Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Swedbank banko klientė Diana parašė atsiliepimą:
Ne pirma karta lankausi Savas parduotuveje esanciame swedbank padalinyje ir su kiekvienu kartu vis nusiviliu kai kuriu sio banko darbuotoju aptarnavimu. Ne tik kad nemaloniai sneka, bet paklaustos elementaraus klausimo, kuri tikrai turetu zinoti banke dirbantis zmogus, nesugeba atsakyti. Specialistemis tokiu tikrai is tolo nepavadinsi..

DNB banko klientė Laura parašė atsiliepimą:
Sveiki, Kaune, Sarkuvos 1g., esanciame padalinyje, norejau issikeisti valiuta. Pasirodo ta padaryti reikia laukti bendroje eileje, zinoma laukiau, bet savo darbo vietose sedejo 3 darbuotojos, o aptarnavo viena.
Svarbiausia, kad buvo zmoniu piko metas (tarp 17 ir 18val.), o as buvau su mazu vaiku (1m. amziaus). Kituose bankuose, jei budavau su vaiku, visuomet aptarnaudavo be eiles, net Maximoje yra atskira kasa tevams su mazyliais.

Swedbank banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Kodėl uždarė banko Kauno r. Aleksoto skyrių ir neinformavo klientų? Esu pensininkė ir turiu didelį nepatogumą.Ten mano šeima atlikdavo visas operacijas, eilės būdavo nemažos, bet arti mano gyvenamos vietos.

SEB banko klientas Stasys parašė atsiliepimą:
Nuejom su drauge i banka pasikonsultuoti del busto kredito pralaukem valanda laiko. Niekas nepaklause ar nepasake kad nera vadoves, o vadove pietavo virsuje kiek supratau nes atejo drauge ar kazkas pas ja. Ji nusileido prabrauke su savo kortele ir nuejo kartu prie aptarnaujancio kolektyvo. Mes laukem toliau, neiskentes paklausiau ar mus kas aptarnaus. Tada prieme iskart be eiles.
Nuejom, klausiu ar jus galit pakonsultuoti kredito kausimais. Sako ne, nes nera vadoves, o vadove su drauge ar pazystama salia prie kito konsultanto sedi. Mums pasiule tik kitai dienai ar telefonu pasiskambint. Per visa valanda laiko kuris mums yra svarbus, nes per pietus ir taip teistrukom.
Nusivyliau tokiu darbu nebenoriu i sita banka ne kojos kelti viskas cia buvo Palangoje SEB banke.
ACIU "UZ GERA" APTARNAVIMA. MANIAU, KAD KLIENTAS YRA PIRMOJE VIETOJE, BET TIK NE SEB BANKE PALANGOJE.

Swedbank banko klientas Arvydas parašė atsiliepimą:
ACIU ACIU ACIU DIEVUI pagaliau sendien nutrukiau santykius su niekam tikusiu banku, uz valiuta palukanu nera. norkes..ilga laika laikiau didele suma tik minusa turejau, keiciau ir visada praradau nors ir kursas buvo gerinamas. Visiem sekmes neikliukit i Swedbank.
P.S as DNB ir gaunu palukanas.

SEB banko klientas Vacis parašė atsiliepimą:
Anksciau laiko nutraukiau investicinio gyvybes draudimo sutarti. Banke buvo apskaiciuota sukauptu pinigu ismokejimo suma apie 10000lt. Pralaukiau daugiau kaip menesi kol gavau 7900lt!!!
Banko darbuotojas teige, kad negali man paaskinti is kur atsirado 10000lt suma!

DNB banko klientė Lina parašė atsiliepimą:
Sveiki,
labai nusivyliau Jusu teikiamomis aptarnavimo paslaugomis, nors buvau Jusu banko klientė ir sis banakas atrode labai rimtas.
Atsakymo laukiau visa menesi, vadybinine vis zadedavo "rytoj", o pati net nesiteikdavo paskambinti ar parasyti, klausti turedavau as pati, tokio operatyvaus aptarnavimo dar niekur nemaciau, pati dirbu toje skrityje, todel labai nesunku vertinti is salies. Prasiau busto paskolos, atsakymo reikejo greito ir konkretaus, bet...
Tikrai daugiau niekada nesikreipsiu ir nenoresiu tureti jokiu reikalu siame banke, nes matau kaip vertinamas klientas...

Swedbank banko klientas Kostas parašė atsiliepimą:
Esu pasipiktinęs Swedbank banku, dėl aptarnavimo greičio ir kokybės.. teko lankytis ir Kauno ir VIlniaus skyriuose, pavardinsiu kuriuose lankiausi ir kokį įspūdį paliko:
- Kaunas. Prekybos centre Molas esantis Swedbank. Nuolat didžiausios eilės, visada daug žmonių, o dirba anaiptol ne visi langeliai. Maža to, pralaukiau aš savo eilės, o kai atėjo mano eilė, vadybininkė tiesiog nepalaukus net 15 sekundžių perjungė kitą numeriuką. Kai priėjau prie langelio (ieškojau langelio, nes žiauriai neaiškiai parašyta kuris yra kuris langelis) žiūriu jau sėdi kita klientė ir man sako palaukit, o mergaitė atėjo pasikonsultuoti dėl paskolų, tai laukiau dar 10-15min... absurdas. Po to paprašius atlikti valiutų kursų keitimą ir paprašius palankesnio kurso, ji pasakė, kad negali to padaryti, nes brokeriai nedirba šiandien.. o esu verslo klientas ir t.t., reikėjo atlikti būtent banke šitą operaciją. Dar kita pastaba dėl konsultančių amžiaus - aš suprantu, kad vyresnės solidžiau ir t.t., bet kai elementariai nežino kur kokią knopkę klaviatūroje paspausti ir klaidžioja tai atsiprašau.. plius užsirašinėja į senovinę užrašų knygutę kažką pastoviai... žodžiu juokinga.
- Vilnius Konstitucijos pr. esantis Swedbank (pagrindinė būstinė, didžiausias skyrius).
Taipogi dirba vyresnio amžiaus moterys, kurios su kompiuteriu tik susipažįsta.. aptarnavimas lėtas, kiek tik atvažiuosi - visada eilės.
Swedbank nėra pagrindinis mano bankas, pagrindinis yra SEB. Tai žiūrint į skirtumą tarp swed ir seb, tai kaip diena ir naktis. Privalumas kuriuo žaidžia swedbankas tai yra patikimumas saugumas, nes jie didžiausi berods plius marketingas geras.. Geriau vietoj marketingo išlaidų pasamdytų gerus specialistus.
Kiek žinau visi aukštesnes pareigas užimantys banke yra jaunimas, o senukai dirba konsultantais prie skyrelių.
Swedbanke - susitvarkykite.

SEB banko klientas Marius parašė atsiliepimą:
Pats prasčiausias SEB banko skyrius, Vilniuje - AKROPOLYJE. Neįmanoma tiesa sakant nei numerėlio paimt pačiam, nei darbuotojai kvalifikuoti. Atėjus į banką, norėjau padaryti kortelę (ne mylimiausia, bet paprasta kortelę). Man prašant vis tiek buvo padaryta, kaip nusprendė pats darbuotojas Emilis Robačevskis.
Teko jau girdėt , kad yra "naglas" ir nemandagus klientų specialistas, bet tokio įžūlaus žmogaus dar neteko sutikt. Nežinau ar kas skaito komentarus, skundus, bet atsižvelgti į savo banko darbuotojus reikia.
Pagarbiai, Marius

Swedbank banko klientas andrius parašė atsiliepimą:
Siauliuose Akropolyje Swedbanko darbuotojai neaptarnauja klientu. Norejau isinesti pinigus, mane siuncia i bankomata prie bankomato, o ten beprotiska eile. Darbuotojai sedi, nosi krapsto ir neaptarnauja klientu.
As sakau, as juk moku uz inesima i savo saskaita ir man reikalinga si paslauga, bet manes neaptarnavo, kazkoks absurdas. Taip pat buvo su pinigu pervedimu, manes butent tame skyriuje neaptarnavo, sako turi el bankininkyste eik junkis prie interneto ir veskis pinigus.
Zodziu kazkokia nesamone, del tokio bendravimo su klientais man kyla noras savo pagrindini banka keisti kitu.

Citadele banko klientė Marija parašė atsiliepimą:
Nuėjau pasidaryti American Blue kortelę, kai el. paštu gavau pranešimą apie vykstančią akciją, nemokamai išduodama American Blue kortelė. Prieš pasirašydama prašymą išduoti kortelę paklausiau ar ji tikrai nemokama. Vadybininkė atsakė, jog kortelė gaminama trims metams, pirmieji metai nemokami, o vėliau reikės mokėti po 50lt už metus. Paklausiau: o jeigu po metų atsisakyčiau kortelės, ar vis tiek reikėtų mokėti? Man atsakė, jog nieko nereikės mokėti, kadangi pirmieji metai nemokami. Aš dar kartą pasitikslinau, ar tikrai nebus jokių papildomų komisinių ar kitokių mokesčių? Man atsakė: tikrai ne, už pirmus metus nereikia nieko mokėti.
Parašiau prašymą kortelei gauti, atėjusi namo, nutariau dar pasiskambinti nemokama Citadele banko informacijos linija, ir paklausiau tą patį klausimą, man velgi patvirtino, kad nereikės nieko mokėti.
Kai kortelę pagamino, aš nuėjau atsiimti ir nieko neįtardama pasirašiau dokumentus, kadangi buvau įsitikinusi, jog vadybininkė mane informavo teisingai apie mokėsčius. (Puikiai žinau, jog vadybininkė privalėjo iškart informuoti apie mokėsčius ir komisinius mokėsčius, o ypač klientui paklausus neturėjo teisės klaidinti). Po kelių dienų man paskambino iš Citadele banko pasiteirauti ar patenkinta kortelę. Iš pradžių džiugiai atsakiau, jog dar nespėjau pasinaudoti ja ir paklausius jeigu sukaupsiu premiją kaip ją atgausiu po metų kai atsisakysiu kortelės, man pranešė, kad nepraėjus metams ir atsisakius kortelės už ją reikės sumokėti 50lt. Buvau labai nemaloniai nustebinta, kadangi man ta kortelė visiškai nereikalinga, ją užsisakiau vietoj Neste Oil nuolaidų kortelės.
Man pasiūlė kuo daugiau ja naudotis, kad vėliau atsipirktų. Pasakiau, kad man jos reikėjo tik dėl nuolaidos, aš nepalnuoju ja atsiskaitinėti, kadangi turiu pagrindinę kito banko kortelę, kuria vykdau visus mokėjimus. Vėliau tą patį atsakymą gavau banko skyriuje, nors prieš gaminant kortelę kalbėjo visiškai kitaip.
Labai nusivyliau Citadele banku.

Lietuvos bankas nemokamai nebesmulkina pinigų. Kiti bankai, suprantama, taip pat.
Todėl kai kur nuėjęs vien tik su stambiom kupiūrom nebegaliu įsigyti smulkių prekių, taip pat važiuoti miesto transportu. Įdomu tai, kad nėra asmens, kuris būtų atsakingas už šią problemą.

Swedbank banko klientė Aušra parašė atsiliepimą:
Laba diena, noreciau apskusti Lazdijuose esanti Swedbank, darbo laikas yra per trumpas, darbo dienomis dirba tik iki 16.00 valandos. Darba zmones baigia 17.00 val. tai kaip susitvarkyti kazkokius dokumentus, jei bankas jau nedirba. Per pietu pertrauka neimanoma susitvarkyti, nes dirba tik viena moteris, o zmoniu eiles didziausios.
Sestadieni isvis nedirba, nu kazkokia nesamone, ir isvis yra 4 aptarnaujacios kasos, bet visa laika kada ateisi dirba tik viena moteris, o kur kitos buna tuo tarpu tai nezinau, tai moteriai turetu pakelt atlyginima, kad ji sitaip viena dirba ir dar neskundzia savo kolegiu. Darykit ka nors, nes sitaip bankas negali dirbt.

DNB banko klientė Jurgita parašė atsiliepimą:
Esu SEB banko kliente. SEB bankas su DNB banku yra sudare sutarti ir be jokiu mokesciu galiu nusisimti pinigus DNB bankomate, ka daznai ir dariau, nes arciausiai namu DNB bankomatas. Viena diena nuejusi issigryninti pinigu, DNB banko bankomatas vietoj 300 litu, man isdave 100 litu, taciau nuo saskaitos nuskaite 300 litu. Parasiau pretenzija savo bankui, tai sis grazino 200 litu, parases, kad kai DNB bankas pateiks duomenis pasilieka teise, jei as juos apgavau, susigrazinti pinigus.
Taigi, praejus panasiai apie menesio laikui nuo mano saskaitos, man net nepranesus, buvo nuskaiciuoti 200 litu, kaip DNB banko pinigai. Kada vel kreipiausi i SEB ir i DNB bankus , SEB banko darbuotoja parase, kad pinigai pasak DNB banko, man buvo ismoketi. tiesa, man jiems paskambinus ir pradejus reiksti pretenzijas, SEB bankas dar karta kreipesi i DNB banka, taciau ir vel tas pats atsakymas, kad man pinigai buvo ismoketi. o DNB bankas jau daugiau kaip pusantro menesio nieko neatsako. taigi, as ne tik, kad neatgaunu savo pinigu, bet dar turiu jaustis kaip apgavike norejusi is banko pasissavinti 200 litu. Matot zmones, kaip buna, net ir savo pinigu nebeatgauni, neuztektu to, kad sukelia nepatogumu, bet ir pinigu negrazina, ir nieko negali sau irodyti, nors tu ka.
Gal kam nors taip buvo ir ka toliau darete?

SEB banko klientas Kestas parašė atsiliepimą:
Nesu nei pirmus žingsnius bankininkystės tinklapiuose žengiantis diletantas, nei nuolat finansines klaidas darantis pinigų švaistūnas, be to, turiu pora aukštųjų išsilavinimų ir naudodamasis kitų bankų bankininkystės sistemomis klaidų kažkaip sugebu išvengti. Dar daugiau, kas mano aprašomam subjektui gal pasirodys svarbu, dar nuo ano tūkstantmečio, beveik nuo pat "Vilniaus banko" įsikūrimo esu nuolatinis dabar į "SEB" persivadinusio banko, nors ir “privatus”, bet klientas.
Liepos 10 d. atlikau mano, kaip eilinio banko paslaugų vartotojo akimis žiūrint, elementarią bankinę transakciją tarp SEB ir kito Lietuvoje registruoto - Šiaulių banko beveik taip pat kaip litas įprasta ir su litu susieta valiuta- eurais. Kaip visada (tik anksčiau tai darydavau litais) užėjau į labai įprastą ir jau šimtus kartų naudotą SEB elektroninės bankininkystės tinklapio skyrių "pervedimai”, po to rinkausi skyrių "Vietinis", o beje ten pat buvo galima rinktis ir "Tarptautinis". Suformavau ir atlikau nedidelės sumos pervedimą. Po kiek laiko pastebėjęs, kad tai kainavo 40 litų, žodžiu bei raštu kreipiausi į SEB banką, prašydamas atsižvelgti į mano prašymą grąžinti tos pat dienos ryte mano įsitikinimu nuskaičiuotą nepagrįstai didelį mokestį bei kaip atlygį už galimą geranorišką banko kompromisą pateikiau pasiūlymus, kaip panaikinti priežastis, kad kitąkart taip neatsitiktų). Nors vėliau paaiškėjo, kad kažkur tarp eilučių nereikšmingu šriftu buvo įrašytas įspėjimas apie tą nesuvokiamo dydžio mokestį, labiausiai buvau labai nustebintas iš metų į metus nekintančio banko užsispyrimo neatsižvelgti į mano pakartotinius siūlymus (pirmąkart tai siūliau jau prieš trejetą metų- 2009-aisiais), siekiant išvengti nesusipratimų bei klientų nuostolių pataisyti sąvokas (funkcijų ikonų pavadinimus) jų elektroninės bankininkystės tinklapyje.
Šiame tinklapyje pervedimų skyriuje pavedimų ikonas pakartotinai siūliau išskirti logiškai ir aiškiai, pavyzdžiui, taip: "Vietinis" į "Vietinis litais" ir "Vietinis užsienio valiuta", ar kitu jiems priimtinu panašiu būdu, pastarajame būtinai pateikiant pastabą apie iš esmės kitokius (didesnius) pervedimo mokesčius, pageidautinai pateikiant nuorodą ir/ar pacituojant atitinkamą punktą į SEB banko mokesčių dydžių sąrašą jų tinklapyje "http://www.seb.lt/pow/content/seb_ lt/Archyvas/paslaugu_kainynas_privatiems _0601.pdf", kur pažymėta, kad litais ir eurais, kaip ir kita užsienio valiuta tarp VIETINIŲ bankų atliekamiems pavedimams taikomi tarptautinių pavedimų įkainiai).
Kodėl tai siūliau? Pakartosiu tai, ką apie dešimt kartų sakiau banko kontaktų skyriaus darbuotojoms, kurios, beje, apskritai nemoka klausytis, išgirsti ir konstruktyviai bendrauti su klientais, o yra įpratę klientų pageidavimus ir pasiūlymus “numušinėti” keliomis sausomis ir klientą žeminančiomis klišėmis. Jos nuolatos pertraukinėjo ir kartojo mano "prievolę" nuolatos skaityti jų nuolat besikečiančių banko taisyklių ir kainininkų talmudus.
Ogi bandžiau banko žmonėms paaiškinti štai ką. KLIENTAS - atlikdamas bet kokį pavedimą skyriuje "Vietinis" pagal šio lietuvių kalbos žodžio reikšmę, suponuojančią į apibrėžtą lokaliausią veiksmo lokalizaciją būtent vietovėje (šiuo atveju toje, kurioje veikia bankas AB"SEB bankas", t.y. Lietuvoje!) - natūraliai supranta, kad jis, kaip ir įprasta atlieka tikrai VIETINĮ, o ne TARPTAUTINĮ pavedimą ir kad mokestis neturėtų skirtis iš esmės (t.y. beveik 29 kartus arba beveik 3000%). Aš tai traktuoju, kaip paliktą spragą (o kadangi apie tai 2009 m. buvau banką raštišku pranešimu įspėjęs, drįstu teigti- paliktą SĄMONINGAI ), siekiant ir toliau sukčiaujant pasipelnyti iš klientams atsitinkančių klaidų atliekant bankinius veiksmus. Juk jie tuo užsiima viešai klientų prieinamame ir reklamuojamame elektroninės bankininkystės tinklapyje, manipuliuojant sąvoka "vietinis". Beje, jiems siūlyčiau "nusileisti ant žemės", įsijausti į "Privačių" klientų rolę ir nebeįsivaizduoti, kad jie prieš atlikdami kiekvieną veiksmą SEB tinklapyje skaito (ar privalo skaityti) visas taisykles ar kainynus. Bankas turėtų trokšti, kad kiekviena jų teikiama paslauga kliento būtų intuityviai suvokiama ir kuo lengviau atliekama. Tie kaip aš susidariau vaizdą, sausi, dar neseniai vos iš nuostolių išbridę, valdybos pirmininką turėję atleisti ir vėl skandinavišku užtikrintumu kiekvienas verslininku besijaučiantys banko “tarnautojėliai”, matyt, nesuvokia, kad jų paslaugomis šiandien nori nenori tenka naudotis ir finansų bei teisės žinių ar bent įgūdžių neįgijusiems eiliniams piliečiams, ir bedarbiams bei pensininkams, o kitąkart ir nelabai primatantiems negalią turintiems žmonėms, kurių santaupas vyriausybė vos ne privaloma tvarka iš “Snoro” “išgelbėjo” į SEB banką, tenka naudotis ir pailsėjusiems, ir pavargusiems, ir susikaupusiems, ir išsiblaškiusiems .
Tie žmonės apskritai neprivalo būti SEB klientais, nes Lietuvoje bankų yra ne vienas. Save gerbiančio ir išlikti besistengenčio banko interesas yra branginti kiekvieną klientą. Banko interesas turi būti vienas – kad kiekvienas klientas būtų išklausytas, sėkmingas ir patenkintas- tik taip gali būti užtikrintos jų pajamos ir kaštų padengimas. Metodai panašūs į lupikavimą, manau, bankus veda į prarają. Aš kaip klientas, labai bijau, kad toks bankas, kuriam faktiškai nusispjaut į kliento potyrius , nuomones ir pasiūlymus, neišliks, o tai jau ir ne mano, kaip vis dar šio banko kliento, interesuose.
Puoselėdama tik tokią tobulėjimo ir bendradarbiavimo su klientais kultūrą (kaip SEB), Lietuvos bankų sistema išliks silpna ir pažeidžiama.

SEB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:
Kas turite SEB saskaitas - atidziai paziurekite, nes jos gali siek tiek kainuoti. Mokestis vadinasi "SĄSK. mėn. administravimo. mok.", 1 lt. imama uz kiekviena saskaita. Patarimas uzsidarineti, kad nemoketi uz ora.

DNB banko klientė Raminta parašė atsiliepimą:
Oficialiame tinklalapyje DNB skelbiama, kad trejus metus iš eilės bankas pats geriausias klientų aptarnavimo srityje. Drįsčiau labai nesutikti. Radviliškyje jokiame kitame banke (esu 4 bankų klientė) neteko susidurti su tokiu aptarnavimu.
"Mergaitės" neskuba aptarnauti, dirba savo darbus kompiuteryje, o klientai laukia. Šiandien buvo išvis kuriozas: atėjo klientas, prieš jį laukėme dviese, "dirbo" 2 langeliai, realiai - tik 1. Tas klientas matomai pažįstamas tos, kuri nedirbo, priėjo ir pasiprašė aptarnaujamas. Toji paspaudė jo skaičiuką, pakeitė jam valiutą, baigusi aptarnavimą - vėl sėdi ir jokio kliento kito nekviečia, galiausiai - išvis išėjo. Tai kokia čia leiskite paklausti klientų aptarnavimo politika. Pralaukiau pusę valandos beveik tuščiame banke, tuo tarpu kituose sugaišau maždaug po 5 minutes.
Nusprendžiau nutraukti visas sutartis. Reikia gerbti ir kliento laiką.

SEB banko klientas Vidmantas parašė atsiliepimą:
SEB bankas leidžia prisijungti prie "Paslaugų internetu" naudojantis asmens tapatybės kortele. Jei kas nebandėte - NEDARYKITE to. Bankas po tokio prisijungimo apribos Jūsų operacijas su slaptažodžių kortele. Į prašymą atstatyti slaptažodžių kortelės funkcionalumą gausite atsakymą:
Deja, prisijungimo per el.slaptažodžių kortelę atstatyti nėra galimybės, reikia arba jungtis su E-parašu, arba įsigyti slaptažodžių generatorių, kad turėtumėte galimybę atlikti operacijas jungiantis per E- parašą arba su slaptažodžiu priemone. Slaptažodžių generatoriaus kaina - 29,00LTL.

DNB banko pasipiktinusi klientė parašė atsiliepimą:
Esu labai pasipiktinusi, šio banko aptarnavusių darbuotojų nekompetentingumu. Buvau nuvykusi į šį banką - J. Basanavičiaus g. 61, Utena. Atsidariau saskaitą, po savaites laiko man padare kortele, dave jos saskaitos nr. viska, kaip ir priklauso. Kai jau buvo pervesti už darbą pinigai patyriau šoką - bankomate rode 0,00 LT parduotuveje kortelė blokuojama.
Ėjau aiškintis į banką - pasirodo savus pinigus per darbuotojos klaidą galiu tik PAČIAME banke nusiimti man blogą saskaitos numeri parase, kita darbuotoja viską sutvarkė ( klaidingai tuo metu maniau) mano pinigus i kortele pervede (aisku uz tam tikra mokesti) o kai vel alga pervede i naują saskaita, vel tu pinigu negaliu nusiimti, vel reikia eiti i pati banką.
Per darbuotoju aplaiduma, neatidumą esu priversta kas kart eiti i si banka, o jie is to pelnosi, nes uz kiekviena pervedima nuraso pinigelius. Sekantis bus vizitas - korteles anuliavimas.

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
Noriu pareikšti nuoširdžią padėką "Swedbank" Tauro KAC administratorei Laimutei Samarakovai už malonų ir kantrų aptarnavimą pensijos atsiėmimo metu.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube