą, kol galiausiai užpildėme paraišką.

Jau daugiau kaip prieš pora savaičių telefonu iš namų kreipiausi jūsų tel. 3702682800 dėl mano kreditinės pasibaigusio galiojimo laiko pratęsimo. Jūsų darbuotoja maloniai man paaiškino , jog man kortelės į banko skyrių nebūtina ateiti , nes ji bus persiųsta mano adresu į namus . Iki šiol kortelės nesulaukiau. Į kortelės sąskaitą ateina ir mano gaunama pensija , todėl man ji tikrai labai svarbi. Prisiskambinti į banką nepavyksta , todėl prašau man pranešti , ar man dar laukti kortelės paštu , ar pačiai atvykti į banko skyrių. Pagarbiai , Laima Kulvietienė

Ne galiu susisiekti su seb utenos filialu tiesiogai, o vilniaus telefonas visad uzimtas. Praradau kodų generatoriu ir negaliu prieiti prie savo saskaitos Mano adresas: 90766 Fuerth, Bodenbacher Str. 26. Vokietija.

Banko konsultantė Greta, kurios nr 37061652971 ne kartą skambino dėl susitikimo. Pagaliau suderinus datą ir laiką (05.09 15:30), nuvykau nurodytu adresu ( Nemuno g 3, Kaunas). Deja, minėtoji konsultantė i susitikimą nesiteikė ateiti, banke dirbusiai info centro darbuotojai i skambučius neatsakė. Pagarbos klientui nerasta... Laiką atsakingai planuotis reiktų išmokti...

Galetu dirbti is sestadieni bent iki 14h klaipedoje esantis banko skyrius

Labai blogi atsiliepimai, net sąskaitos negaliu užsidaryti. Norėjau užsiregistruoti, bet sąskaitos uždarymui, pasirodo, reikia laukti bendroje eilėje. Malonėkite paaiškinti, kaip dirbančiam žmogui patekti pas jus, jūs gi nedirbate poilsio dienomis ?!! Gyvenu pačioj "glūdumoj" - Kupiškio rajono kaime.

Laba diena, Jums rašo Metelių regioninio parko direkcijos ( įm. kodas 293371090) vyr. specialistė Jūratė Buinickienė. Įmonės informacijoje nepavyko nustatyti kokį mokėjimo planą už banko paslaugas esame pasirinkę. Puikiai prisimenu, kad su direktoriumi buvome kalbėję apie planą 7 ( mėnesinis mokestis 7 eur ir 10 pavedimų nemokamai). Prisiskambinti į banką nepavyksta. Noriu sužinoti ar būtent pagal tokį planą mokame , nes išlaidos už banko paslaugas yra vienos didžiausių tarp Lietuvos regioninių parkų.

Laba diena. Siandien, tai yra balandzio 26d, Siauliu SEB banke pralaukiau 2val. Reikejo, kad atsisviestu draudimo sutarti, bet ir tai nepavyko. Kiekvienam laikas yra brangus. Ar nebutu galima ispresti tokios menkos problemos, kad tokius klientus aptarnautu vadybininkas, ar butu tiesiog atskiras langelis.

Labas, Aš nusiunčiau giminės Toronto Dominion Bank TD money order, Garantuotą čekį. Kodel Swedbank nepriėmė čekį padėti į gavėjo sąskaita ? Siusdavome mūsų personal čekius giminės ir nebūdavo jokių bėdų gauti pinigus. Nevisi giminės gyvena miestuose. Dabar į Lietuva giminės iš užsienio negalės siūsti valiutą. Atrodo Lietuvos bankai dar dirba moderniškai. Senukai nežino Lietuvo kokias informacijas nusiūsti giminės į užsienį. Atrodo daugiau negalėsime siūsti pinigus į Lietuva.

Nepatikimas bankas nes visus duomenys kontaktus apie privatu zmogu isdalyja treciom o gal dar ketvirtom salim,jie neskaito istatymu apie zmogaus privatuma kad draudziama be perspejima,privataus gyventojo sutikimo dalinti treciom salim duomenys naudotis nuosavybe.Mes gyventojai netam kad inestus santaupas i si banka isvaistitu musu santaupas treciom salim.Sis bankas turi pasikeisti pavadinima pavz,tarpinis bankas ,,Tarpbank,, ir bankai netam ira kad svaistitu privatu turta i kaire desine o kad saugotu gyventojo santaupas ustai zmones moka pinigus uz ju darba o jie ka daro? Mano bankas pavadinimu ,,KOJYNEBANK,, 99 procentu patikimesne.

Labai lėtai aptarnauja. Per 1 val. aptarnavo tik 8 numeriukus. iki mano numeriuko buvo likę dar 8. Tai jau pabijojau ilgiau laukti, nes negali tiek ilgai laukti, visi juk dirbame. Informacijoje 15 min nebuvo darbuotojo, neįmanoma nieko paklausti, sužinoti. Darbuotojai vaikšto atsipūtę, jeigu nenori darbuotis, tai nors nevaikščiotų taip akivaizdžiai.

Reikia pervesti pinigus nuo MasterCard uz prekes i ebay, keleta prekiu pavedimus prieme, o uz dvi prekes pevedimu nepriima ir ateina anglu kalba tekstas:"Mes negalime apdoroti jūsų mokėjimo. Pasirinkite kitą mokėjimo metodą arba patikrinkite mokėjimo informaciją."Visi veksmai buvo atliekami tokie patys.

Esu labai nusivylusi banko aptarnavimu telefonu. Nuo pačio ryto skambinu į aptarnavimo centrą, niekas nesiteikia atsiliepti. Švaistomi mano pinigai, kai paskambinus liepiama prisijungti prie kodų kortelės, jau praeina kelios minutės, tada pasakoma, kad visi vadybininkai yra užimti. Užsisakius vadybininko perskambinimo paslaugą, ją gaunu, žinoma, tačiau atsiliepus vėl pasakoma, kad visi vadybininkai yra užimti ir skambinti kitą dieną. Dabar yr 8 valanda vakaro, o dar dabar neteko pasikalbėti su vadybininku dėl problemos, kurią išspręsti privalau skubiai, bet į patį banką nueiti galimybės neturiu. Atsisakysiu šio banko paslaugų iškart tada, kai galėsiu.

Norejau pasiimti pin generatoriu. prastovejau 2 valandas ir isejau. Zmoniu daug, ne visi pensininkai ir turi tiek laiko stoveti eilese. Isankstines registracijos nera, uzsiregistruotum, ateitum sutartam laikui ir viskas butu saunu. Spreskit sita klausima!

as Ilona Ignatowicz esu jusu banko kliente. bukite malonus pasakykite ka man daryti? Nesinaudoju kolkas banku per interneta. Gavau zinute sms kad turiu atnaujinti savo duomenys. Dabar laikinai gyvenu Lenkijoj-ka man daryti? ar negaleciau tai atlikti per interneta. lauksiu patarymo sirdyngas DEKUI

Jūsų bankas išdavė kreditinę kortelę iš kurios galima isimti nedaugiau kaip 50 euro, o uz buta is korteles neimanoma atsiskaityti ! bankomatas visada rodo kad saskaita virsina leistina limita ! kas cia per dalykas jei saskaitoja pakankama pinigu ????
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube