Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB parkingas mini
2012-04-26
Vytautas apie
SEB

SEB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:

Laba diena,
Norėčiau apginti bendrą interesą. 2011 m. gruodžio 21 d. atvykau į SEB banką Savanorių pr.1 ir sustojau aikštelėje prieš SEB banką ir parduotuvę NORFA (tai darau, gal keli metai kai atvykstu į banką).

2012 m. vasario mėnesį gavau pranešimą iš UAB “P-parkas“, kad turiu sumokėti 51 Lt. Susimoketi teisėtą bauda galiu.

Esmė yra ne piniguose. Nemėgstu kažkokių gudručių, norinčių pasipelnyti visuomenės sąskaita, todėl labiau esu linkęs geriau sumoketi miestui, kuriame aš gyvenu. Visos didelės parduotuvės nuomojasi iš miesto aikšteles pirkėjų automobilių pastatymui, nerinkdamos iš gyventojų papildomų mokesčių. Įtariau, kad pinigų ėmimas yra nelegalus, todėl padaviau užklausą P-parkui su kuo sudaryta sutartis iš miestiečių rinkti pinigus. Gavau atsakymą su 6 priedais ir kad sutartis sudaryta su UAB ”Via sportas”, ką į mano užklausą ir patvirtino UAB”Via sportas” administratorė Karolina Mikauskienė.

Prašau SEB vadovybės, banko klientų labui, paaiškinti kur čia “šuo pakastas”.

Pasiskaitykite miesto piliečių atsiliepimus internete apie P-parkas veiklą, kas tikrai nedaro garbės mūsų miestui.

Aš, jeigu reikės, ieškosiu teisybės teismuose.Manau, kad šią netvarką gali išspręsti SEB, už ką tikrai bus dėkingi banko klientai.

Šiaulių banko lizingas mini
2012-04-12
Mindaugas apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:

Teko pirkti naudojant Šiaulių banko lizingą, įvertinus, kad 2 metus nebus skaičiuojamos palūkanos (nulinis pabrangimas) ėmėm būtent šį terminą, pagalvojom jei galėsim atiduosim anksčiau, o jie ne tai netai spaust mokėt per ilgą laikotarpį po biskį.

Reikiama suma 1600 Lt, išsėstyta 2 metams, kas menesį įmoka apie 69 Lt plius 4 Lt administracinis mokestis.

Atlikus dvi įmokas 100 Lt ir 500 Lt atsirado galimybė sumokėti visą sumą. Nueinu į banką ir sakau, kad mano skaičiavimai liko 1000 Lt, bet prašau patikslinti ar netyčia koks litas kitas "nepriaugo". O man atsako, kad aš dra skoloj 96 Lt administracinio mokesčio. Aš sakau administracinis mokesti kas mėnesį po 4 Lt tai kodėl aš sumokėdamas visą sumą turiu mokėt tą mokestį už ateitį...

Gaunasi nerealu nuo 1600 Lt reikia papildomai sumokėt dar 96 Lt ir čia yra be pabrangimo...

Swedbank padėka mini
2012-04-12
Ledrūna apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Ledrūna parašė atsiliepimą:

Norėčiau padėkoti senjorų finansų akademijos konsultantei Laimutei Samarokovai už malonų aptarnavimą, parodytą dėmesį ir pagalbą suteikiant informacijos ir pagelbėjant atlikti banko operacijas. Ačiū!

DNB kortelės mini
2012-04-07
Gediminas apie
DNB

DNB banko klientas Gediminas parašė atsiliepimą:

DNB POWER CARD kreditinė kortelė neveikia atsiskaitant internetu. Neįmanoma rezervuoti automobilio, viešbučio ir t.t. NESTE automatas su ja elgiasi kaip su debetine, t.y. įkišus klausia kokią sumą rezervuot, taip lyg būtų įkišta debetinė kortelė. Atsiskaičius parduotuvėje, rezervuota suma nurašoma po 3 dienų, taip kaip ir debetinių kortelių atveju!

Lygiai ta pati situacija yra su DNB VISA BUISSNESS.

Visa tai išdėsčius DNB vadybininkui nebuvo gautas joks paaiškinimas ir niekas nepasikeitė. Teko atsisakyt ir paimt kito banko kortelę.

Swedbank geras aptarnavimas mini
2012-03-25
Alytus apie
Swedbank

Swedbank banko klientai Regina ir Mindaugas Bardzilauskai parašė atsiliepimą:

Jums noriu palinkėti iš visos širdies, kad sieloje gerumo gėlės skleistųs. Kad naujos jėgos vėl atgimtų su gamta, kad šviesią mintį dar geresnė keistų. Kad duona ir medum kvepėtų Jūs namai, kad būtų jie užuovėja saugiausia. Kad baltas angelas - dangaus pasiuntinys - juos saugotų, globotų, neapleistų.

Reiškiam didelę padėką Radviliškio KAC darbuotojai Irenai Velmunskienei už atidumą ir atsakomybės jausmą dėl Swedbank kliento saugumo.

Regina ir Mindaugas Bardzilauskai
Alytus

SEB skyrius mini
2012-03-08
Aida Barkauskaitė apie
SEB

SEB banko klientė Aida Barkauskaitė parašė atsiliepimą:

Dėkoju už kvalifikuotą ir malonų aptarnavimą su klientais.

Swedbank saugumas mini
2012-03-07
jurgita grigorjeva apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Jurgita Grigorjeva parašė atsiliepimą:

Kodel nera bankomatuose kameru? Švenčionėliuose buvo pavogta mano kortele ir nuimti is jos pinigai kreipiaus i policija sake negalim padet del to kad nera kameru bankomate kaip tai gali buti, jei net prie parduotuviu jos yra?

Jokio saugumo, beje policija sake, kad jau ne pirmas kartas, plesikai tuo naudojasi zinodami tai.

Swedbank nuskaičiuoja mini
2012-03-06
Juozas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Juozas parašė atsiliepimą:

Tai buvo prieš kelis metus, bet nutariau čia parašyt. Hansabankas pavogė 1,50lt tik todėl, kad mano saskaitoj buvo nenaudojami 1000lt maždaug metus.

Jei parduotuvėje pavogsi tušinuką ar pastą kaip vienam buvo gausi baudžiamają atsakomybę. Čia rimtai, vienas senukas pro kasas praėjo nesumokėjęs už dantų pastą už 0,99 lt. lyg maximoje. Kiek žinau nuo 1 mgl. tik baudžiamoji atsakomybė ( 130 lt.) O policijai buvo darbo važiuot gadint dyzelį, vežt jį it tt.

O čia tipo aš pats kaltas.

DNB darbuotojai mini
2012-03-02
Jurga apie
DNB

DNB banko klientė Jurga parašė atsiliepimą:

Nemaloniai nustebino Panevėžio centriniam skyriuj šiandien prie 10 langelio dirbusios merginos reakcija į tai, kad garbaus amžiaus žmogus kelis mėnesius neatėjo pasiimti kortelės. Gal žmogui bėdos, gal sirgo.

Ar jai tą kortelę reikėjo su savimi kasdien nešiotis, toks didelis vargas?

Ūkio bankas mini
2012-03-02
Donatas apie
Ūkio

Ūkio banko klientas Donatas parašė atsiliepimą:

Kai ėmiau Ūkio banke vartojamąją paskolą, niekas neminėjo nieko apie paprastuosius neprotestuotinus vekselius. Buvo aptariamos tik normalios sąlygos - gyvybės draudimas, paskolos draudimas. Kai atėjau pasirašyti paskolos sutarties, labai nustebau, kai pagrindinė sutartis buvo atspausdinta gal 8 dydžio šriftu, o joje, apačioje parašyta - privaloma išrašyti paprastąjį neprotestuotiną vekselį.

Dar žemiau parašyta, kad šios sąlygos (apie vekselį) yra protingos ir sąžiningos, ir aš sutinku, kad jos yra protingos ir sąžiningos. Banko darbuotoja net drebėjo iš nervų kai kišo vekselį, jis buvo paduotas pats paskutinis, kai jau pasirašyti visi kiti, paprastesni dokumentai.

Ūkio bankas veiklos nebevykdo. 2013-05-02 bankui iškelta bankroto byla.

DNB el bankas mini
2012-02-28
Rytis apie
DNB

DNB banko klientas Rytis parašė atsiliepimą:

Kas cia per bankas,kad su elektronine bankininkyste tiek painu ir sudetinga, kad neįmanoma dirbti.

Prisijungimo slaptažodžius reikia dažnai keitinėti, vėliau senų slaptažodžių naudoti nebeleidžia, kažkodėl sistema atsimena mano ankščiau vestus slaptažodžius,kad buvo jau kartą vestas toksai salptažodis. Jūs mane verčiate su savim nešiotis sasiuvinį, kuriame turiu susivesti visus slaptažodžisu, kad žinočiau kokius jau buvau suvedes (o tai nėra jau saugu). O kai sistema prašo pakeisti slaptažodį kiekvieną savaitę, tai aš turiu tą slaptažodį ir įsirašyti į kitą sasiuvinį, kad atsiminčiau. Jūsų banke pasakė, kad šita sistema labai gera.... Nė velnio ji negera, nes reikia su savim nešiotis visus prisijungimui būtinus kodus ir slaptažodžius. Pas jus gal banko apsaugos sistema labai prasta, kad taip dažnai reikia kodus keitinėti? Man jūsų bankas tikrai atrodo nepatikimas.

Kituose bankuose aš turiu saskaitas, tai nei Swed'as, nei Seb'as, tokių painiavų nedaro, nes pas juos apsaugos sistema gera ir nereikia, net pavedimus vygdant kaškokių "tan kodų" ,o jiems pasibaigus, naujus išduoda sumokant tam tikrą sumą (perdaug mokamų paslaugų pas jus).

Beje kokią turi teisę jūsų banko darbuotojai man skambinti telefonu (nesu daves jokio sutikimo, kad man būtų galima skambinti), siūlyti paslaugas kažkokias, draudimus, ir telefoniniu pokalbio metu, pasako kiek mano saskaitoje pinigų yra. Iš kur, ir kokiais šaltiniais gavo mano telefono numerį ir kodėl kažkoks eilinis banko darbuotojas, žino kiek aš sąskaitoje pinigų turiu, ir kokią teisę jis turi tai skelbti telefonu, iš kur žino, kad būtent su tuo asmeniu šnekasi. Prašau išsiaiškinti, nes tai pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymą ir man nesudaro jūsų bankas saugumo, kas verčia mane galvoti uždaryti sąskaitą pas jus.

Swedbank bankomatas mini
2012-02-17
renata apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Renata parašė atsiliepimą:

Swedbanko visiškai neprižiureti bankomatai. Nuskaito pinigus, bet ju neatiduoda. Dirba kaip nori, kelias dienas iš eiles žmones negali pasiimti pinigu, visi skundžiasi ir niekas i tai nereaguoja.

SEB bankomatas mini
2012-02-16
Ruslanas apie
SEB

SEB banko klientas Ruslanas parašė atsiliepimą:

Man nutiko tokia situacija. Norejau issiimti is SEB bankomato 150Lt, kuris yra Taikos prospektas 66, „Grandus“ Klaipeda. Bet bankomato ekrane pasirode uzrasas "operacija negalima del laikinu rysio sutrikimu" taigi pinigu taip ir negavau. Tada pasitikrinau savo saskaita ir pamaciau, kad pinigai buvo nurasyti.

Parasiau pretenzija i banka, dabar laukiu. Jeigu negrazins pinigu kreipsious i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Nordea skyrius mini
2012-02-09
Valius apie
Nordea

Nordea banko klientas Valius parašė atsiliepimą:

Sveiki, brangieji banku klientai ir ypac Nordea banko vartotojai. Informacija naudinga klientams, kurie naudojasi valiutos keitimo paslauga. Kiekvienas banko filialas turi valiutu kursa nurodancia lentele prie iejimo i poskyri.

Taigi, brangieji, jei Jums patiko valiutos kursas kuris nurodytas lenteleje, tai dar nereiskia, kad butent siuo kursu bus jums iskeisti pinigai. Kas ir nutiko man siandiena. Apsilankiau Nordea banko filiale, nes cia buvo palankesnis valiutos kursas negu greta esanciame SEB banke. Bet gaves pinigu keitimo kvita paaiskejo, kad issikeiciau pinigus zenkliai mazesniu kursu. Paklausus mane aptarnavusios Gintares S., kodel taip atsitiko buvo paaiskinta, kad kursas keiciasi kas 15 minuciu ir siuo metu jis tiesiog nukrito.

Paklausus kodel informacineje lentoje vis dar rodo man palanku kursa, o man buvo pakeista mazesniu, Gintare atsake, kad informacine lenta nera tiesiogiai pajungta prie kompiuterio ir joje esancius valiutu kursus reikia keisti rankiniu budu. Taip as praradau 65 litus.

Taigi brangieji, pries keisdami valiuta pasiklauskyte koks tikslus kursas jus aptarnaujancio banko darbuotojo.

Kaip sako: gyveni ir mokaisi :)

DNB bankas mini
2012-01-26
Nijole apie
DNB

DNB banko klientė Nijolė parašė atsiliepimą:

Banke (Lazdiju sk.) issiemiau is saskaitos pinigu didesne suma (kurios bankomatas jau neisduoda). Įeinu i internetine bankininkyste, pasirodo nuskaiciuota 60 Lt ! Nuejau aiskintis, kodel kasininke neperspejo, kad uz isgryninima tiek nuskaiciuos.

Juk buciau tiesiog per kelis kartus is bankomato issiemusi nemokamai. Ji pareiske, kad yra banko taisykles ir VISI zino ikainius. Ir apskritai, nemaloniai bendravo. O valdytoja postringavo, kad tikriausiai man apie tai buvo pasakyta, bet as neisgirdau. Nors esu dar gana jauna ir klausos sutrikimu neturiu.

SEB skyrius mini
2011-12-17
Indėlininkas apie
SEB

SEB banko klientas Indėlininkas parašė atsiliepimą:

Noriu padėkoti Vilniaus Antakalnio skyriui už greitą aptarnavimą, priimant indėlių draudimo išmokos prašymą.

Šių žodžių negalėčiau skirti Fabijoniškių skyriui. Atėjus pas vadybininkę užtrukau iki 5 min. Atėjus į Fabijoniškių skyriu 2 val iki darbo pabaigos, jau niekas nebepriėmė.

Antakalnio skyriuje gal teko laukti 5-7 min. Nors žmonių laukančių buvo tiek pat.

DNB taisyklės mini
2011-12-15
Piktas apie
DNB

DNB banko klientas parašė atsiliepimą:

Kiek išiimdavau iš DNB bankomatų pinigus niekada nereikėjo mokėti už išgryninimą. Dabar pasirodo jau kad reikia 0,4 pocento nuo 3000 lt.

Kažkoks košmaras sumokėjau jiem pinigus kad pasiėmiau savuosius. Apvogė dienos metu. Tai praneškit apie pasikeitimus. Kai norite, kad padėčiau indėlį tai net skambinat į mob. ir į el. paštą rašot. Tai prašau parašykit, kad plėšikaujat.

DNB bankas mini
2011-11-03
MARIJONA apie
DNB

DNB banko klientė Marijona parašė atsiliepimą:

Individuali įmonė buhalterinę apskaitą tvarko vadovaudamasi LR vyriausybės, finansų ministro nutarimais ir buhalterinės apskaitos įstatymu. Metams pasibaigus VMI teikiama metinė pelno mokesčio deklaracija forma PLN204A, kuri yra patvirtinta VMI prie LR finansų ministerijos viršininko įsakymu.

Individuali įmonė turi paėmusi kreditus banke. Bankas reikalauja, kad jiems būtų teikiami balansai ir pelno mokesčio ataskaitos, tačiau įmonė tokių dokumentų neturi, nes jų individualiai įmonei ruošti nereikia. Nesuprantama kodėl bankai (tai liečia ir kitus bankus) reikalauja dokumentų kurių įmonė neturi ir kodėl jų netenkina metinė pelno mokesčio deklaracija.

Prašome paaiškinti ar teisūs bankai reikalaudami iš individualių įmonių dokumentų kurių jie neturi ir neprivalo ruošti?

Su pagarba

SEB skyrius mini
2011-10-26
Grinvaldas apie
SEB

SEB banko klientas Grinvaldas parašė atsiliepimą:

Mielasis SEB banke,

Turiu didelį nusiskundimą dėl prie Minsko IKI (Vilnius) esančio įėjimo prie bankomatų. Ten reikia perbraukti kortele norint įeiti, tačiau turiu braukyti kokia 10-15min kol durys atsidaro, o kartais iš vis neatsidaro. Pagalvokit apie vyresnius žmones, kurie atvažiuoja su troleibusais tam, į šitą skyrių, kad išsiimtų ar padėtų pinigus, o prie bankomato negali įeiti.

PRAŠAU SUSITVARKYTI, BŪTŲ GERAI, KAD SUSISIEKTUMĖTE IR ATRAŠYTUMĖTE ČIA, KADA BUS SUTVARKYTA.

 mini
2011-10-17
Sigita apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Sigita parašė atsiliepimą:

Swedbank be mano žinios ne vienus metus kas mėnesį nuskaitinėjo pinigus, kai nuėjau pasiimti pinigų likučio nuo sąskaitos, sužinojau, kad ji tuščia, o aš turiu dar sumokėti už sąskaitos uždarymą. Apvogė vidury dienos ir net policijai nepasiskųsi.

Puslapiai: 1 ...18192021222324
22 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų