Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientas Giedrius parašė atsiliepimą:
Gavau iš SEB štai tokį pranešimą:
"Gerbiamasis Kliente,
nuo š. m. liepos 1 d. SEB banke privatiems asmenims už sąskaitų, nesusietų su debeto mokėjimo kortelėmis, tvarkymą bus taikomas mėnesinis 1 lito mokestis. Atkreipiame dėmesį, kad šis mokestis nebus taikomas už visų rūšių indėlių sąskaitų tvarkymą, taip pat asmenims, kurie naudojasi bet kuriuo SEB banko paslaugų planu.
Atsižvelgdami į tai ir savo individualius finansinius poreikius, galite:
- užsisakyti savo poreikius atitinkantį SEB banko paslaugų planą - tokiu atveju nė už vieną Jūsų sąskaitą SEB banke nebūtų taikomas sąskaitų tvarkymo mokestis, be to, už nustatytą mėnesio mokestį turėsite galimybę neribotą skaičių kartų pervesti lėšas internetu į visas SEB banko sąskaitas
- užsisakyti naują debeto kortelę ir ją susieti su savo turima sąskaita SEB banke - tokiu atveju sąskaitos tvarkymo mokestis taip pat nebūtų taikomas
- savo nenaudojamą sąskaitą SEB banke uždaryti, jeigu turite kelias su debeto kortelėmis nesusietas banko sąskaitas, tačiau naudojatės ne visomis, - tokiu atveju už banko sąskaitas, uždarytas iki š. m. liepos 1 d., nebūtų taikomas tvarkymo mokestis
Iškilus klausimams maloniai prašom kreiptis į SEB banką telefonu 1528, Jus aptarnaujantį vadybininką ar užsukti į artimiausią SEB banko skyrių. Daugiau informacijos galite rasti interneto svetainėje www.seb.lt.
Jūsų
SEB bankas"
Norėjau paklausti, ar tai teisėta? Ar bankai gali taikyti bet kokius susigalvotus mokesčius? Juk už kiekvieną pavedimą iš sąskaitos ir į sąskaitą jie jau nusiskaičiuoja mokesčius, tai koks čia dar papildomas mokestis?

AB DNB bankas rengė akciją moksleiviams http://dnb.lt/lt/privatiems-klientams/Isskirtiniai-pasiulymai/pasiulymas-moksleiviams/. Šitaip bandydami pritraukti naujus klientus. Tačiau akcijos sąlygų neišpildė (iki gegužės 21d. paskelbti nugalėtojus).
Parašius laišką du kartus buvo pranešta, jog paskelbimas atidėtas iki 25d. ir birželio 8d., po to nusiuntus keletą laiškų vėl klausiant to paties - visiškai nebe atrašo.
Taigi galima teigti, jog DNB bankas yra apgavikai, o jei bankas klientus apgaudinėja net šitokiais būdais, tai kaip jiems galima patikėti savo pinigus?

Mūsų įmonės darbuotojai kiekvieną dieną į SWEDBANK įneša grynus pinigus. Dažniausiai visi bankai verslo klientus aptarnauja pirmumo teise arba bent jau bendros eilės tvarka. Tačiau SWEDBANK Telšių skyriuje nuo šios savaites buvo pakeista tvarka ir mūsų darbuotojai pastebėjo, kad išsimušus kvituką verslo klientai eilę prieina tik kai salėje nebebūna jokių kitų klientų.
Laukimo laikas minimum 30 minučių rekordas virš dviejų valandų. Iš pradžios galvojome, kad čia kažkoks atsitiktinumas, tačiau nuėjus pasiteirauti pas viršesnius asmenis buvo pasakyta kad "tai nauja strategija verslo klientai niekur nepabėgs, o privatūs klientai jei laukt teks ilgai gali ir išeiti". Noriu konstatuoti, kad vienas verslo klientas su apytikriai 1mln. apyvarta per mėnesį iš Swedbanko jau pabėgo.

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
FAKTAI:
- Buvo imtas kreditas būstui 75 procentai būsto vertės.
- Po to imtas "DIDELIŲ GALIMYBIŲ" kreditas verslui 33 procentai papildomo užstato vertės.
- Parašiau prašymą anksčiau laiko grąžinti "didelių galimybių" kreditą.
- SEBas pareikalavo iš naujo įvertinti įkeistą būstą ir papildomą turtą.
- Įkeisto būsto vertė 16 procentų didesnė nei kredito likutis.
- Papildomo už "didelių galimybių" kredito turto vertė 63 procentai didesnė nei paskolos likutis.
- Bankas išduoda raštą, kad leidžia parduoti papildomą turtą, su sąlyga, kad nurodyta suma bus pirkėjo pervesta į nurodytą banko sąskaitą, o pagal mano prašymą susidariusią permoką grąžins į mano nurodytą sąskaitą.
- Deja vietoj 101.000 litų permokos, grąžino 1000.
Kadangi pasijutau apvogtas, kreipiausi į Valstybinę Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą (VVTAT) deja kadangi buvo imta būsto paskola, po to "didelių galimybių" kreditas verslui, todėl VVTAT negali apginti vartotojų, nes gina tik fizinius asmenis, o čia ir paskola verslui.
PATARIMAS IR IŠVADA:
Turėdami SEB banke būsto kreditą, NIEKADA NEIMKITE PASKOLOS SAVO VERSLUI, NES NET VVTAT TARNYBA NEĮGALI PADĖTI PRIEŠ APSIVOGUSIĄ ĮSTAIGĄ VADINANČIĄ SAVE BANKU.
Gal pono Kropo ir Šarkino (dabar jau to kito - sočiai pavalgiusio žmogaus veidu, nežinau pavardės) tarnybos galėtų padėti?
Mano elektroninis pastas:
sekme.avansu@yahoo.com
Pagarbiai,
Net savo aršiausiam priešui, antstolės Sonatos Vaicekauskienės draugui Robertui Požemeckui teistam ir atlikusiam dalį bausmės už prekybą narkotikais nelinkėčiau turėti reikalų su SEB.

Swedbank banko klientas Romas parašė atsiliepimą:
Siu metu balandžio 30 d. vakare inesinejau pinigus i swedbank bankomata esanti Antakalnio g. 45, Vilnius. Vienu metu bandžiau inesti 2000 lt, t.y. 10 kupiuru po 200 lt, jas idejau i bankomata pagal visas instrukcijas. Bankomatas labai ilgai galvojo, uze, burzge kol galu gale ismete mano kurpiuras sulankstytas kaip „garmoske“ maždaug 1.5-2 cm juostelėmis. Taciau bankomatas grazino tik 8 kupiuras (t.y. 1600 lt) ir ekrane parase kad priskaičiuota 200 lt, viso 1800 lt, reikstu kad 200 lt uztrigo bankomate.
Sekancia darbo diena (geguzes 2) kreipiausi i swedbanka telefonu, buvau identifikuotas naudojant slaptazodziu generetoriu, nupasakojau kokia turiu problema, banko darbuotoja pazadejo artimiausiu metu atsiusti oficialu atsakyma.
Geguzes 10 d. bendravau su swedbank darbuotoja Edita Anglickaite del lizingo sutarties, jai pasakiau apie auksciau išvardinta problema. Mineta darbuotoja man atsake kad 200 litu jie nerado ir tureciau greitu metu gauti oficialu atsakyma. Paprasiau darbuotojos kad perziuretu vaizdo kameru irasa, nes as pries dedamas pinigus i bankomata juos istraukes perskaičiavau ir tai neabejoju galima matyti vaizdo irase nes bankomatas yra banko skyriaus viduje ir i ji nukreipta nemazai kameru.
Nesulaukes jokio atsako geguzes 15 d ryte paskambinau i swedbank - atsakymas pinigai nerasti, laukita rasto. tada as parasiau skunda vartotoju teisiu apsaugos tarnybai, banku prieziuros komisijai ir policijai. Bei sukuriau facebook puslapi "swedbank sukciauja atsargiai". nepraejus nei 3 valandom sulaukiau swedbank skambucio kad pinigai stebuklingai atsirado inkasuojant (nors 10 diena inkasuojant ju nebuvo taip parasyta laiske is swedbanko) ir jau iskaityti i mano saskaita. Esu isitikines kad taip ivyko tik todel kad emiausi viesumo. Bukit atsargus bendraudami su siuo banku, ji valdo sukciai.

DNB banko klientas Marius parašė atsiliepimą:
DNB nurodo, kad pavedimai internetu i savo saskaita yra nemokami, tačiau atlikus pavedimą žiuri, kad 1 litą ir nuskaitė. Įdomu kodėl internete pateiktą informacija neatitinka tikrovės?

SEB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:
Laba diena,
Norėčiau apginti bendrą interesą. 2011 m. gruodžio 21 d. atvykau į SEB banką Savanorių pr.1 ir sustojau aikštelėje prieš SEB banką ir parduotuvę NORFA (tai darau, gal keli metai kai atvykstu į banką).
2012 m. vasario mėnesį gavau pranešimą iš UAB “P-parkas“, kad turiu sumokėti 51 Lt. Susimoketi teisėtą bauda galiu.
Esmė yra ne piniguose. Nemėgstu kažkokių gudručių, norinčių pasipelnyti visuomenės sąskaita, todėl labiau esu linkęs geriau sumoketi miestui, kuriame aš gyvenu. Visos didelės parduotuvės nuomojasi iš miesto aikšteles pirkėjų automobilių pastatymui, nerinkdamos iš gyventojų papildomų mokesčių. Įtariau, kad pinigų ėmimas yra nelegalus, todėl padaviau užklausą P-parkui su kuo sudaryta sutartis iš miestiečių rinkti pinigus. Gavau atsakymą su 6 priedais ir kad sutartis sudaryta su UAB ”Via sportas”, ką į mano užklausą ir patvirtino UAB”Via sportas” administratorė Karolina Mikauskienė.
Prašau SEB vadovybės, banko klientų labui, paaiškinti kur čia “šuo pakastas”.
Pasiskaitykite miesto piliečių atsiliepimus internete apie P-parkas veiklą, kas tikrai nedaro garbės mūsų miestui.
Aš, jeigu reikės, ieškosiu teisybės teismuose.Manau, kad šią netvarką gali išspręsti SEB, už ką tikrai bus dėkingi banko klientai.

Šiaulių banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:
Teko pirkti naudojant Šiaulių banko lizingą, įvertinus, kad 2 metus nebus skaičiuojamos palūkanos (nulinis pabrangimas) ėmėm būtent šį terminą, pagalvojom jei galėsim atiduosim anksčiau, o jie ne tai netai spaust mokėt per ilgą laikotarpį po biskį.
Reikiama suma 1600 Lt, išsėstyta 2 metams, kas menesį įmoka apie 69 Lt plius 4 Lt administracinis mokestis.
Atlikus dvi įmokas 100 Lt ir 500 Lt atsirado galimybė sumokėti visą sumą. Nueinu į banką ir sakau, kad mano skaičiavimai liko 1000 Lt, bet prašau patikslinti ar netyčia koks litas kitas "nepriaugo". O man atsako, kad aš dra skoloj 96 Lt administracinio mokesčio. Aš sakau administracinis mokesti kas mėnesį po 4 Lt tai kodėl aš sumokėdamas visą sumą turiu mokėt tą mokestį už ateitį...
Gaunasi nerealu nuo 1600 Lt reikia papildomai sumokėt dar 96 Lt ir čia yra be pabrangimo...

Swedbank banko klientė Ledrūna parašė atsiliepimą:
Norėčiau padėkoti senjorų finansų akademijos konsultantei Laimutei Samarokovai už malonų aptarnavimą, parodytą dėmesį ir pagalbą suteikiant informacijos ir pagelbėjant atlikti banko operacijas. Ačiū!

DNB banko klientas Gediminas parašė atsiliepimą:
DNB POWER CARD kreditinė kortelė neveikia atsiskaitant internetu. Neįmanoma rezervuoti automobilio, viešbučio ir t.t. NESTE automatas su ja elgiasi kaip su debetine, t.y. įkišus klausia kokią sumą rezervuot, taip lyg būtų įkišta debetinė kortelė. Atsiskaičius parduotuvėje, rezervuota suma nurašoma po 3 dienų, taip kaip ir debetinių kortelių atveju!
Lygiai ta pati situacija yra su DNB VISA BUISSNESS.
Visa tai išdėsčius DNB vadybininkui nebuvo gautas joks paaiškinimas ir niekas nepasikeitė. Teko atsisakyt ir paimt kito banko kortelę.

Swedbank banko klientai Regina ir Mindaugas Bardzilauskai parašė atsiliepimą:
Jums noriu palinkėti iš visos širdies, kad sieloje gerumo gėlės skleistųs. Kad naujos jėgos vėl atgimtų su gamta, kad šviesią mintį dar geresnė keistų. Kad duona ir medum kvepėtų Jūs namai, kad būtų jie užuovėja saugiausia. Kad baltas angelas - dangaus pasiuntinys - juos saugotų, globotų, neapleistų.
Reiškiam didelę padėką Radviliškio KAC darbuotojai Irenai Velmunskienei už atidumą ir atsakomybės jausmą dėl Swedbank kliento saugumo.
Regina ir Mindaugas Bardzilauskai
Alytus

SEB banko klientė Aida Barkauskaitė parašė atsiliepimą:
Dėkoju už kvalifikuotą ir malonų aptarnavimą su klientais.

Swedbank banko klientė Jurgita Grigorjeva parašė atsiliepimą:
Kodel nera bankomatuose kameru? Švenčionėliuose buvo pavogta mano kortele ir nuimti is jos pinigai kreipiaus i policija sake negalim padet del to kad nera kameru bankomate kaip tai gali buti, jei net prie parduotuviu jos yra?
Jokio saugumo, beje policija sake, kad jau ne pirmas kartas, plesikai tuo naudojasi zinodami tai.

Swedbank banko klientas Juozas parašė atsiliepimą:
Tai buvo prieš kelis metus, bet nutariau čia parašyt. Hansabankas pavogė 1,50lt tik todėl, kad mano saskaitoj buvo nenaudojami 1000lt maždaug metus.
Jei parduotuvėje pavogsi tušinuką ar pastą kaip vienam buvo gausi baudžiamają atsakomybę. Čia rimtai, vienas senukas pro kasas praėjo nesumokėjęs už dantų pastą už 0,99 lt. lyg maximoje. Kiek žinau nuo 1 mgl. tik baudžiamoji atsakomybė ( 130 lt.) O policijai buvo darbo važiuot gadint dyzelį, vežt jį it tt.
O čia tipo aš pats kaltas.

DNB banko klientė Jurga parašė atsiliepimą:
Nemaloniai nustebino Panevėžio centriniam skyriuj šiandien prie 10 langelio dirbusios merginos reakcija į tai, kad garbaus amžiaus žmogus kelis mėnesius neatėjo pasiimti kortelės. Gal žmogui bėdos, gal sirgo.
Ar jai tą kortelę reikėjo su savimi kasdien nešiotis, toks didelis vargas?

Ūkio banko klientas Donatas parašė atsiliepimą:
Kai ėmiau Ūkio banke vartojamąją paskolą, niekas neminėjo nieko apie paprastuosius neprotestuotinus vekselius. Buvo aptariamos tik normalios sąlygos - gyvybės draudimas, paskolos draudimas. Kai atėjau pasirašyti paskolos sutarties, labai nustebau, kai pagrindinė sutartis buvo atspausdinta gal 8 dydžio šriftu, o joje, apačioje parašyta - privaloma išrašyti paprastąjį neprotestuotiną vekselį.
Dar žemiau parašyta, kad šios sąlygos (apie vekselį) yra protingos ir sąžiningos, ir aš sutinku, kad jos yra protingos ir sąžiningos. Banko darbuotoja net drebėjo iš nervų kai kišo vekselį, jis buvo paduotas pats paskutinis, kai jau pasirašyti visi kiti, paprastesni dokumentai.
Ūkio bankas veiklos nebevykdo. 2013-05-02 bankui iškelta bankroto byla.

DNB banko klientas Rytis parašė atsiliepimą:
Kas cia per bankas,kad su elektronine bankininkyste tiek painu ir sudetinga, kad neįmanoma dirbti.
Prisijungimo slaptažodžius reikia dažnai keitinėti, vėliau senų slaptažodžių naudoti nebeleidžia, kažkodėl sistema atsimena mano ankščiau vestus slaptažodžius,kad buvo jau kartą vestas toksai salptažodis. Jūs mane verčiate su savim nešiotis sasiuvinį, kuriame turiu susivesti visus slaptažodžisu, kad žinočiau kokius jau buvau suvedes (o tai nėra jau saugu). O kai sistema prašo pakeisti slaptažodį kiekvieną savaitę, tai aš turiu tą slaptažodį ir įsirašyti į kitą sasiuvinį, kad atsiminčiau. Jūsų banke pasakė, kad šita sistema labai gera.... Nė velnio ji negera, nes reikia su savim nešiotis visus prisijungimui būtinus kodus ir slaptažodžius. Pas jus gal banko apsaugos sistema labai prasta, kad taip dažnai reikia kodus keitinėti? Man jūsų bankas tikrai atrodo nepatikimas.
Kituose bankuose aš turiu saskaitas, tai nei Swed'as, nei Seb'as, tokių painiavų nedaro, nes pas juos apsaugos sistema gera ir nereikia, net pavedimus vygdant kaškokių "tan kodų" ,o jiems pasibaigus, naujus išduoda sumokant tam tikrą sumą (perdaug mokamų paslaugų pas jus).
Beje kokią turi teisę jūsų banko darbuotojai man skambinti telefonu (nesu daves jokio sutikimo, kad man būtų galima skambinti), siūlyti paslaugas kažkokias, draudimus, ir telefoniniu pokalbio metu, pasako kiek mano saskaitoje pinigų yra. Iš kur, ir kokiais šaltiniais gavo mano telefono numerį ir kodėl kažkoks eilinis banko darbuotojas, žino kiek aš sąskaitoje pinigų turiu, ir kokią teisę jis turi tai skelbti telefonu, iš kur žino, kad būtent su tuo asmeniu šnekasi. Prašau išsiaiškinti, nes tai pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymą ir man nesudaro jūsų bankas saugumo, kas verčia mane galvoti uždaryti sąskaitą pas jus.

Swedbank banko klientė Renata parašė atsiliepimą:
Swedbanko visiškai neprižiureti bankomatai. Nuskaito pinigus, bet ju neatiduoda. Dirba kaip nori, kelias dienas iš eiles žmones negali pasiimti pinigu, visi skundžiasi ir niekas i tai nereaguoja.

SEB banko klientas Ruslanas parašė atsiliepimą:
Man nutiko tokia situacija. Norejau issiimti is SEB bankomato 150Lt, kuris yra Taikos prospektas 66, „Grandus“ Klaipeda. Bet bankomato ekrane pasirode uzrasas "operacija negalima del laikinu rysio sutrikimu" taigi pinigu taip ir negavau. Tada pasitikrinau savo saskaita ir pamaciau, kad pinigai buvo nurasyti.
Parasiau pretenzija i banka, dabar laukiu. Jeigu negrazins pinigu kreipsious i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Nordea banko klientas Valius parašė atsiliepimą:
Sveiki, brangieji banku klientai ir ypac Nordea banko vartotojai. Informacija naudinga klientams, kurie naudojasi valiutos keitimo paslauga. Kiekvienas banko filialas turi valiutu kursa nurodancia lentele prie iejimo i poskyri.
Taigi, brangieji, jei Jums patiko valiutos kursas kuris nurodytas lenteleje, tai dar nereiskia, kad butent siuo kursu bus jums iskeisti pinigai. Kas ir nutiko man siandiena. Apsilankiau Nordea banko filiale, nes cia buvo palankesnis valiutos kursas negu greta esanciame SEB banke. Bet gaves pinigu keitimo kvita paaiskejo, kad issikeiciau pinigus zenkliai mazesniu kursu. Paklausus mane aptarnavusios Gintares S., kodel taip atsitiko buvo paaiskinta, kad kursas keiciasi kas 15 minuciu ir siuo metu jis tiesiog nukrito.
Paklausus kodel informacineje lentoje vis dar rodo man palanku kursa, o man buvo pakeista mazesniu, Gintare atsake, kad informacine lenta nera tiesiogiai pajungta prie kompiuterio ir joje esancius valiutu kursus reikia keisti rankiniu budu. Taip as praradau 65 litus.
Taigi brangieji, pries keisdami valiuta pasiklauskyte koks tikslus kursas jus aptarnaujancio banko darbuotojo.
Kaip sako: gyveni ir mokaisi :)
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube