Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB paskolos mini
2011-09-25
Danute apie
SEB

SEB banko klientė Danutė parašė atsiliepimą:

Esu pasiėmusi busto kredito paskola iš SEB banko. Moku kiekviena mėnesį sąžiningai pinigus už man suteiktą paskolą, bet man vis ateina kas puse ir dažniau mėnėsių, kad aš nemoku įmoku.

Esu rašiusi nė viena prašymą dėl to ir kaip eilinį sykį vis kažkur dingsta Joniškio skyriuje. Buvau užsakiusi išrašius iš banko, bet jų jau negaunu 5 metus. Laiškai grasinantys, kad nieko nemoku taip pat 5 metai.

Vyras ir aš jau nebežinome į ką kreiptis ir kur skustis. Pastovus pinigų trūkumas (paskola paimta su fiksuotomis palūkanomis). Maniau, kad bankuose dirba kvalifikuoti darbuotojai, bet vis mąstau, kad ten tokių nėra (nenoriu nieko įžeisti, bet taip pagal mano susidariusią patirtį galiu tai teigti).

Patrakite kur kreiptis pagalbos, kad visa tai išaiškintu.

Snoras mini
2011-09-06
Michailas apie
Snoras

Snoro banko klientas Michailas parašė atsiliepimą:

Esu susidūręs su tokia situaciją, ne darbo metu apie 20.00 val., banko darbuotojas A.Kiselius prisistatęs apsaugos viršininkų veikdamas banko vardu ir pagal banko vadovo pavedimą įteikė man pranešimą dėl įsivėlusios klaidos.

Maloniai prašau paaiškinti ar turi teisę apsaugos darbuotojas ne darbo metu veikti banko vardu ir naudotis banko duomenų bazė tikslų sužinoti asmens duomenys (adresą, telefonus). Taip pat A.Kiselius informavo, kad banko filialų darbuotai privalo atlikti kiekvieną dieną lėšų inkasavimą ar tai yra teisybė?

Taip pat prašau paaiškinti ar gali banko darbuotojas (filialo, banko kiosko) darbuotojas savo iniciatyvą naudotis asmens duomenų bazę tikslų sužinoti telefonus, namų adresą bei tiesiogiai bendrauti su trečiais asmenimis, o ne su klientų.

Bankas SNORAS veiklos nebevykdo. 2011-12-07 bankui iškelta bankroto byla. Šiuo metu bankas yra likviduotas.

DnB Nord mini
2011-07-16
Audronė apie
DNB

DNB Nord banko klientė Audronė parašė atsiliepimą:

Noriu pagirdi ir padėkoti Babilone I Dnb Nord banke dirbančiai darbuotojai RASAI VINAUSKIENEI, labai maloniai aptarnavusiai ir ištaisiusiai jaunos kolegės klaidas, atliekant pinigų pervedimo operaciją. Buvo labai malonus aptarnavimas. Linkiu visokeriopos sėkmės.

Swedbank bankomatai mini
2011-07-03
Marius apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Marius parašė atsiliepimą:

Iš Swedbanko bankomato nusiimu 3000lt, pasiėmęs pinigus suskaičiuoju, pasirodo gavau tik 2800lt, trūksta vienos 200lt kupiūros, nueinu i šalia esanti banko skyriu su pretenzijom, banko darbuotoja dar karta perskaičiuoja pinigus, tikrai trūksta, o kompiuteris rodo kad buvo išmoketi 3000lt. Užregistruoja pretenzija, prižada kad pinigus gražins i sąskaitą kai bus patikrintas bankomatas.

Tikiuosi ir laukiu, dažnai tekdavo imti pinigu iš bankomato, visada perskaičiuodavau ir nebuvo taip kad bankomatas apsiriktų. Po trijų savaičiu gaunu laiška paštu kuriame rašoma, kad išnagrinėjus pretenziją ir patikrinus bankomata nustatyta, kad bankomatas išdave 3000lt. Va taip vagia Swedbankas iš savo klientu.

Swedbank ribojimai mini
2011-06-22
SSS apie
Swedbank

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą:

Swedbank kuo toliau, tuo labiau stebina ir gasdina savo klientus. Dabar idejo limita, per interneta darant pavedima. Per para galiu padaryti ne daugiau kaip 4000 Lt pavedima, kai tuo tarpu is bankomato issiimti galiu 20 000 Lt per para. Tokia kvaila ju politika, viska suverciant saugumui, kelia juoka. O jeigu norite padidinti pavedimu limita, turesite isigyti kodu generatoriu. As pavyzdziui nenoriu jokiu papildomu daiktu, nes daznai keliauju ir daiktai man visiskai nereikalingi.

Panasu, kad Swedbank vis labiau orientuojasi ne i uzdirbancius pinigus, bet i pensininkus. Ar netaps, o gal jau tapes, pensininku banku?

Yra ir daugiau nesamoningu apribojimu pas juos, bet sis jau perpilde taure, del to teks eiti i kita banka. Nereklamuosiu nieko, bet pasakysiu, kad yra banku, kur pavedimu limitu nera, gali nors 1 mlrd pavedima daryt be jokiu debilisku generatoriu. Swedbanke liks tik pensininkai.

Swedbank aptarnavimas mini
2011-06-06
Vilma apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:

Šiandien man yra paskolos nuskaitymo diena, o kortelėje nepakanka pinigų todėl per pietų pertrauką nulėkiau į netoli darbo esantį Swedbanko skyrių padėti grynųjų į sąskaitą. Pinigus priimančio bankomato ten nėra todėl teko rinktis grynųjų pinigų operacijas ir laukti eilėje. Žmonių buvo daug, eilė judėjo lėtai.

Galų gale užsidegė mano numerėlis švieslentėje ir iškart nežiopsodama ėmiau eiti link langelio. Tuo metu kažkoks ką tik atėjęs vyriškis prišoko ir užlindo man prieš pat nosį. Aš mandagiai pasakiau, kad dabar mano eilė ir parodžiau lapelį su numeriu banko darbuotojai, bet ji neparodė jokios reakcijos ir paklausė vyriškio kuo jam gali padėt. Aš dar kartą garsiai pakartojau kad dabar mano eilė ir atkišau tai įrodantį lapelį, bet iš darbuotojos jokios reakcijos, tarsi manęs ten net nebūtų. Tiesiog ėmė aptarnauti tą vyriškį.
Kadangi pietų pertrauka jau buvo besibaigianti nebeturėjau laiko aiškintis ar iš naujo stovėti eilėje tiesiog apsisukau ir išėjau.

Pati dirbu klientų aptarnavime ir pas mus yra aiški tvarka, kad klientui užlindus be eilės reikia mandagiai paprašyti jo stoti į eilės galą ir aptarnauti pirmąjį eilėje stovėjusį klientą. O už tokį akibrokštą jei ne atleidimas iš darbo tai bent jau rimtas pokalbis su vadovu butų garantuotas. 

Medicinos bankas mini
2011-06-03
Rokis apie
Medicinos

Medicinos banko klientas Rokis parašė atsiliepimą:

Prieš pasirašinėdami sutartis su šiuo banku, įdėmiai skaitykite ir įvertinkite visas sąlygas, bei jas stenkitės patvirtinti raštu.

Priešingu atveju galite pridaryti nemalonumų ir savo artimiems žmonėms ir sau smarkiai pakenkti.

Bus daugiau ....

SEB skundas mini
2011-05-27
Kristina apie
SEB

SEB banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:

Naugarduko g. 55A dirba pasipūtęs ir arogantiškas vaikinukas. Aptarnavimo kokybės - 0, mandagumo - 0, užtat kupinas pasitikėjimo savimi ir paniekos klientui.

Beje, aptarnauja kramtydamas kramtomąją gumą. Už jo klaidas atisprašyti turėsite jūs. Tai - Mindaugas Š.

Swdbank mini
2011-05-23
Klientas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą:

Swedbank-jei manote, kad šiame banke laikyti pinigus saugu, tai jūs klystate. Už 2000 lt šio banko darbuotojai parduoda apie jūsų įmonės arba asmeninę sąskatą, informaciją, kitiems asmenims. Vadovybė apie tai net nežino.

Kai jie buvo paklausti, kodėl apie mano sąskaitą žino kiti žmonės, jie neigė. Tačiau man nepažįstamas asmuo pateikė visą išklotinę apie mano sąskaitą ir pasiūlė ją nupirkti, kad nesužinotų kiti.

DnB nord mini
2011-05-21
MARIJA apie
DNB

DnB Nord būsto klientė Marija parašė atsiliepimą:

Nekilnojamojo turto įmonė DnB Nord būstas, sukčiauja tarpininkaudama būsto pardavimo sandoriuose. Šios įmonės brokeris Marius Jurgelėnas, įtikina parduodantį būstą savininką, atvesiantis klientą nupirksiantį jūsų būstą, bet kainą nustato savo, neatsižvelgdamas į jūsų pageidavimus ir būsto būklę. Pastato kainą 15% žemiau rinkos kainos ir įrodo, kad jis teisus !!!

BŪKITE ATSARGŪS IR NESUSIDĖKITE SU APGAVIKAIS KURIE NORI PASIPELNYTI SVETIMU TURTU. DnB NORD BŪSTO GENERALINIS DIREKTORIUS, ŽINODAMAS APIE JŲ DARBĄ, DENGIA DARBUOTOJUS IR PRITARIA JŲ SUKČIAVIMAMS.

DnB mini
2011-05-03
Jurgis apie
DNB

DnB Nord banko klientas Jurgis parašė atsiliepimą:

Migracijos departamente Naugarduko g. 100, Vilniuje užsisakiau pagaminti asmens tapatybės kortelę. Reikėjo sumokėti 30 Lt mokestį, grynais nepriemė, mokėjimo kortelės neturėjau, tad pasiuntė į pirmą aukštą DnB NORD banke susimokėti.

Sumokant 30 Lt valstybės rinkliavos mokestį, paėmė 6,50 Lt komisinį mokestį. Ar ne plėšimas?

Swedbank mini
2011-04-07
Neringa apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Neringa parašė atsiliepimą:

Siauliuose, PC Saules miestas, SWEDBANKE labai nemalonus aptarnavimas. Jeigu tu neturi pasidejes milijionu, tai su tavim elgiasi kaip ne su zmogum. Konkreciai 4-ame langelyje. Susiraukusi darbuotoja sedi. Labai nemaloni vienu zodziu.

Swedbank mini
2011-04-06
Saulius Skukauskas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Saulius Skukauskas parašė atsiliepimą:

Noreciau suzinoti kodel pazeisdamas mokejimo istatymo IX-1596 5str,7str 8d.ir15str bankas reikalauja komisinio mokescio mokant grynuosius pinigus i gavejo saskaita.

SEB mini
2011-03-22
Karolis apie
SEB

SEB banko klientas Karolis parašė atsiliepimą:

Nuo uzsienio banko korteles, is SEB banko bankomato bandziau nusiimti pinigus. Bankomatas leido atlikti visas proceduras, bet kai reikejo isduoti pinigus aparatas staiga "Sugedo" o pinigus nuo saskaitos nuskaiciavo.

1.Skambinau - liepe kreiptis i artimiausia SEB skyriu.

2.Skyriuje - nieko nekomentavo ir liepe kreiptis i banka kurio yra kortele. Kai pasakiau jog - "tai jusu bankomatas sugedo ir darykit ka nors", tai liepe kreiptis i "Falck security" :D (apie aptarnavima galeciau atskira skunda parasyti).

3. Kreipiausi i savo banka ir jie per 1 para atsiunte skundo lapa kuri uzpildzius jie issiunte SEB bankui.

Tai va tiek tu naujienu... pinigu kaip nera taip ir nera... Tikiu, kad gal dar po kokiu metu ir ilgu proceduru jie sugrazins...
Iesko kvailiu kurie netures nei laiko nei noro siuntineti tarptautinius laiskus ir aiskintis del SEB BANKO suklerusiu bankomatu...

Nordea mini
2011-03-22
Gintaras apie
Nordea

Nordea banko klientas Gintaras parašė atsiliepimą:

"Šalys įsipareigoja vadovautis susitarimu, kad mėnesį sudaro 30 (trisdešimt) dienų, o metus - 360 (trys šimtai šešiasdešimt) dienų."
pažeidžia mano ekonominius interesus aš nurodau (raštu) į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. sausio 25 d. nutarime Nr. 82 Dėl Bendros vartojimo kredito kainos metinės normos apskaičiavimo tvarkos.

Tai bankas svarsto 2 mėn. Jau nekalbant apie kitus punktus kur konkrečiai nurodai, "štai vartotojų teisių nutarimas" na ir .... dabar laukiam "komiteto sprendimo" ar Generalinis direktorius Rimas Petrausko atsakymo.

DNB mini
2011-03-11
Juratė apie
DNB

DNB banko klientas Juratė parašė atsiliepimą:

Pirkau nekilnojamąjį turtą - butą, pavedimu norejau atlikti operaciją už buto pirkimą dnb nord banke. Kortelėje buvo reikiamas kiekis pinigų ir dar daugiau, kortelė taip pat dnb nord banko. Darant pavedimą banko darbuotoja pareiškė, kad truksta 2000lt, paaiškino, kad jie rezervuoti.

Nors internete paziurejus į kortelės sąsk. jokio rezervo nėra, ir 5 d. bėgyje nebuvo niekas perkama kortele. Toksai bankas iš kiekvieno kliento gali rezervuoti po kelis tūkstančius ir niekas nepastebės, jei neprireiks tų pinigų, investuoja kažkurtai kelioms dienoms ir jiems auga palūkanos.

Per tokį banką negalėjau laiku įsigyti buto, tik po 2 parų man gražino bankas trūkstamus pinigus. Ir tai nesugebėjo normaliai visko atlikti, vietoj 2000lt gražino 6000lt. Aš iš to pykčio juos visus nusiėmiau, dabar reikės gražinti. Ir jiems čia viskas normalei, net neatsiprašė.

SEB studentai mini
2011-02-02
Ugnius apie
SEB

SEB banko klientas Ugnius parašė atsiliepimą:

Paskutiniu metu labai daug matosi nekvalifikuotu ir nesigaudanciu situacijoje SEB banko paslaugose darbuotoju. Paskutinius kelis kartus buvau Vilniaus akropolio skyriuje ir buvau nusivyles:

- pirma del to, kad eiles dideles, darbuotoju vietos neuzopildytos, o dirba tik 2-3 konsultantai, pralaukiau apie 40 min;
- antra del to, kad pralaukus taip ilgai dar sutinki konsultante, kuri nelabai zino kaip ir ka daryti.. tvirtina viena, nors yra visai kas kita.. Gerai, kad yra tokia pagyvenus moteriske tarp konsultantu, tai visiem tiem studentam padeda issisukti is situacijos, nes tikrai nezino daug elementariu ir specifiniu dalyku.

Manau, kad SEB bankas galetu susirupinti aptarnavimo kokybe, o ne taupyti ir priimineti studentus.. Nors nieko pries studentus neturiu, bet tiesiog tegul pradzioj ismoksta, ar dirba su mokytoju, nes labai gaistasi laikas del nekvalifikuotu SEB darbuotoju.

Danske bankas mini
2011-01-26
Lostas apie
Danske

Danske banko klientas Lostas parašė atsiliepimą:

Jei tik tenka paciam kiek nors naudotis banko paslaigomis padaliniuose, visada pirmenybe teikiu Danske Bankui. Kiek kartu man teko lankytis, tiek kartu aptarnavimo kokybe pradziugina ir nereikia laukti ilgai. Kiti bankai ne labai stengiasi pasidometi kaip viskas sekasi ir ar nereikia kokios nors pagalbos ar pasalaugu. Tikrai, kad Danske bankas yra labiau asmeninis bankas.

DnB mini
2010-12-30
Rimantė apie
DNB

DnB Nord banko klientė Rimantė parašė atsiliepimą:

Siuo metu auginu sesiu menesiu sunu, o ir dar tas nelemtas gripas kamuoja. Tad kucioms maisto parupinti galejau tik kai vyras nedirba ir gali su vaiku pabuti. Pasvarscius, kad 23d. vakara parduotuves bus sausakimsos, nusprendziau apsipirkti 24d. ryta.

Kuciu ryta, pabandzius nusiimti pinigu, bankomato ekrane pasirode uzrasas, ANULIUOTA. Pirma pagalvojau kad kazka ne taip suvedziau. Pabandziau antra karta. TAS PATS! Pabandziau kita bankomata: TAS PATS! Pabandziau parduotuvej atsiskaityti: ir ten nieko negavau. Tad sakoma iki kuciu skolas reikia grazinti, o man teko skolintis :( nes negalejau savu pinigu panaudoti.

Po svenciu nuvykus i DnB nord banka (basanaviciaus g.) administratore mane informavo, kad mano kortele deaktyvuota. Nors ja atsiemiau tik siu metu rugsejo menesi ir kuri turi galioti du metus. Pasirodo del nezinomu priezasciu kazkodel butent mano kortele eme ir deaktyvavosi. Kas kaltas? Tikrai ne bankas. Matyt kaip visada aplinka kalta.

Kortele visgi aktyvavo, bet dar prasyma turejau parasyti, kad as ja naudojuosi, tik gaila, kad deaktyvuoti jie gali be jokio rasto :(
Taigi mielieji, turekite visada grynuju pinigu, nes tokia banko dovana per sventes yra labai nemaloni ir sujaukia visus planus. Pasijunti tikras vargsas, pinigu turi, bet jie klaidzioja kazkur ore, ir ju negali pasiekti :(

SEB bankomatai mini
2010-12-16
Mindaugas apie
SEB

SEB banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:

Taigi situacija pas mane buvo tokia: Palikau kortele bankomate ir pastebejau kad jos nebeturiu po kokios savaites. Skambinu i banka. Pokalbis:

sakau: ka daryt t.t
sako: neturim mes tavo korteles darykis nauja.
Sakau: Nu jei neturit tai ir nereik naujos (nors 100% ja palikau bankomate).
Sakau blokuokit saskaita.
sako: ok 30lituku
Sakau: ok 30lituku, o kaip man juos sumoket?
Sako: matau turit kita saskaita musu banke tai is jos iskaiciuosim
Sakau: tai kad ten nera lesu ir nezinau ar kada bus
Sako: ok isskaiciuosim kada tik ateis ir galit ateit pasimt nauja kortele nemokamai kadangi jau susimokesit 30lt...

Po 2men ateina laiskas jus turite skola 30lt susimokekite per 14d.d kitaip kreipsimes i anstolius. Tai koks cia dar : kai tik perves pinigus mes nuskaiciuosim, aiskiai buvau pasakes kad nezinia kada man ten ateis pinigai... Nu nieko cia tokio... persivedziau sau pinigus is kito normalaus banko. Po menesio ateina laiskas jus turite skola 30lt susimokekite arba kreipsimes i anstolius.

Skambinu:
Sakau: labas. uz ka man skola?
Sako cia saskaitos aptarnavimo mokestis
Sakau: juk mokejau jau pries keleta menesiu.
Sako tai ten mokejot vienos saskaitos cia kitos
Sakau: Juk turiu tik viena saskaita
Sako: ne dvi viena (pavadinkim ja mastercard) ir kita mano visa.
Sakau WTF :O juk uzblokavau ta saskaita ir uz tai 30lt sumacijau.
Sako: nieko nezinau uzblokavo tik kortele saskaita liko. Tai taip ir likau durnius. nuejes i banka aisku nieko nepasiekiau nieks nieko "nezino". susimokejau dar 30lt uz nieka uzsidariau visas saskaitas ir niekad gyvenime tikiuosi nebeturet su SEB nieko bendro...

Puslapiai: 1 ...18192021222324
23 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų