Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Jau nebe pirmą kartą tenka patirti nepatogumų dėl SEB banko kaltės. Ir kiekvieną kartą tai susiję su kortelės galiojimo laiku.
Pirmą kartą paskambinau likus 2 mėnesiams iki kortelės galiojimo laiko pabaigos ir norėjau sužinoti pratęsimo procedūrą.
Man mandagiai papasakojo (pamelavo), kad informuoja laišku ir automatiškai užsako naują kortelę, kurią tereikia pasiimti.
Deja, joks laiškas neatėjo, o atvykus pasiimti "automatiškai pratęstos" kortelės paaiškėjo, kad ji net nepradėta gaminti.
Po poros metų situacija pasikartojo su debetine kortele - nei laiško, nei kortelės. Nuvykus į banką komentaras buvo vienas - atleiskite už nepatogumus. Reziume - nenori nepatogumų, rinkis kitą banką.

SEB banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:
Per pinigų nuėmimo operaciją, gavau plyšusį banknotą. Bėda gal ir nedidelė, tačiau ne iškart galėjau jį išsikeisti, ne visur norėjo priimti. Visgi patyriau šiokį tokį dikomfortą bei sugaišau tąkart tikrai brangų laiką be reikalo.

DNB banko klientė Ina parašė atsiliepimą:
Noreciau uzduoti viena idomu klausima ir butu labai malonu gauti issamu atsakyma.siandien,tai yra 2010 11 21 mazdaug 09:30h nuejau i bankomata, esanti jonavoje(zeimiu g 21), norejau nuo savo saskaitos, kurioje buvo 289 lt. su trupuciu, nusiimti 200 lt, taciau man surinkus koda ir suma, kurios man reikejo, bankomatas ismete lentele su uzrasu ("atsiprasome,taciau siuo metu jusu korteles aptarnauti negalime") ir (isspjove) kortele.
As pasiemusi savo kortele, greitai nuvaziavau i kita bankomata, esanti taip pat jonavoje, tik jau chemiku gatveje prie pc maxima, idejusi kortele, surinkusi koda ir reikiama suma 200lt,man bankomatas parode uzrasa, jog (jusu saskaitoje nepakankamas pinigu likutis), as is naujo surinkau koda ir paspaudziau reikiama mygtuka, noredama patikrinti saskaitos likuti, kaip atsivere langelis su saskaitos likuciu as (tikraja to zodzio prasme) issigandau!!! Ten man parode, jog mano saskaitos likutis yra tik 89lt su trupuciu.
Tai kazkoks kosmaras, pinigai is saskaitos "isgaravo automatiskai", kaip tai suprasti? Ar tai reiskia, jog as neturesiu uz ka nupirkti maisto 3 maziems vaikams, ar atgausiu prarastus 200 lt? Kur dingo mano pinigai? Gal sugedo ar uzstrigo bankomatas? Man labai įdomu, kap ir kokiu budu jie isnyko?
Butu labai malonu, sulaukti jusu konkretaus atsakymo, man labai svarbiu ir skubiu laiku, zinoma jei prireiks, kreipsiuosi i aukstesnes instancijas, televizija... ir bet kur kitur, kad tik taip neatsitiktu ne tik man, bet ir kitiems bankomatu klientams, beto tikiuosi, jog prarasti 200lt. Sugris vel taip pat "automatiskai" i mano saskaita, kaip ir prapuole.

DNB banko klientas Rimvydas Bajorinas parašė atsiliepimą:
Dabar save plačiai reklamuojantis „Jūsų finansų gidas“ „DnB Nord“ bankas jau „prisigidino“:
„Respublikos“ žurnalistas Vidmantas Užusienis 2010 m. lapkričio 5 d. straipsnyje „Bankui „DnB Nord“ gresia baudžiamoji byla. Šefas V. Bubnys nežinia ką galvoja“ rašo: „2007-aisiais, kai visas pasaulis vis garsiau kalbėjo apie prasidedančią krizę, Lietuvoje veikiantis tarptautinis bankas pasiūlė mūsų gyventojams akciją, kurios šūkis buvo: „Įdarbinkite savo turtą“. „DnB Nord“ bankas trejiems metams iš pradžių įsiūlydavo, o po to mielai skolindavo klientams milijonus su akcijomis susietoms SASO, kurias pats ir platino, įsigyti.
[...] iš viso tokių investuotojų gali būti iki 600.“
Taip, tuo metu visi „DnB Nord“ banko vadybininkai vienbalsiai trimitavo: „Įdarbinkite savo nekilnojamąjį turtą... Įdarbinkite savo nekilnojamąjį turtą...“
Šio lozungo aidai pasiekė ir mano ausis. Tuo metu buvau banko VIP klientas, ir mane pats rajono skyriaus valdytojas kartu su atvykusia iš Vilniaus „finansų gide“ patikino, kad gausiu apie 12% ir daugiau metinių palūkanų. Na, pačiu blogiausiu atveju žadėjo bent 6% metinių palūkanų. Šį faktą patvirtina ir banko išleistas reklaminis lankstinukas, kuriame aiškiai ir visiems suprantamai parašyta, kad garantuotos 6% palūkanos! Be abejo, toks užtikrintas banko darbuotojų tonas kėlė mano pasitikėjimą. O paskaičiavus konkrečiau, sumos atrodė patraukliai: už 5 000 000 Lt paskolą, kuria negalėjau disponuoti, bankui sumoku 5,17% metinių palūkanų, o iš garantuotų 6% metinių palūkanų atėmus 5,17%, metinis uždarbis ne toks jau ir menkas – 41 500 Lt. Padauginus iš 3 metų (mat tokiai trukmei pasirašytos sutartys), gaunam nei daug nei mažai – 124 500 Lt. Taigi rizika tik ta, kad per 3 metus galiu uždirbti TIK 124 500 Lt. Na, kas gi atsisakytų tokio pasiūlymo?! Netikėti banko darbuotojais neturėjau pagrindo ir – nors investavimo į vertybinius popierius srityje buvau visiškai žalias – pasinaudojau „dosniu“ banko pasiūlymu.
Beje, bankas suteikdamas milijoninę paskolą iš manęs nepareikalavo jokių pajamų ataskaitų, nors imant 100 000 Lt būsto paskolą, bankui visada būtina pateikti metinę pajamų ataskaitą. Keista, tiesa?
Įdomus ir tas faktas, kad netrukus „Dnb Nord“ bankas, pirmasis Lietuvoje, įsteigė savo nekilnojamojo turto agentūrą. Ko gero, numatė į priekį, kaip prasisukti krizės metu, nes reikės disponuoti apgautų žmonių įkeistu nekilnojamuoju turtu. O tokių žmonių, kaip žinia, – ne vienas ir ne du: pradedant nuo pirmakursių studentų, kurie įkeitė tėvų NT, iki pensininkų, turinčių rimtų sveikatos sutrikimų...
Matyt, „DnB Nord“ bankui yra labai naudinga, kad kuo daugiau finansiškai neišprususių žmonių naudotųsi jų paslaugomis – tamsius žmones lengviau išdurti.
Daugelis apgautųjų jau kreipiasi į teismus, kiti dar delsia, kažko bijo. Ne paslaptis, kad visuomenėje tvyro nuomonė, jog bankai – visagaliai. Galiu patvirtinti tą faktą: man asmeniškai buvo duota suprasti, kad su tokiu „Jūsų finansų gidu“ geriau nesipykti, nes gali būti liūdnos pasekmės... Ką gi, laikas parodys.
Šią mano problemą perėmė mano advokatai iš „Nordia Baublys. Man patinka jų aukštas profesionalumo lygis, strateginis mąstymas ir požiūris į klientą.
Beje, nuo 2010 m. gegužės mėnesio, studijuodamas „International Scool Investment and Finance“ ( ISIF) sužinojau ir puikiai įsisavinau vieną iš taisyklių, kad jokiu būdu negalima už įkeistą nekilnojamąjį turtą gautų pinigų investuoti į vertybinius popierius. Panašiai teigia ir vadinamasis milijonierių mokytojas Robert Kiyosaki – JAV bankai kredito vertybiniams popieriams įsigyti nesuteikia!
O pas mus „Jūsų finansų gidas“, kaip suprantu, sumąstė Ostapo Benderio schemą, kaip išdurti tautiečius. Beje, kiek man žinoma, iš visų Lietuvoje veikiančių bankų, „DnB Nord“ vienintelis panaudojo tokią schemą įdarbindamas tautiečių nekilnojamąjį turtą.

Swedbank banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Vakar nuėjau į svedbank atsiimti savo stipendijos, o kadangi skaičius nelyginis, - 15lt neleidžia iššimti iš bankomato,tad nuėjau į Swedbank pridėti 5 litus, kad leistu išsiimti pinigus, kadangi leidžia tik po 20lt.
Nuėjau parodžiau moksleivio pažymėjimą, esą jie negali pervesti, nes neturi gimimo liudijimo. Kagi, kadangi man tų piningų labai reikėjo pėdinau atgal namo 2km ir atsinešiau gimimo liudijimą, tačiau ir vėl pasakė, kad tai NE DOKUMENTAS, kad reikia mano tėvų, esą kažkokio parašo reikia, nors praeitą menėsį Rugsėjį kai pervedė nereikėjo... Taip, kad likau ir be pinigu ir išvarginta...

Currexprime valiutų keityklos klientas parašė atsiliepimą:
Teko pirkti nekonvertuojamą valiutą. Buvo sutarta, kad atveš tam tikrą sumą. Atvežė mažiau. Buvo sutarta ir dėl kurso, bet atvykus, kursas buvo žymiai blogesnis. Sako vienaip, o daro kitaip.

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
Aš po šiandien taip pat esu labai nusivylusi Swedbank'u bei aptarnavimu. Norėjau įnešti pinigų į sąskaitą, tai bankomatas negrąžino kortelės (užstrigo), dirbančios moterys pareiškė, kad nieko negali padaryti, nes jų darbo laikas pasibaigęs. Bet poto šiaip netaip sugebėjo įnešti pinigus į kortelę, bet kortelės taip ir neatgavau, o paskambinusi blokuoti kortelę man pareiskė, kad jei neras mano kortelės turėsiu pati už ją sumokėti.
Manau, kad čia ne mano klaida, kad bankomatai prastai dirba, o ir darbuotojom siulyčiau būti molonesnėms, nes tik atbaidote klientus.

DNB banko buvęs klientas parašė atsiliepimą:
Ilgai galvojau rašyt ar ne , nutariau čia parašyti kaip AB DNB bankui Basanavičiaus g. 26 Vilnius sumokėjau už nieką 29,44 lt. ir net daugiau. Jei trumpai papasakot 2012 m. įsidarbinau ir tas darbdavys paprašė būtinai DNB sąskaitos. Atsidariau, tačiau ten ilgai nedirbau, išėjau ir daugiau kaip pusantrų metų banko kortelė buvo nenaudojama gulėjo namuose.
Gavau į savo el. paštą, kad skola 29,44 lt! Nors kortelėje buvo likę maždaug keli litai. Pradėjau aiškintis. Nuėjau į DNB banką sako pasirašėt draudimą "saugi kortelė". Sakau nieko nepasirašiau nes aš turiu tik 3 lapus banko sąskaitos, mokėjimo kortelės ir interneto sutartys ir visur parašyta 2 egzemplioriai: 1 man , kitas bankui. O kaip paaiškėjo tas prašymas draudimo yra tik 1 egzempliorius ir tik bankui.
Ką aš žinau ką aš 2012 m. pasirašiau. Manau bankas tyčia klientams neduoda 2 egzemliorių nes klientai pradės skaityti ką pasirašė ir atsisakys to draudimo. Man tą draudimą atsiuntė skenuotą kopiją į mano el. paštą, ten parašyta, kad su viskuom sutinku viskas išaiškinta . ir tik dabar internete radau , kad kas mėn. ėjo skola 1,85 lt. ten tam draudime išvis neparašyta kiek mokėti tik internete parašyta. Taigi uždariau banko sąskaitą visam gyvenimui.
Turiu daug metų Swedbank ten beveik nieko nereikia mokėti. Ir aplamai kam mokėti už tą draudimą jokios prasmės, tipo kompensuos nuostolius jei kas pavogs pinigus iš kortelės. Kaip pavogs kai tik aš žinau pin kodą? Siūlau ir kitiems atsisakyti to draudimo ar išvis uždaryti DNB banko sąskaitą. Gerai nors gavau el. laišką, kad skola yra, kitaip ta skola tik didėtų ir kas dieną man ėjo skolos procentai. Čia geras biznis prasuktas.
Dar pasikartosiu kodėl bankas neduoda 2 egzempliorių draudimo. Jūsų paklausčiau ką jūs žinot ką pasirašėt kokiais 2007 m. jei neturit to lapo. Pasirašėt ir pamiršot. O skola eina. Tikiuosi tam bankui bus kaip Snorui ir Ūkio bankui. Amen.

Citadele banko klientas EMG parašė atsiliepimą:
Esu labai nusivylus sios darbuotojos aptarnavimu. Nuejus ir paprasius atblokuoti internetine bankininkyte, isgirdau tokius piktu tonu pasakytus zodzius: tai ka daret 9 kartus? Nors internetine bankininkytste uzblokavo is 3 klaidingo duomenu suvedimo. Paskui isdave kortele su kodukais, ir pasake: situ jums reikejo?
Kazkaip pasijunti keistai kaip darbuotoja tau taip pasako ir piktu tonu, nega to salia esanti darbuotoja vieno juoko buvo ziuredama i monitoriu, matyt naudojasi skype ar facebook? Atmosfera ne kokia, na bent jau Alytaus mieste...
Net kita karta nesinori eiti i banka, nes nezinia kokia bus darbuotojos nuotaika.

SEB banko klientas Olegas parašė atsiliepimą:
Labai papiktino P-Parko veiksmai, kai lankiausi SEB banke, Savanoriu pr.1, Vilniuje. Atvykau i banka su zmona, reikejo zmonai i banka padeti indeli. Tai buvo 2013m. lapkricio29d. kazkur po 14val. uztrukome banke gal 30min., isejus is banko ant automobilio stiklo radau siurpriza 51lt mokescio kvita, iskart pasipiktines kreipiausi i banko darbuotojus su klausimu, kodel jie negina savo kliientu ir leidzia kazkokiai "saraskinai kontorai" plesti banko klientus, tie tik paskesciojo rankomis ir viskas, atseit ne musu valia.
Kiek zinau anksciau to nebuvo ir aikstele salia banko priklause Norfai ir SEB. Apmaudu kai toks galingas bankas Lietuvoje atstumia samoningai savo klientus, teks pagalvoti apie tolimesni bendradarbavimu su siuo banku, perkelti visus savo indelius i rimtesni banka, kur bus pasirupinta savo klientu atvykimo saugumu laisvai prisiparkuojant.
P.S.teks internetu skleist zinia, kad zmones boikuototu savanoriu 1 banko padalini.

SEB banko klientas Rolandas parašė atsiliepimą:
Telsiu SEB banko skyriuje i bankomata idejus 1300 litu iskaite tik 900 kiti pinigai dingo. Pazadejo greitai viska issiaiskinti. Deja jau savaite niekas nesuranda galu.

Swedbank banko kliento Vinco parašė atsiliepimą:
Galima pagirti SWEDBANKĄ už išradimą. Debetine kortelę įrašyti į kliento įsipareigojimus bankui. Kuo daugiau pinigų turi kortelėje tuo didesnis įsipareigojimas bankui.

DNB banko klientas parašė atsiliepimą:
Ar jums niekam neatrodo keista, kad DNB NORD banke pastoviai ieško krūvas naujų darbuotojų? Kažkas čia ne taip. Nei vienas bankas tiek neieško.

DNB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:
Šiandieną nusprendžiau pasiimti prieš kelius mėnėsius į specialiai atidaryta sasakaita eurais padėtus savo pinigus (1000 eur).
Aptarnaujanti darbuotuoja nekaltu veideliu pasakė kad teks sumokėti, sakyčiau NET 0,8 proc. nuo sumos už šią operaciją (t.y. 8 eur). Už tai kad galima sakyti paskolinau bankui savo pinigus? Jei tai būtu 10 000 eur tai jau tektų mokėti 80 eurų. Absurdas.
Juokinga ir tai, kad padėjus terminuotą indėlį 1 mėnesiui nuo šios sumos užauga juokingi 50 euro centų. Ar gali bankai taip lupikauti? Kokią realią jie man suteikė paslaugą už beveik 30 litų? Atidavė mano pinigus?

DnB Nord banko klientė Rasa parašė atsiliepimą:
2011.06.26 gavau registruota laiska is DnB Nord banko apie nuo 2011.06.21 pakeistas "universalaus" indelio, kurio terminas tarp manes ir banko dar nesibaige salygas.
Ar neprivalejo bankas manes apie pasikeitimus ispeti pries netiketus pakeitimus?

Swedbank banko klientas Ričardas parašė atsiliepimą:
Reikia laukti savaitė!, kartais net daugiau, kad būtų išgryninti mano pinigai iš PayPal. 20 dieną, pirmadienį išgryninau iš PayPal.
Šiandien 27 diena, pirmadienis ir pinigų vis dar nėra. Taip jau ne pirmą kartą, gal jie Swedbanke mano, kad tai yra normalu?
Visiems kas užsiima kokia nors veikla su PayPal, ir norės anksčiau ar vėliau pinigus iš PayPal išgryninti - tam NIEKADA NEREKOMENDUOČIAU SWEDBANK.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube