Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

DNB banko klientė Nijolė parašė atsiliepimą:
Banke (Lazdiju sk.) issiemiau is saskaitos pinigu didesne suma (kurios bankomatas jau neisduoda). Įeinu i internetine bankininkyste, pasirodo nuskaiciuota 60 Lt ! Nuejau aiskintis, kodel kasininke neperspejo, kad uz isgryninima tiek nuskaiciuos.
Juk buciau tiesiog per kelis kartus is bankomato issiemusi nemokamai. Ji pareiske, kad yra banko taisykles ir VISI zino ikainius. Ir apskritai, nemaloniai bendravo. O valdytoja postringavo, kad tikriausiai man apie tai buvo pasakyta, bet as neisgirdau. Nors esu dar gana jauna ir klausos sutrikimu neturiu.

SEB banko klientas Indėlininkas parašė atsiliepimą:
Noriu padėkoti Vilniaus Antakalnio skyriui už greitą aptarnavimą, priimant indėlių draudimo išmokos prašymą.
Šių žodžių negalėčiau skirti Fabijoniškių skyriui. Atėjus pas vadybininkę užtrukau iki 5 min. Atėjus į Fabijoniškių skyriu 2 val iki darbo pabaigos, jau niekas nebepriėmė.
Antakalnio skyriuje gal teko laukti 5-7 min. Nors žmonių laukančių buvo tiek pat.

DNB banko klientas parašė atsiliepimą:
Kiek išiimdavau iš DNB bankomatų pinigus niekada nereikėjo mokėti už išgryninimą. Dabar pasirodo jau kad reikia 0,4 pocento nuo 3000 lt.
Kažkoks košmaras sumokėjau jiem pinigus kad pasiėmiau savuosius. Apvogė dienos metu. Tai praneškit apie pasikeitimus. Kai norite, kad padėčiau indėlį tai net skambinat į mob. ir į el. paštą rašot. Tai prašau parašykit, kad plėšikaujat.

DNB banko klientė Marijona parašė atsiliepimą:
Individuali įmonė buhalterinę apskaitą tvarko vadovaudamasi LR vyriausybės, finansų ministro nutarimais ir buhalterinės apskaitos įstatymu. Metams pasibaigus VMI teikiama metinė pelno mokesčio deklaracija forma PLN204A, kuri yra patvirtinta VMI prie LR finansų ministerijos viršininko įsakymu.
Individuali įmonė turi paėmusi kreditus banke. Bankas reikalauja, kad jiems būtų teikiami balansai ir pelno mokesčio ataskaitos, tačiau įmonė tokių dokumentų neturi, nes jų individualiai įmonei ruošti nereikia. Nesuprantama kodėl bankai (tai liečia ir kitus bankus) reikalauja dokumentų kurių įmonė neturi ir kodėl jų netenkina metinė pelno mokesčio deklaracija.
Prašome paaiškinti ar teisūs bankai reikalaudami iš individualių įmonių dokumentų kurių jie neturi ir neprivalo ruošti?
Su pagarba

SEB banko klientas Grinvaldas parašė atsiliepimą:
Mielasis SEB banke,
Turiu didelį nusiskundimą dėl prie Minsko IKI (Vilnius) esančio įėjimo prie bankomatų. Ten reikia perbraukti kortele norint įeiti, tačiau turiu braukyti kokia 10-15min kol durys atsidaro, o kartais iš vis neatsidaro. Pagalvokit apie vyresnius žmones, kurie atvažiuoja su troleibusais tam, į šitą skyrių, kad išsiimtų ar padėtų pinigus, o prie bankomato negali įeiti.
PRAŠAU SUSITVARKYTI, BŪTŲ GERAI, KAD SUSISIEKTUMĖTE IR ATRAŠYTUMĖTE ČIA, KADA BUS SUTVARKYTA.

Swedbank banko klientė Sigita parašė atsiliepimą:
Swedbank be mano žinios ne vienus metus kas mėnesį nuskaitinėjo pinigus, kai nuėjau pasiimti pinigų likučio nuo sąskaitos, sužinojau, kad ji tuščia, o aš turiu dar sumokėti už sąskaitos uždarymą. Apvogė vidury dienos ir net policijai nepasiskųsi.

SEB banko klientė Danutė parašė atsiliepimą:
Esu pasiėmusi busto kredito paskola iš SEB banko. Moku kiekviena mėnesį sąžiningai pinigus už man suteiktą paskolą, bet man vis ateina kas puse ir dažniau mėnėsių, kad aš nemoku įmoku.
Esu rašiusi nė viena prašymą dėl to ir kaip eilinį sykį vis kažkur dingsta Joniškio skyriuje. Buvau užsakiusi išrašius iš banko, bet jų jau negaunu 5 metus. Laiškai grasinantys, kad nieko nemoku taip pat 5 metai.
Vyras ir aš jau nebežinome į ką kreiptis ir kur skustis. Pastovus pinigų trūkumas (paskola paimta su fiksuotomis palūkanomis). Maniau, kad bankuose dirba kvalifikuoti darbuotojai, bet vis mąstau, kad ten tokių nėra (nenoriu nieko įžeisti, bet taip pagal mano susidariusią patirtį galiu tai teigti).
Patrakite kur kreiptis pagalbos, kad visa tai išaiškintu.

Snoro banko klientas Michailas parašė atsiliepimą:
Esu susidūręs su tokia situaciją, ne darbo metu apie 20.00 val., banko darbuotojas A.Kiselius prisistatęs apsaugos viršininkų veikdamas banko vardu ir pagal banko vadovo pavedimą įteikė man pranešimą dėl įsivėlusios klaidos.
Maloniai prašau paaiškinti ar turi teisę apsaugos darbuotojas ne darbo metu veikti banko vardu ir naudotis banko duomenų bazė tikslų sužinoti asmens duomenys (adresą, telefonus). Taip pat A.Kiselius informavo, kad banko filialų darbuotai privalo atlikti kiekvieną dieną lėšų inkasavimą ar tai yra teisybė?
Taip pat prašau paaiškinti ar gali banko darbuotojas (filialo, banko kiosko) darbuotojas savo iniciatyvą naudotis asmens duomenų bazę tikslų sužinoti telefonus, namų adresą bei tiesiogiai bendrauti su trečiais asmenimis, o ne su klientų.
Bankas SNORAS veiklos nebevykdo. 2011-12-07 bankui iškelta bankroto byla. Šiuo metu bankas yra likviduotas.

DNB Nord banko klientė Audronė parašė atsiliepimą:
Noriu pagirdi ir padėkoti Babilone I Dnb Nord banke dirbančiai darbuotojai RASAI VINAUSKIENEI, labai maloniai aptarnavusiai ir ištaisiusiai jaunos kolegės klaidas, atliekant pinigų pervedimo operaciją. Buvo labai malonus aptarnavimas. Linkiu visokeriopos sėkmės.

Swedbank banko klientas Marius parašė atsiliepimą:
Iš Swedbanko bankomato nusiimu 3000lt, pasiėmęs pinigus suskaičiuoju, pasirodo gavau tik 2800lt, trūksta vienos 200lt kupiūros, nueinu i šalia esanti banko skyriu su pretenzijom, banko darbuotoja dar karta perskaičiuoja pinigus, tikrai trūksta, o kompiuteris rodo kad buvo išmoketi 3000lt. Užregistruoja pretenzija, prižada kad pinigus gražins i sąskaitą kai bus patikrintas bankomatas.
Tikiuosi ir laukiu, dažnai tekdavo imti pinigu iš bankomato, visada perskaičiuodavau ir nebuvo taip kad bankomatas apsiriktų. Po trijų savaičiu gaunu laiška paštu kuriame rašoma, kad išnagrinėjus pretenziją ir patikrinus bankomata nustatyta, kad bankomatas išdave 3000lt. Va taip vagia Swedbankas iš savo klientu.

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą:
Swedbank kuo toliau, tuo labiau stebina ir gasdina savo klientus. Dabar idejo limita, per interneta darant pavedima. Per para galiu padaryti ne daugiau kaip 4000 Lt pavedima, kai tuo tarpu is bankomato issiimti galiu 20 000 Lt per para. Tokia kvaila ju politika, viska suverciant saugumui, kelia juoka. O jeigu norite padidinti pavedimu limita, turesite isigyti kodu generatoriu. As pavyzdziui nenoriu jokiu papildomu daiktu, nes daznai keliauju ir daiktai man visiskai nereikalingi.
Panasu, kad Swedbank vis labiau orientuojasi ne i uzdirbancius pinigus, bet i pensininkus. Ar netaps, o gal jau tapes, pensininku banku?
Yra ir daugiau nesamoningu apribojimu pas juos, bet sis jau perpilde taure, del to teks eiti i kita banka. Nereklamuosiu nieko, bet pasakysiu, kad yra banku, kur pavedimu limitu nera, gali nors 1 mlrd pavedima daryt be jokiu debilisku generatoriu. Swedbanke liks tik pensininkai.

Swedbank banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:
Šiandien man yra paskolos nuskaitymo diena, o kortelėje nepakanka pinigų todėl per pietų pertrauką nulėkiau į netoli darbo esantį Swedbanko skyrių padėti grynųjų į sąskaitą. Pinigus priimančio bankomato ten nėra todėl teko rinktis grynųjų pinigų operacijas ir laukti eilėje. Žmonių buvo daug, eilė judėjo lėtai.
Galų gale užsidegė mano numerėlis švieslentėje ir iškart nežiopsodama ėmiau eiti link langelio. Tuo metu kažkoks ką tik atėjęs vyriškis prišoko ir užlindo man prieš pat nosį. Aš mandagiai pasakiau, kad dabar mano eilė ir parodžiau lapelį su numeriu banko darbuotojai, bet ji neparodė jokios reakcijos ir paklausė vyriškio kuo jam gali padėt. Aš dar kartą garsiai pakartojau kad dabar mano eilė ir atkišau tai įrodantį lapelį, bet iš darbuotojos jokios reakcijos, tarsi manęs ten net nebūtų. Tiesiog ėmė aptarnauti tą vyriškį.
Kadangi pietų pertrauka jau buvo besibaigianti nebeturėjau laiko aiškintis ar iš naujo stovėti eilėje tiesiog apsisukau ir išėjau.
Pati dirbu klientų aptarnavime ir pas mus yra aiški tvarka, kad klientui užlindus be eilės reikia mandagiai paprašyti jo stoti į eilės galą ir aptarnauti pirmąjį eilėje stovėjusį klientą. O už tokį akibrokštą jei ne atleidimas iš darbo tai bent jau rimtas pokalbis su vadovu butų garantuotas.

Medicinos banko klientas Rokis parašė atsiliepimą:
Prieš pasirašinėdami sutartis su šiuo banku, įdėmiai skaitykite ir įvertinkite visas sąlygas, bei jas stenkitės patvirtinti raštu.
Priešingu atveju galite pridaryti nemalonumų ir savo artimiems žmonėms ir sau smarkiai pakenkti.
Bus daugiau ....

SEB banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Naugarduko g. 55A dirba pasipūtęs ir arogantiškas vaikinukas. Aptarnavimo kokybės - 0, mandagumo - 0, užtat kupinas pasitikėjimo savimi ir paniekos klientui.
Beje, aptarnauja kramtydamas kramtomąją gumą. Už jo klaidas atisprašyti turėsite jūs. Tai - Mindaugas Š.

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą:
Swedbank-jei manote, kad šiame banke laikyti pinigus saugu, tai jūs klystate. Už 2000 lt šio banko darbuotojai parduoda apie jūsų įmonės arba asmeninę sąskatą, informaciją, kitiems asmenims. Vadovybė apie tai net nežino.
Kai jie buvo paklausti, kodėl apie mano sąskaitą žino kiti žmonės, jie neigė. Tačiau man nepažįstamas asmuo pateikė visą išklotinę apie mano sąskaitą ir pasiūlė ją nupirkti, kad nesužinotų kiti.

DnB Nord būsto klientė Marija parašė atsiliepimą:
Nekilnojamojo turto įmonė DnB Nord būstas, sukčiauja tarpininkaudama būsto pardavimo sandoriuose. Šios įmonės brokeris Marius Jurgelėnas, įtikina parduodantį būstą savininką, atvesiantis klientą nupirksiantį jūsų būstą, bet kainą nustato savo, neatsižvelgdamas į jūsų pageidavimus ir būsto būklę. Pastato kainą 15% žemiau rinkos kainos ir įrodo, kad jis teisus !!!
BŪKITE ATSARGŪS IR NESUSIDĖKITE SU APGAVIKAIS KURIE NORI PASIPELNYTI SVETIMU TURTU. DnB NORD BŪSTO GENERALINIS DIREKTORIUS, ŽINODAMAS APIE JŲ DARBĄ, DENGIA DARBUOTOJUS IR PRITARIA JŲ SUKČIAVIMAMS.

DnB Nord banko klientas Jurgis parašė atsiliepimą:
Migracijos departamente Naugarduko g. 100, Vilniuje užsisakiau pagaminti asmens tapatybės kortelę. Reikėjo sumokėti 30 Lt mokestį, grynais nepriemė, mokėjimo kortelės neturėjau, tad pasiuntė į pirmą aukštą DnB NORD banke susimokėti.
Sumokant 30 Lt valstybės rinkliavos mokestį, paėmė 6,50 Lt komisinį mokestį. Ar ne plėšimas?

Swedbank banko klientė Neringa parašė atsiliepimą:
Siauliuose, PC Saules miestas, SWEDBANKE labai nemalonus aptarnavimas. Jeigu tu neturi pasidejes milijionu, tai su tavim elgiasi kaip ne su zmogum. Konkreciai 4-ame langelyje. Susiraukusi darbuotoja sedi. Labai nemaloni vienu zodziu.

Swedbank banko klientas Saulius Skukauskas parašė atsiliepimą:
Noreciau suzinoti kodel pazeisdamas mokejimo istatymo IX-1596 5str,7str 8d.ir15str bankas reikalauja komisinio mokescio mokant grynuosius pinigus i gavejo saskaita.

SEB banko klientas Karolis parašė atsiliepimą:
Nuo uzsienio banko korteles, is SEB banko bankomato bandziau nusiimti pinigus. Bankomatas leido atlikti visas proceduras, bet kai reikejo isduoti pinigus aparatas staiga "Sugedo" o pinigus nuo saskaitos nuskaiciavo.
1.Skambinau - liepe kreiptis i artimiausia SEB skyriu.
2.Skyriuje - nieko nekomentavo ir liepe kreiptis i banka kurio yra kortele. Kai pasakiau jog - "tai jusu bankomatas sugedo ir darykit ka nors", tai liepe kreiptis i "Falck security" :D (apie aptarnavima galeciau atskira skunda parasyti).
3. Kreipiausi i savo banka ir jie per 1 para atsiunte skundo lapa kuri uzpildzius jie issiunte SEB bankui.
Tai va tiek tu naujienu... pinigu kaip nera taip ir nera... Tikiu, kad gal dar po kokiu metu ir ilgu proceduru jie sugrazins...
Iesko kvailiu kurie netures nei laiko nei noro siuntineti tarptautinius laiskus ir aiskintis del SEB BANKO suklerusiu bankomatu...
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube