Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Bankai.lt lankytojos Rūtos atsiliepimas apie Lietuvos banką:
Nemažai daliai finansų rinkos dalyvių Lietuvos bankas nenustato mokumo vertinimo pagrindų, tad šie viską suverčia skurstantiems vartotojams ir pasiteisina civiliniu kodeksu, kur šalys gali laisvai sudaryti sutartis apeidami netinkamą mokumo vertinimą.

DNB banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:
Norisi pasakyti nuoširdų ačiū DNB banko Šilutės filialo darbuotojoms, ypač asmeninei bankininkei – kreditų suteikimo specialistei Renatai Koroliovienei.
Tai tikra savo darbo žinovė, gebanti išsamiai ir konkrečiai paaiškinti naujoves, pasiūlyti variantus. Gerbiama Renata operatyviai padeda spręsti iškilusius klausimus, o svarbiausia, visada bendrauja nuoširdžiai ir su šypsena.
DNB bankas gali didžiuotis turėdamas tokius darbuotojus Šilutėje.

DNB banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:
Swedbankas reklamuodamas ir skatindamas atsiskaityti kortele,o ne grynaisiais, pas save nepriima kitų bankų kortelių.

Swedbank banko klientė Vaida parašė atsiliepimą:
Lazdijuose Swedbanko skyriuje dirbanti darbuotoja Laima Kupstaite nemandagi su klientais, grubi, arogantiska ir pasiputusi.
Nemalonu i banka eiti o ir norisi ji pakeisti vien del sios nemalonios paneles.

Šiaulių banko klientė Stefanija Dirvonskienė parašė atsiliepimą:
Xemarkets (trading point) išsiuntė 300$ pinigų 2013 05 28 į sąskaitą buvusią ūkio banke LT187010800129504488 dabar priklausancia siauliu bankui. Kodėl dar nėra pinigų?

Swedbank banko klientė Ligita parašė atsiliepimą:
Du kartus per kelis menesius Swedbankas bande savintis pinigus per dviguba rezervavima atsiskaitymuose kortele. Man bandzius pasiaiskint ir atsiuntus irodymus, pradejo nesuprasti, kas atsitiko ir net rastiskai nepasiaiskino.
Pinigus grazino, bet jokios kompensacijos. Banku prieziuros tarnyba komentuodama mano pretenzija, teige, jog analizuojanti tik finansinius nuostolius! Taigi, kreipti demesi i vartotojo teises ir moraline zala bankams nepriklauso!
Visiskai ignoruoja aplinka, tiesiog legali nusikalstama grupuote.

SEB banko klientės Dovilės parašė atsiliepimą:
Toks jausmas kad kiekviename mieste kiekvienas darbuotojas turi kitokia informacija del isic korteliu gaminimo. Butent todel pries eidama i banka gamintis korteles issiklausinejau internetiniame banko puslapyje ar isduodama kortele ketvirtakursiams ir kuriam laikui - gavau atsakyma kad tereikia galiojancio studento pazymejimo, daugiau niekas nesvarbu - isduodamas isic metams ir viskas.
Bet siandien banke valanda laukiau kol man galiausiai pasake, kad isduodama kortele tik tuomet, jei studento pazymejimas galioja dar metus! Siaubingai sugaistas mano laikas del nekompetetingu ir savo darbo neismananciu darbuotoju.

Swedbank banko klientė Oksana parašė atsiliepimą:
2013 06 06, 8 val ryto dirbo Swedbanke Trakų skyriuje tik 2 kasos, palaukėm 45 min ir paklausėm, kodėl taip mažai dirba darbuotojų, tada 8.30 min pradėjo dirbti ir 3 kasa bet mes labai skubėjome, tai daugiau kaip 45 minutes eilės laukti negalėjome, nuejome į DNBnord banką tai ten aptarnavo greitai 10 min bėgyje, priejo eilė. Labai gaila, kad Swedbanke tiek praradome laiko

SEB banko klientas Vasiliauskas parašė atsiliepimą:
SEB'as vel nuostabus, ir vel neveikia bankomatas 1000litu pastate, o vadybininke sako eikite per bankomata idekite.. KOKTU kaip taip galima sitepos.

Swedbank banko klientas Grigorijus parašė atsiliepimą:
Eilės didžiausios, stovi po 3 val dėl kokio menkniekio, Panevežys Laisvės 18. Jokios pagarbos klientui.

SEB banko klientė Erika parašė atsiliepimą:
Kas čia per bankas, jei norint skubiai atsiblokuoti el. bankininkystę prisiskambinti neįmanoma?!
Gal tegul ieško daugiau darbuotojų!

Danske banko klientas Aleksej parašė atsiliepimą:
Teikia tik melaginga informacija. Max. paskolos teikimo laikotarpis yra 25 metai, o ne žadėti 30 metų, nekompetitingi konsultantai nepaaiškino finansavimo sąligų ir pradinio įnašo sumos, užtikrindami kad 20% tikrai pakankama suma, nors blokiniai namai dengiami tik 60%. Tik patirti nuostoliai ir nusivilimai, bei prarastas laikas.

DNB banko klientė Ieva parašė atsiliepimą:
Po malonaus jau aptureto ivykio su DnB banku, po dienos nudziugino dar vienas.
Prisijungus prie el. bankininkystes, pamaciau, kad is mano saskaitos likucio rezervuota 256lt suma.(ivardinta - mokesciai uz suteiktas pervedimu paslaugas). Iskart tapo keista uz kokias paslaugas galima moket tokius pinigus.
Pasiskambinus man buvo irodineta, kad gal keiciau valiuta, gal gaunu pinigus is uzsienio banku. Deja to nera buve! Tik vakare man buvo perskambinta ir tesiog pasakyta-atsiprasau, sistemos klaida:) Gerai, kad pasiziurejau el. bankininkystes israsus. Galejau tesiog nepastebeti pinigu nuplaukimo.

DNB banko klientė Ieva parašė atsiliepimą:
Is antstoliu gavau spredima susimoketi 185lt i ju atsiskaitomaja saskaita. Tai padarius pirmadieni ir pranesus antstoliu kontorai, antradieni saskaitoje nebuvo ne tik pervestu pinigu, bet dar du kartus is atiskaitomosios ir vartojomosios saskaitos nuskaiciuota po 185lt.
Suprantu, kad gal atstoliai nepranese, kad atsiskaitymas padarytas, ir jie nuskaiciavo isieskoma suma, bet - ta suma juk viena karta reiktu nuskaiciuoti, o ne po karta nuo kiekvienos saskaitos:) Pakalbejus su atstoliu kontora, ir issiaiskinus, kad po 3 dienu tik gausiu grazinima, man buvo pasakyta, kad tik DNB klientai, turintys reikalu su antstoliais pastoviai susiduria su sia problema.
Kodel?- Nes jie pateikta isieskojimui suma nuraso is visu tame banke asmens turimu saskaitu:) jei turesite 3 tai is visu triju, 2-tai is 2, jei turesite viena-jums pasiseks:)

SEB banko klientė Irma Juodelytė parašė atsiliepimą:
Prieš kelias dienas kai tikrinau savo sąskaita bankomate mačiau joje pervestus 300 lt bet nieko nepaėmiau o kita dieną joje tebuvo likę 30 Lt kita jau tik 5 lt kaip taip gali būti?

Lietuvos banko lankytoja Rasa parašė atsiliepimą:
Patikai, Artūrai.

Swedbank banko klientė Marija parašė atsiliepimą:
Klaipėdoje Swedbanke, kuris randasi PC Studlendas - siaubingas aptarnavimas. Gyvenime daugiau ten neisiu. Banke pilna laukiančių klientų, o dirba tik 2 vištos, kurios aptarnauja 1 klientą po 20 minučių. Viena išvis sugebėjo aptarnauti žmogų be eilės, nes jis įšoko į kėdę prieš tai sakydamas oj panele, kokia Jūs graži, aš labai skubu, aptarnaukite be eilės...ir ji besišypsanti sutiko.
Su tuo klientu dirbo irgi ne mažiau kaip 20 minučių. Per tą laiką kokie 5 žmonės nesusislaukė savo eilės ir išėjo.

SEB banko klientas Artur parašė atsiliepimą:
Pinigu pervedimas is Londono is "Barclays" banko issiustas vasario 25 gautas SEB banku vasario 26, buvo gautas su skandalu siandien kovo 4 su tardymu nuo ko, kokia valiuta ir kokie rysiai su siunteju ir t.t.
I klienta SEB banke ziuri kaip i gyvuli o ne zmogu, ir cia Klaipedoje SEB banke dirba 99% kurwu ir 1% tikru geru zmoniu, as jau senas SEB banko klientas bet po siandenos as linkiu SEB bankui greitos finansines mirties ir tiems 99% vilko bileta i darbo birza.
Po siandienos SEB banko paslaugomis nesinaudoju ir kitiems patariu nesinauduoti.

SEB banko klientas Artur parašė atsiliepimą:
As jau senai naudojuosi SEB banko paslaugomis, paskutinius trejus metus banke atsitinka idomus dalykai, dideliu sumu valiutiniai cekiai ismokami po 2 menesius, bet pinigai pasiemami is kitu saliu banku ta pacia diena kai duodi ceki, klausimui "kaip ilgai laukt pinigu?" Atsakymas gaunamas toks "juos veza ant elniu".
Paskutini karta is Anglijos 25 vasario buvo issiusti pinigai i mano valiutine saskaita, bankas juos gavo vasario 26, tai patvirtino Anglijos bankas is kurio buvo issiusti pinigai, bet cia sako kad pinigu nera, tas pats su pinigu pervedimu per visa Lietuva.

Citadele banko klientas Jaroslavas parašė atsiliepimą:
Prie gelezinkelio stoties, Citadeles banke greitas, geras ir puikus aptarnavimas...
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube